הפסקת תסמיני הריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולן,

    אני חדשה -ישנה כאן. תמיד נהניתי מאד מהתמיכה מהבנות כאן במצבים טובים וגם בפחות טובים...
    יש לי ילדה בת שנתיים וחצי, ואחריה חוויתי שתי הפלות טבעיות.
    לפני מספר ימים, נבדקתי לבדיקת דופק שגרתית (שבוע 6) ובבדיקה נצפו שני שקים ונמצא דופק בשניהם. ההלם הראשוני התחלף בשמחה גדולה ולשם זהירות הרופא המליץ לי על זריקות של פרגניל (5000) פעמיים בשבוע לתמיכה.
    במשך כל השבוע האחרון סבלתי (גם לפני הזריקות) מבחילות נוראיות, מחוסר תיאבון במשך כל שעות היום.
    החל מאתמול בערב משהו השתנה... פתאום הכל בסדר, אין בחילות, הרגישות בחזה פחתה באופן משמעותי ואני ממש בלחץ!!!

    האם מישהי חוותה משהו דומה?
    אני חושבת שאלך לבדיקה מחר כדי להרגיע אותי אבל כל עצה/עזרה תתקבל בברכה.

    שבת נפלאה ושקטה לכולנו.
23 תגובות
עמוד 1
  • היי,
    לי קרה שבשבוע 8 בערך פתאום הפסיקו לי כל התופעות. הייתי בלחץ אטומי ושום מחשבות הגיוניות לא עזרו. בסוף לקחתי מהמוקד הפניה למיון ובדקו אותי והכל היה בסדר גמור :)) הבחילות חזרו בהמשך וגם הכאבים בחזה באו והלכו לסרוגין (יותר באו מהלכו...).
    אני חושבת שגם ביולוגית זה לא הגיוני שזמן קצר בלי תופעות מעיד על משהו כי עקרונית גם כשחס וחלילה עושים גרידה - עדיין לוקח לגוף כמה ימים להתנקות לגמרי מההורמונים והכל. אבל כאמור אני לא נרגעתי עד שלא ראיתי בא"ס שעדיין יש דופק והכל בסדר, גם אם זו לא ההחלטה השקולה... בהצלחה
  • היי שני,

    תודה לך על השיתוף. הבחילות באות ונעלמות והמוח שלי מתחרפן מעצם המחשבה שאולי זה בגלל שקרה לאחד מהם, או חלילה לשניהם... אני לא יודעת.
    הרופא שלי לא עובד היום ואין לי דרך להשיגו.
    אני כ"כ מקווה שהפעם הכל יעבור כמו שצריך. הלוואי.

    תודה לך יקירתי.
    יום טוב ושקט.
    היי,
    לי קרה שבשבוע 8 בערך פתאום הפסיקו לי כל התופעות. הייתי בלחץ אטומי ושום מחשבות הגיוניות לא עזרו. בסוף לקחתי מהמוקד הפניה למיון ובדקו אותי והכל היה בסדר גמור :)) הבחילות חזרו בהמשך וגם הכאבים בחזה באו והלכו לסרוגין (יותר באו מהלכו...).
    אני חושבת שגם ביולוגית זה לא הגיוני שזמן קצר בלי תופעות מעיד על משהו כי עקרונית גם כשחס וחלילה עושים גרידה - עדיין לוקח לגוף כמה ימים להתנקות לגמרי מההורמונים והכל. אבל כאמור אני לא נרגעתי עד שלא ראיתי בא"ס שעדיין יש דופק והכל בסדר, גם אם זו לא ההחלטה השקולה... בהצלחה
    [/quote]
  • ואווו איזה כיף !!! שיהיה מזל טוב כפול!!! הכל בסדר גמור, בתור אחת שעברה הפלה טבעית.. התחושות הלא נעימות רק התגברו לקראת המקרה המצער ולא נעלמו. כמו שכבר אמרו ההורמונים עדיין נשארים בגוף! מבינה את החרדות עקב המקרים שעברת... אני בדיוק במצבך, אבל זה לא ייתן שום דבר. צריכות להיות אופטימיות ולהתפלל לטוב, להמשך הריון קל ותקין ב"ה !!!!!!!

    ממעניין אותי לדעת, לא היו סימנים שגרמו לך לחשוד שמדובר בתאומים? הבטא לא העידה על כך?

    חייך אל העולם.. הוא כבר ידאג לחייך אליך בחזרה (;
  • היי,

    קודם כל, תודה על הברכות. אני כ"כ מפחדת לשמוח (ההפלה הראשונה שלי היתה בסוף חודש שלישי)... אז כל יום שעובר הוא ברכה...

    אני חייבת לכן עדכון - אתמול הייתי בבדיקת אולטראסאונד והכל בסדר. שני העוברים הקטנטנים עם דופק ברוך השם וגודלם תואם את שבוע ההריון ואין מאושרת ממני שצלחתי עוד שבוע אבל.. לאט לאט...

    לגבי השאלה אם היתה לי הרגשה שיש לי תאומים - ממש לא! התבקשתי לפני הבדיקה הראשונה לבוא עם בדיקת דם.. התוצאה היתה 104,000 בערך, לא הבנתי מה זה אומר...לא העליתי בדעתי כי אין לנו תאומים במשפחה, לא אצלי ולא אצל בעלי. אני תקווה שהכל יהיה בסדר. אמן!!!

    רק בשורות טובות לכולם!
  • אני הבנתי שאם התופעות מתחזקות בצורה רדמטית אז זה יכול להיות (לא בטוח!) שמשהו לא בסדר!
    לי אין תופעות לוואי מתחילת ההריון , לא בחילות, לא הקאות. מדיי פעם יש לי כאבי ראש שעוברים מהר וכאבי מחזור זה מתחילת ההריון, הרופאים אומרים (הייתי במוקד חירום כל כך הרבה פעמים) שזה בגלל התרחבות הרחם אני מאוד רזה וזה דיי מציק!
    אבל אני מוכנה לסבול הכלל כולל הכל!! כל מה שיגידו לי העיקר שיהיה לי תינוקי!!!
    כל פעם שאת בלחץ, תלכי למוקד שיעשו אולטרסאונד, אני הייתי איזה 12 פעמים והרופאים אמרו לי שבכל פעם שאני מרגישה צורך לראות את העובר אני יכולה לבוא, העיקר שאהיה רגועה ושקטה!
  • איזו בטא ענקית, נראית של תאומים! אני כל כך מאושרת בשבילך! כולי תקווה יחד איתך שנגיע לחדר לידה בתום 40 שבועות ונלד תינוקות בריאים ונצא בידים מלאות!!!
  • אני שמחה מאוד לשמוע! תמשיכי לעדכן ותרגישי טוב
  • אני ממש מבינה אותך.
    אני בשבוע 8 ושבוע שעבר קרה לי אותו דבר, אחרי שבוע וחצי של בחילות והקאות פתאום הרגשתי הרבה יותר טוב. אחרי 4 ימים של לחץ הלכתי לאולטרסאונד ושמחתי לראות שהכל בסדר, ועדיין יש דופק, עם עובר שמתפתח:)
    שיהיה לך הריון קל ורגוע:)
  • אני גם כן סבלתי מבחילות והקאות בשליש הראשון בשני ההיריונות
    ואני יכולה להגיד לך שתמיד יש איזה חצי יום או יום שמרגישים טוב, לפעמים זה בשל שינוי אווירה (טיול, מתארחים באיזה מקום וכו')
    אני זוכרת שבתחילת ההיריון היינו בבית מלון בירושלים סופ"ש ובימים שבצ וראשון הרגשתי מצויין, בלי הקאות ורק חולשה, אז כשחזרנו מהסופ"ש מיד ניגשתי לרופא לוודא שהכל בסדר..והכל היה בסדר!
    בהצלחה
  • היי בננות,
    תודה על המענה והשיתופים של כולכן.
    למי שחוותה הפלה אחת או יותר (שלא נדע) זה נורא קשה.
    אני יכולה לספר שבהריון אחרי ההפלה הראשונה, לא העליתי בדעתי שיש סיכוי אפילו קטן שתהיה לי הפלה שוב, נראה לי בלתי הגיוני בעליל.
    אבל ההריון לא התקדם לדופק אפילו וכבר בשבוע השישי והשביעי זה הסתכם בשק ריק.

    אני מקווה מאד שהפרק הזה מאחוריי. היום אני מטופלת בזריקות פרגניל לתמיכה ואני מקווה שזה יעזור לי לצלוח את ההריון ולהביא לעולם תאומים בריאים ויפייפיים. אמן!!

    אני מרגישה עדיין לא טוב, חלשה כל הזמן אבל מ-ז-ה לא אכפת לי.
    אתמול הייתי כל היום במיטה, הקפצתי את בעלי שיקח את הקטנה מהגן והחלטתי שבהריון הזה אני מקשיבה לגוף.

    שיהיה לנו בהצלחה!!
  • היי,
    מחזיקה אצבעות שהפעם הכל יהיה תקין
  • אמן!!!
  • תנוחי תשתי הרבה ותיקחי ויטמינים!
    ב"ה המשך הריון תקין בלי דאגות מיותרות ושתצאי בידיים מלאות בשני המלאכים הקטנים

    טל 3>
  • תודה טל, אני משתדלת לשמור על תזונה נכונה, על שתיה (לא טבעי אצלי לשתות הרבה) וכמובן הכדורים. התחלתי לקבל כדורים המשלבים ברזל וחומצה פולית.
    הכל כדי שזה יצליח הפעם

    תודה על התמיכה, כמובן שאעדכן בהמשך.
    אני מקווה שרק בשורות טובות.
  • תשמרי על עצמך!!!
  • אני ממש משתדלת!!! כל תחושה מקפיצה אותי. אני עייפה "מספיק"?, אני לא אמורה להרגיש יותר עייפה כמו בהתחלה? איך אין לי בחילות עכשיו?
    טירוף... ניתוח הרגעי הזה אבל אני כל הזמן אומרת לעצמי שאני חייבת להרגע.
    גם אם אין בחילות או שהן נרגעו, יש תחושות בחזה או כל דבר אחר שבא והולך.
    ביום שני הקרוב יש לי אולטראסאונד נוסף.
    כמובן שאעדכן ואחזיק אצבעות עד אז.

    נשיקות,
    אני
  • תשמרי על עצמך! ועם כל הדאגות והחששות תנסי גם להישאר רגועה- זה רק יעשה לך טוב! ובאמת כל דבר שמטריד אותך תלכי להיבדק-אני בהתחלה עשיתי אולטראסאונד כל פעם שדאגתי שמשהו לא בסדר ועם הזמן נרגעתי.
    שיהיה המשך היריון תקין ובריא לך ולשני המלאכים!
  • תודה!!
  • בוקר טוב, אז אני חייבת לכן עדכון ...
    אתמול הייתי בבדיקת אולטראסאונד. תודה לאל שני העוברים בסדר, גודלם תואם את שבוע ההריון ויש דפקים לשניהם. עם זאת, נמצאו מבנים ציסטיים מעל אחד משקי ההריון. בדקו אותי שתי טכנאיות ואמרו שאין רופא כרגע במוקד להתייעץ איתו. הן אמרו שאין מה לדאוג ושזה יכול להעלם אבל מבינות שלאור ההיסטוריה שלי עם שתי הפלות שאלחץ...
    בדרכי החוצה פגשתי למזלי הטוב, רופא שיצא מאחד החדרים.
    ביקשתי להתייעץ איתו והוא אמר שזה שום דבר ושצריך לראות עוד שבוע -10 ימים אם זה נעלם או לא. לאחר מס' שניות שאל אותי אם אני בטיפולי פוריות. אמרתי לו שאני מטופלת בפרגניל הוא אמר שככל הנראה זה העניין.

    אומנם קצת נרגעתי אבל בערב כבר התקשרתי לרופא שלי שאמר לי שזה לא מדאיג אותו כל עוד העוברים מתפתחים וזה לא מפריע לגדילתם. הוא גם אמר שגם אם חלילה זה היה מפריע אין כ"כ מה לעשות ועדיין ניסה להרגיע אותי שהכל בסדר.

    מישהי מכירה את הדבר הזה? "מבנים ציסטיים"?
    אני לא רגועה....
  • היי,
    בתחילת ההריון הנוכחי היו לי כאבי בטן חזקים (לפני שגיליתי שאני בהריון). הלכתי לבדוק והתברר שאני בהריון
  • חחחח איך שאני מבינה אותך אני בדיוק תוהה עכשיו איך היום לא הקאתי אני בשבוע 9+6 .. ועוד קמתי בבוקר אם תחושה של צורך להקיא ולא הקאתי סוף סוף אחרי 3 שבועות אני אוכלת בבוקר מבלי להקיא :)))
    צריך להיות אופטימיים ולחשוב חיובי הכל בסדר כנראה שיש זמן מסויים אצל כל אישה שהיא מרגישה תסמינים של הריון ואחר כך זה מפסיק
    שיהיה לנו רק בריאות והריון תקין וקל בעזרת ה':)
  • תודה בננות, אני מאד מעריכה את התמיכה.
    ניסיתי לקרוא על זה קצת, בכל מקום ראיתי רק ציסטות על השחלה אבל זה לא המקרה, אלא כמה מבנים שנמצאים במעין שרשרת, בסמוך לדופן של הרחם, מעל אחד משקי ההריון.
    אני מקווה מאד שמדובר בתופעה שמקורה בשימוש בפרגניל ולאחר מכן תיעלם מן העולם.

    רק מחשבות חיוביות!!
  • לא להתרגש מזה, כאמא ל7 ילדים לפעמיים הבחילות מורגשות יותר ולפעמיים פחות, בכל מקרה במידה וזה מלחיץ אותך כדי לגשת ולבדוק.. מאשר להישאר בלחץ..

    וכמובן בחודשים האחרונים ממש חשוב לעקוב אחריי תנועות עובר!!! זה ממש ממש חשוב... בהתחלה אין לדעת.. וכמובן להאמין שהכל בסדר ??????
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה