עובר ודופק - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני בהריון, שבוע 7+2
    יודעת בידיוק את תאריך הביוץ, כך שהמספר מדוייק.
    בשבוע 5+3 היתי אצל רופאת נשים במרפאת קרית שמונה של כללית (לצערי לא זוכרת את השם של הרופאה) שאמרה לי שהיא רואה שק הריון ברחם ושק חלמון קטן אבל לא רואה עובר. שאלתי אותה האם אמורים לראות עובר בשבל הזה - היא אמרה שאמורים כבר לראות התחלה של משהו, ולחזור בעוד שבועיים. לאחר בדיקה מקצועית שעשיתי לאחר הבדיקה התברר שלא אמורים לראות עובר בשלב הזה של ההריון, ונשארתי די רגועה.
    10 ימים אחרי, בשבוע 6.6 הלכתי לרופאת נשים אחרת אנטיפטית במיוחד ( דר דורפמן סרפינה - חשוב שאנשים ידעו) שהסתכלה בידיוק 5 שניות במסך בלי לכבות את האור ואמרה - אני רואה שק הריון, שק חלמון ועובר, אבל לא רואה דופק.... והעובר קטן מדי, מתאים לשבוע 6+0. תבואי עוד שבוע ואם לא יהיה דופק נשלח אותך למיון לעשות הפלה. כאן כבר באמת התחלתי להלחץ וכמעט בכיתי (יש לי קצת ידע בנושא, אני יודעת שכשהחישוב מדוייק, אמור להיות כבר דופק בשלב הזה).
    כאן כבר באמת נלחצתי וכמעט התחלתי לבכות (יש לי קצת ידע בנושא, אני יודעת שבשבוע 6.6 אמור כבר להיות דופק כשהחישוב מדוייק. ניסיתי להתעקש ללכת למיון שיבדקו שם אבל היא התעצבנה ואמרה שלא צריך וששם יגידו לי אותו דבר.
    אחרי יומיים של לחץ ועצבים הרגשתי תשישות מאוד קיצונית, כאילו אני הולכת להתעלף כמעט. החלטתי ללכת למיון על דעת עצמי, כדי לדעת מה לעזעזל קורה בגוף שלי. כבר התחלתי להכין את עצמי לכך שההריון לא בסדר. (לקח לנו די הרבה זמן להיכנס להריון הזה כך שזה היה מאוד קשה)
    למזלי הרב קיבלה אותי בבית חולים פוריה רופאה מקסימה ומקצועית (דר' ענבל מלמד- חייבים גם לתת קרדיט) והיא כיבתה את האור, הסתכלה בתשומת לב רבה באולטרסאונד וראתה דופק! אחרי זה, כדי להיות בטוחה, היא לקחה אותי למקום עם אולטרסאונד יותר עוצמתי, ובדקה שוב. לשמחתי הרבה הכל היה בסדר וגודל העובר היה תואם לגילו האמיתי במדוייק (7.1). כמובן שאין שום הגיון בכך שהוא גדל כל כך הרבה ביומיים....
    היום ישנתי הרבה ואני מרגישה הרבה יותר טוב. וחשוב לי שתקראו ולא תלחצו אם עושים את זה גם לכם!

    מסקנות: רופאי נשים שעובדים דרך הכללית (בעיקר בצפון הרחוק) רובם לא משהו בכלל, חסרי מוטיבציה ואכפתיות. במיוחד אם אלה נשים מבוגרות ועייפות... חלקן נהנות באופן מטריף את הדעת להלחיץ נשים הריוניות שמפוצצות בהורמונים.
    הציוד אולטרסאונד במרפאות האלה הוא מיושן ולא מדוייק בעליל.
    אל תסמכו עליהן! אם מישהו מלחיץ אותכן ככה פשוט תלכו למיון או לרופא פרטי שיודע את מה שהוא רואה באולטרסאונד... מסתבר שזה לא מובן מאליו...
    אני אישית החלטתי שבהריון הזה אני הולכת למעקב אצל רופא פרטי ומומלץ- כי אני לא מאמינה יותר לאף מילה שיוצאת מהפה של שתי הרופאות האלה ושאר דומיהן...

    שיהיה יום טוב לכולם!
4 תגובות
עמוד 1
  • היי,
    אני ממש מצטערת על מה שעברת, זאת נשמעת חוויה נוראית פשוט!!! באמת חוסר אחריות של הרופאים, כבר מהראשונה שאמרה לך שאמורים לראות עוד משהו.. אצלי בשבוע 5 גם ראו רק שק וחלמון וזהו.
    מעבר לזה גם אני כבר עברתי שני רופאים ומשניהם לא הייתי מרוצה, אומנם לא הטעיות כאלה קיצוניות אבל כן אנטיפתים וחסרי רגישות. נראה לי יש גם רופאים שלא מבינים כמה זו תקופה רגישה וכל מילה שהם אומרים משפיעה.
    שמחה שזה נגמר בטוב ושהיה המשךקל ותקין
  • מסיפורים כמו שלך או של אחותי שהיה לה שק הריון ריק בשבוע 6 ודופק בשבוע 8 אני ממש נגד אולטראסונד בשבועות 5-6. רק אם יש חשש לחוץ רחמי בגלל כאבים או בטא שלא עולה כראוי. אני לא מבינה למה בכלל עושים את זה. מלחיץ ומיותר.
  • כלכך צודקת , אני בפעם השניה היום הגעתי לרופאה בשם מנדל מוזר מטעם כללית , נמצאת ברבבה אריאל וקרני שומרון , היא התנהגה אלי בצורה נוראית , כאילו שהיא רוצה לסגור איתי איזה חשבון , בכאס זילזול וחוסר סבלנות . הפעם בעלי היה נוכך כדי לראות במה מדובר ובהחלת הזדעזנו יחד.
  • היי , את מתארת את המקרה שלי פשוט אחד לאחד ! רק שלי יש בדיקה בעוד ארבעה ימים לראות אם בסוף יש התפתחות ודופק או לא .... בעת הבדיקה אהיה בשבוע 8 .
    בהזדמנות זו ... אשמח לדעת אם יש מישהי כאן שיכולה להמליץ על רופא/ת נשים שיהיו גם מקצועיים וגם אנושיים ?( חברה בכללית - הוד השרון) נקלטתי אחרי מספר טיפולי פוריות מתרומת זרע ומרגישה שבגלל שהתחלתי את התהליך המפרך הזה עם הרופא שלי אני חוששת לעבור לרופא / ה אחרים על אף הטעויות וחוסר הדיוקים שהיו לי איתו לאורך התהליך...ארגיש הרבה יותר בטוח אם אקבל המלצות .. תודה :)
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה