היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות),
להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
מאמי מה שלומך איך את מחזיקה מעמד ????היתפללתי אלייך מקווה שהתאוששת קצת.
10 תגובות
עמוד 1
מצטרפת.....
ליטלילי
גם אני חושבת עליך המון ומתפללת בשבילך, מקווה שתעברי הכל בשלום ותחזרי עם כוחות מחודשים
גם אני חושבת עליך המון ומתפללת בשבילך, מקווה שתעברי הכל בשלום ותחזרי עם כוחות מחודשים
שבוע טוב בנות... מתנצלת אם אני "מדלגת" על הודעות, הראש שלי לא במקום... עבר עליי שישי שבת מהגהנום - כאבי תופת ברחם, התכווציות מטורפות בכיתי כל השישי שבת וכל 3 שעות אופטלגין! מחר אני הולכת לבית החולים לבחור מה לעשות ברור שעדיף כדורים גי זה ללא התערבות כירורגית אבל קשה לי לסבול...אני לא ידעתי שזה כזה כואב ברמה של צירים!! אני כל כך שבורה וכואבת, מרוב הכאבים עוד לא התאבלתי על העובר שלי...
אני ללא כוחות, שבורה וחלשה...תודה לכולן על הדאגה שלכן והתמיכה, תודה רבה!
פוקה מתוקה ,
שולחת לך המון חיבוקים תומכים ואוהבים שיעזרו לך להחזיק מעמד ..
תן לאהבה שלך להוביל אותך
היה בסדר את תראי.....מ שה" רוצה היה והכל לטובה ה" אוהב אותך ודואג לך..ואנחנו שהיה לך שבוע קל ובהצלחה...
בע"ה הכל יהיה בסדר, מתפללת בשבילך.. תהיי חזקה.
פוקה, את עוברת חוויה לא םשוטה. הכאבים מעצימים את זה, ואני חושבת שזה מקוםנלא פשוט חהיות בו. גם לאבל יהיה זמן.. חושבת עלייך
שולחת לך המון חיבוקים וחיזוקים שתעברי את את התקופה הזו במהרה..
אפרסקית
תודה רבה רבה לכן בנות, על הכל!! פתחתי שרשור חדש :)