היי בננות.... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני חדשה בכתיבה בפורום הנהדר הזה... אבל לא חדשה בקריאה!!!
    חשוב לי קודם כל לומר לכן שאתן מהמהמותתתתתתת....
    אני מחר בת 34 ויש לי 2 בנים מהריונות ספונטנים. מנסים כבר 4 שנים להכנס להריון וכלום.אנחנו לא מוסברים וללא בעיות.
    9/3 קיבלתי מחזור 13/3 התחלתי להזריק גונל 75 18/3 בדיקת דם וזקיקים:
    2 זקיקים גודל 21 e2- 1689 פרוג'- 4.3.
    הרופא ביקש שאזריק בערב אוביטרל ולחמחרת הזרעה.

    אני לחוצה ברמות ביום שלישי בדיקת בטא.......

    חייבת לציין פסימיות גבוהה.....
11 תגובות
עמוד 1
  • היי ברוכה הבאה,

    מקווה שתהייה לך שהות קצרה...
    קודם כל מזל טוב ליום ההולדת
    וב"ה אולי תקבלי גם מתנה נפלאה... המון בהצלחה
  • מתוקה המון מזל טוב ליומהולדת וברוכה הבאה לשהות קצרצרה!
    מחזיקה לך אצבעות

    אפרסקית
  • מצטרפת לברכות של בחורות קודמות, רק דבר אחד אני יכולה לומר לך המתח רק מסיק לנו אני יודעת כמה זה קשה אבל תנסי להרגע לקחת נשימה עמוקה ובעזרת השם תקלטי
  • ברוכה הבאה והמון בהצלחהההה

    ליטלילי

  • ברוכה הבאה ולשהות קצרה!

    מאחלת לך בהצלחה ושיהיו בשורות טובות - תעדכני
  • בהצלחה

    תן לאהבה שלך להוביל אותך
  • בהצלחה!
    לא הבנתי אם את לפני או אחרי ההזרעה. אם לפני אז זה באמת שטויות וקליל...
    אני מניחה שעברת בירור פריון רציני ומעמיק לאחר 4 שנים שלנניסיונות..ואם זה מה שהוחלט אז יתכן מאוד שזה הדבר שיסייע ומהר מאוד תיקלטו.
    הבטא זה 14 יום אחרי ההזרעה..
    בהצלחה!! אנחנו כאן לכל דבר-גדול וקטן
  • ברוכה הבאה
    תיהי אופטימית (גם אם זה קשה), בהצלחה
  • מזל טוב ! ובהצלחה
  • מזל טוב!!
    והמון בהצלחה
  • תודה לכולכן!!!!!!!!!!!!!
    שאלה: לדעתכן יש סיכוי שאני אבקש מהרופא שלי (הורוביץ ערן) לעבור לivf אחרי הזרעה 1?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה