שנה אחרי לידה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ערב טוב לשרון היקרה ולכולן! לא פעם עזרתן לי ואת שרון במיוחד ?? רציתי לשפוך את הלב/להתייעץ,אני כשנה אחרי הלידה ואחרי הטיפולי פוריות,ועדיין לא חזרתי לעצמי אני בעודף של 15 קילו,לא יכולה לראות את עצמי בכלל במראה זה פוגע בי ברמת היום יום ולא טוב לי נפשית ,הטיפול בבית ובעבודה ובמשפחה שסביב מעייף אותי ברמות שכאילו אני שמנה וסוחבת עוד תינוק הלוואי כן לפחות ככה היה לי תירוץ ?? ,לא מוצאת זמן לחדר כושר,ובעיקר אני אשמה אני צריכה לקחת את עצמי בידיים ולהפסיק לרחם על עצמי,אבל משהו לא עובד?????? קצת קשה לי ומייד אני מתנפלת על אוכל ,וסתם .יש משהו שניתן לעשות עם האכילה הריגשית הזאת? ואגב הרופא בזמנו אמר לי שאם אני רוצה ילדים חייבת לרדת במשקל כמו שעשיתי בזמן ההפריות, אשמח לתגובה ועזרה וסופש מופלא לכולן
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה