אח גדול - אח קטן - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שרוני , שאילה לי . בני בזמן אחרון בבית לפעמים עושה קצת שטויות שלא הכי מתאימות לאופי שלו . צחריך למור לו כמה פעמים לעשות דברים וכו. בבית ספר בדקתי הכל פיקס שם . בהתחלה חשבתי שזה הגיל ואתמול אולי נפל "אסימון " שככה הוא מנה לקבל יותר תשומת לב ש"נאבדה לו " קצת לאור זה שדניאל נולד ? וככה הוא רוצה יותר יחס מאתנו . דיברתי אותו ולדעתי זה באמת זה . אם זה יכול להיות באמת קנאה , למרות הגיל 7.5 ?
    תודה .
    http://www.holdthatpic.com/
6 תגובות
עמוד 1
  • את יודעת תיקוש, אחת ההקבלות שאני הכי אוהבת ללידת ילד כאשר יש אח/ות גדול/ה בבית, היא ההקבלה להבאת אשה שניה במערכת נישואין ("תשמעי, מותק. אני כל כך מת עלייך וכל כך טוב לי בזוגיות שלנו, שהחלטתי באופן חד צדדי להביא אשה נוספת למערכת היחסים המעולה שבנינו. אנא הביני, אבל אני חייב לספק את רצוני, ברור שזה יהיה מעולה גם לך! תתחלקו בעבודות הבית"...). האם יהיה הבדל בתגובות של האשה הראשונה אם היא בת 20 או בת 40?...
  • זה כל העניין . הוא היה שותף לכל התהליך , התעניין בכל הבדיקות האים הכל בסדר . שמח שזה האח . תמיד מוכן לעזור לי אותו, לשחק , להחזיק בישיבה וכו . דניאל הקטניק רק שרואה את בני ממש מחייך ובני מאוד אוהב את זה אלא יחד עם זאת עדיין נראה לי שהוא מקנאה .
    http://www.holdthatpic.com/
  • ... ותעשי טובה מאד גדולה לבני ולעצמך כשתביני שלגמרי מותר לו לקנא.
    זו זכותו!
    דבר ראשון, קנאה היא רגש אנושי נורמלי וטבעי. דבר שני, יש לו סיבה מצוינת לקנא - הוא כבר לא הכוכב היחיד הזורח בשמי הוריו, לאחר תקופה ארוכה מאד של 7.5 שנים שהוא כן היה כזה! זהו שינוי משמעותי מאד מאד!
    אז הוא מקנא.
    וטוב תעשי אם תביני שזו זכותו, וזו התגובה הטבעית שלו למצב נתון שלא הוא בחר בו, וגרם לשינוי הגדול ביותר בחייו עד כה.
    לנסות לבטל את הקנאה ואת הרגשות האחרים של בני שנלווים ללידת האח יביא לתוצאה ההפוכה בדיוק ממה שאת מקווה, ואולי גם להסלמה בהתנהגותו.
    קבלה של הרגשות שלו והבנה שלהם, והעברת מסר לבני שהוא בסדר גמור ומותר לו להגיב כפי שהוא מגיב, ושתעברו את זה ביחד - הוא לא לבד, אלו תגובות שיעזרו לו וימתנו את הסערה שעוברת עליו.

    שרון שמש
    M.Sc
    פסיכוטרפיסטית התנהגותית קוגנטיבית C.B.T


  • זה בטח זכותו ודבר מובן , רק חשבתי איך "להקל " עליו את המצב , כי התחלתי להרגיש קצת אשמה במצב הזה . אני ובעלי מקפידים לתת לבני את מלוא צומת הלב והקשב העניין שזה עדיין לא כמו לפני חודש וחצי . מה עוד שבגלל שהוא רגיש הוא די נלחץ מבכי של דניאל מצד שני הוא מאוד גאה באח שלו ודי משוויץ בו .
    בנושא הזה רק רציתי לברר איפו אנחנו לא בסדר ולא בני . גם אני קנאתי שאחותי נולדה , אני זוכרת את זה כי היתי כבר כמעט בת 6 .
    http://www.holdthatpic.com/
  • תיקוש, הכל בסדר, באמת.
  • בטח , גם את בני לא ראית שנים , נכון ?
    שליחי לי במייל טל שלך כאני לא מוצאת אותו ואני אשלך לך את התמונה של 2 גיבורי הסיפור

    http://www.holdthatpic.com/
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה