אני חדשה בכתיבה בפורום הנהדר הזה... אבל לא חדשה בקריאה!!!
חשוב לי קודם כל לומר לכן שאתן מהמהמותתתתתתת....
אני מחר בת 34 ויש לי 2 בנים מהריונות ספונטנים. מנסים כבר 4 שנים להכנס להריון וכלום.אנחנו לא מוסברים וללא בעיות.
9/3 קיבלתי מחזור 13/3 התחלתי להזריק גונל 75 18/3 בדיקת דם וזקיקים:
2 זקיקים גודל 21 e2- 1689 פרוג'- 4.3.
הרופא ביקש שאזריק בערב אוביטרל ולחמחרת הזרעה.
אני לחוצה ברמות ביום שלישי בדיקת בטא.......
חייבת לציין פסימיות גבוהה.....


