אמאל'ה!!!!!!!!!!!! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות,
    אני אקדים ואומר כי יכול להיות ויהיו בנות שירצו "להרוג" אותי על מה שאכתוב אבל בכל זאת, חייבת לפרוק.

    בדצמבר 13 נכנסתי להריון, הריון ראשון שלי אחרי שנה של ניסיונות וסבב אחד של איקקלומין, לצערי בתחילת חודש מרץ האושר הפך לעצב והרחם שלי הפך לחלל ריק מתוכן.

    מיד אחרי ההפלה רציתי לנסות שוב ולא לחכות אפילו לא חודש אבל בעלי אמר שנראה לו שצריך קצת להירגע כי בכל זאת זה לא דבר של מה בכך.
    אבלללל עם כל הלחץ והבכי שלי הוא החליט לרצות אותי והתייצב כמו חייל ועבד כשצריך.
    לפני חודשיים הוא הושיב אותי לשיחה ואמר שאנחנו חייבים לקחת 10 צעדים אחורה, מה שקורה זה שאני והוא התחתנו בתנאים לא תנאים ועברנו דברים שזוג אחר, סביר להניח לא היה עובר
    ואם לחשב את הנישואים שלנו אחרי המקרה אז אנחנו נשואים רק כמה חודשים, עברנו מלא מלא דברים קשים ולא יצא לנו להיות ה"זוג הטרי" ולעשות ירח דבש ולהנות "כמו רווקים- נשואים". אז החלטנו ביחד שלא מנסים וזה זמן לעצמנו עכשיו כמה חודשים, אפילו חשבנו לעשות טיול קטן לחו"ל לקראת סוף השנה..

    אני נחשבת ל"עקרה הלכתית" זו מישהי שמבייצת לפני יום הטבילה שלה במקווה, אז ככה שאם אני רוצה להיכנס להריון אני צריכה לוותר על המקווה, וזה משהו שקשה לי עם זה. אז ככה שהסיכויים שלי להיכנס להריון אפסיים מאודדדד

    אני מקבלת כל 26 יום המחזור האחרון שלי היה ב 16.7.14 ז"א שהייתי צריכה לקבל ביום א', והיום יום חמישי.... היה לי את הספק אבל ידעתי שזה כמעט בלתי אפשרי להיכנס להריון בלי עזרה חיצונית אז בשבוע האחרון חיכיתי לסימנים שמבשרים לי מחזור, והם לא הגיעו.
    היום הייתי בבית מרקחת ועל הדרך קניתי ערכה , בעלי עובד לילה היום וזו הזדמנות לבדוק ולהסיר ספק למרות שהייתי בטוחה שאני לא!!!!

    והנה אני רואה פס חלש חלש חלש כמעט לא ברור, אבל ברור לי שזה זה אני אעשה עוד בדיקה בבוקר

    התחלתי לבכות ןלהילחץ אני אפילו לא יודעת למה?!?!
    אני פתאום חוששת מהריון ושאולי זה לא זמן טוב אבל מה אני מדברת בכלל?!?! על לפני חודש הריון זה כל מה שייחלתי לו ואני מרגישה רק כל כך שאני חוששת!!!!!!!!!

    מה עובר עליי?!?!?!? אני כ"כ רציתי הריון במיוחד אחרי ההפלה ועכשו אחרי 5 חודשים אני מרגישה שזה זה ואני ב 99 אחוז בטוחה הרי פס זה פס, ואני בוכה?!?!?!?!
    ואני מפחדת?!?!?
    אמאל'ה.........

    בבקשה עזרה!!!!!!!!!!!!!!
18 תגובות
עמוד 1
  • פס זה םס אחותי.
    מקנאה בך אלן תחשבי לרגע בכללל
    את מזכירה לי את ההריון הראשון נכנסתי בתחילת השנה ולא היה לעובר דופק בשבוע 6 הפסיק להתפתח.
    שגיליתי תהריון הראשון אמרתי לעצמי יאללה לא רוצה תהריון אולי לא מתאים או כן היינו במצב לא הכי הכי ועברתי תמשבר של החיים עם האין דופק ההפלה הכדורים הביית חולים כל שבוע נקי לא נקי.
    סיוט!!!!
    תהני תעריכי אני מנסה להיכנס עכשיו להריון., מחכה בקוצר רוח !!!
    בהצהלחה נשמה!

    BABY
  • קודם כל מזל טוב ענקי!
    אולי את מפחדת לשמוח בגלל ההפלה??
    או שאת פשוט עדיין בשוק כי לא האמנת שזה יקרה באופן טבעי..
    אני מאמינה שתעכלי את החדשות תהיי מאושרת.
    סיפרת לבעלך?
  • עוד לא...
    סימסתי לו אבל שכשיגיע אז שיעיר אותי..
    אני אפילו לא יודעת איך אני כיאילו חוששת יותר ממאושר, עמוק בפנים אני שמחה זה פשוט לא יוצא החוצה...

    אני פשוט אתן לזמן לעשות את שלו ואני אקבע תור לרופא שלי אני מאמינה שכשאני אראה דופק אני כבר אעקל הכל!!
    עכשיו עשיתי עוד בדיקה כי לא התאפקתי רציתי להיות בטוחה וההפס הזה יצא כהה יותר מהקודם.. אז ככה שכבר אין לי ספק.

    זה הזוי כי כיאילו איך נכנסתי להריון?!?! עשיתי מעקב זקיקים וביום של הטבילה במקווה הטכנאי אמר לי שעבר לי הביוץ... וואי איך נסתרות דרכי ה'
    דווקא בחודש שאני כבר מחכה למחזור ואני יודעת שאין סיכוי אז זה מפתיע!!

    הבטחתי לעצמי שאני אשמור על ההריון הזה מכל משמר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מאחת לכולן שתיקלטו מהר ושיהיה הריון בריא וארוך!!
  • נראה לי גם הזכרת בשירשור הקודם שמאחר לך, לא???
    ואי איזה מרגש!! אולי הטכנאי טעה או שמעקב זקיקים זה לא מדע כזה מדויק..
  • וווואוווו מזל טוב(; את תעכלי ואין לי ספק שתזרחי מאושר! כל הריון מתוכנן או לא מלווה בשוק ראשוני וחששות,זה לגיטימי לגמרי.
    לגבע הביוץ שנצפה במעקב זקיקים זה בדיוק מה שקרה לי!! ביום ה8 למחזטר( ממש מוקדם) ראו זקיק בשל 20 מ״מ , ורירית 4.7, הטכנאי אמר שתוך יום הביוץ ,באמת אחרי יומיים כבר לא היה זקיקים מובילים...עשיתי בדיקת הריון אחרי שבועיים או 3 יצא שלילי אז כבר הספדתי את החודש לגמרי! חיכיתי למחזור כי הייתי צריכה לעשות בדיקות מקיפות לבירור החל מהיום ה5 למחזור...והפלא ופלא מסתבר שהיה לי ביוץ נוסף בסוף החודש שכבר הרירית גדלה ל 7.5 וככה נקלטתי !!!! אז המחזור לא בא ובמקום זה בא עובר ברוך ה׳ , אני חוששת מלא מפוחדת כי רגע האמת מגיע, אז תרשי לעצמך גם לחשוש , השמחה תתלווה בהמשך(; שיהיה לך הריון קל ארוך טוב ידיים מלאות בעזרת ה׳
  • שני זה הדבר הכי משמח ששמעתי הבוקר :-) מזל טוב!!!!
    מאמי הלחץ לגיטימי ביותר! גם אני כבר בחודש השישי לניסיונות-כל פעם שאני מגלה שלא הלך אני מתבאסת(בלשון המעטה) ובוכה וכו...אבל כשעוברת בראשי המחשבה שאולי הפעם סוף סוף הצליח-פתאום מתכווצת לי הבטן מכאב ולחץ. זה נראה לי טבעי והגיוני! ואוטוטו זה יתחלף בשמחה נטולת דאגות! יהיה בסדר והכי חשוב תמיד לחשוב חיובי
  • בוקר טוב בנות...
    אז ב5:00 בבוקר בעלי חזר הביתה מהעבודה וסיפרתי לו... והוא היה כל כך מאושר שזה בערך ביטל את כל החששות שלי!!!!

    יש עדיין כמו ענן אפור שמרחף מעליי אבל אני בטוחה שזה יעלם, אני לא יכולה להגיד שאני מאושרת עד הגג כי אני לא כל כך מרגישה ככה אבל אני מאושרת ואני יודעת שאחרי הבדיקה זה ייתגבר!!

    תודה לכן בנות על התמיכה באמת שעזר!!

    מאחלת לכולן קליטה מהירה, ולהריוניות שיהיה הריון קל בריא וארוך.....
    ממש ממש תודה לכולכן
  • סופיה לגבי מה שכתבת על ביוץ נוסף- באמת אני לא מצליחה להבין איך יכול להיות דבר כזה?!!? מה, זה כל חודש ככה? או רק כשבא לו???

    אני לא מצליחה להבין את כל הנושא הזה של כניסה להריון זה כ"כ פשוט ועדיין כ"כ מסובך ולא מובן...
  • שני יקירתי אני ממש שמחה בשבילך!!!!!!!!!!
  • תודה מתוקה
  • נכנסת להריון ראשון אחרי שנה של ניסיונות?? אנחנו מנסים כבר 11 חודשים להיכנס להריון שני ולא הולך לנו...
  • כן.
    התחתנתי בנובמבר והאמת עד בנובמבר נתתי לעצמי זמן לנסות באופן טבעי למרות שבפועל התחלנו לנסות רק חמי שנה אחרי החתונה וגם אז לא הבנתי בדיוק איך עובד כל נושא הביוץ וכו..
    ניסינו 4-5 חודשים וראינו שלא הולך, חברה סיפרה לי שהיא ניסתה 2.5 שנים ולא הצליחה אז היא קיבלה איקקלומין ונקלטה.
    אז הלכתי לרופא שלי בתחילת דצמבר כשקיבלתי מחזור והוא נתן לי את הכדורים ונכנסתי להריון בסבב הראשון.

    עכשיו אני 4 חודשים אחרי הפלה, שלדעת הרופא שלי אין שום קשר לכדור שלקחתי..
    הפעם נכנסתי טבעי ובאמת שיצא לא מתוכנן כזה כמו שסיפרתי, לא ידעתי בכלל שאני מבייצת..

  • שני מאמי היייי רק עכשיו ראיתי את ההודעה שלך!! כן ,מאמי, זה דבר ממש מוזר ולא קבוע...יש כאלה שיביצו פעמיים בחודש במשך חצי שנה ואז שנה יבייצו רק פעם אחת בחודש או לא יבייצו כלל... ככה הרופא אמר! הגוף לא מדע מדוייק... ותכלס אם הם חושבים ככה לדעתי צריך לעשות מעקב זקיקים כל החודששש עד המחזור. תחשבי שביום המחזור אם היו עושים בדיקה היו רואים ביוץ חחח הזוי לגמרי! אבל אם לא הייתי מזהה לפי הפרשות וכאב חד ומהמרת על המזל זה לא היה קורה.... יש חשיבות גדולה להקשבה לגוף ולסינים שהוא משדר!!! שני מאמי מאחלת לך הריון בריא קל חוויתי ,ובסוף עם ידיים מלאות בעזרת ה׳ !!! ושוב החששות מוצדקות מובנות ולגיטימיות , אט אט ההרגשה תתחלף באושר עילאי בייחוד אחרי השליש הראשון, אני עד אתמול הרגשתי מעולה אתמול התחילו הבחילות והגועל, אין דברים כאלה... חחח אבל זה חלק מהחוייה וזה מתקבל בברכה! עשית כבר א.סאונד?
  • אגב לגבי עקרות הלכתית:
    מה פתאום לוותר על המקווה?! אם את אוהבת את זה ואת רוצה לעשות את זה- תטבלי מוקדם יותר!
    ואם את מעוניינת באישור הלכתי פני לרבנית מלכה פיוטרקובסקי שמטפלת בנושאים האלה בצורה הכי רגישה והכי טובה. ואל תפני לסתם רב שייתן לך הורמונים שייגרמו לך לבייץ יותר מאוחר. כל זה כמובן יהיה רלוונטי בעוד הרבה חודשים...
    מזל טוב והריון קל ובריא ושלם!
  • לא מאמי לא עשיתי, איזה הזויי זה
    הלכתי לרופא שלי שבוע שעבר וסיפרתי לו שאני בהריון, הוא שאל אותי כמה בדיקות עשיתי אז עניתי לו שלושה
    הוא שמח והתרגש כל כך( כי עכשיו אני אפסיק להציק לו )
    והוא נתן לי בדיקות דם ואמא לחזור בספטמבר ( שבוע 8)

    עכשיו, אני יודעת שאומרים שעדיף לעשות א״ס רק משבוע 7 בגלל כל החשש שלא רואים שר וחלבון כל כך טוב אבל הוא לא אמור לאשר את ההריון?!?
    למרות שהוא שאל אותי כמה בדיקות ואני גם ממש מרגישה בהריון...

    מוזר, לא?!?

  • אם היה עושה לך באותו רגע הוא לא היה רואה כלום ! והיית לחוצה וחוששת כפול. אני הלכתי בשבוע 5 ולא ראו שום דבר חוץ ממצא ברחם , אפילו לא שק ! תארי לך באיזה לחץ הייתי!!! וככה עוד להמתין שבוע וחצי , ואכן הלכתי וראו רק שק חלמון , ואחרי שבוע שזה מחר אני יעשה שוב בדיקה לא.ס לקביעת גיל הריון... ולבדוק דופק! תראי כמה המתנה...מורטת עצבים.... מאמי אני יודעת שזה מרגש ובא לך לבדוק כל רגע מבחינתך, אבל זה לא יועיל , חכי בסבלנות... ואז תראי כבר הכל ותיהיי הכי רגועה בעולם! דרך אגב ספטמבר בפתח (; אוטוטו...בהצלחה ותעדכני ??
  • אני יודעת.. בעלי תמיד אומר שהסבלנות מרה אך פירות יה מתוקים ואני יודעת גם שאומרים שעדיף לעשות בדיקה ראשונה סביב שבוע שביעי
    ואין לי בעיה לחכות אני לא פאנטית בהריון הזה משום מה... בהריון הקודם כל הזמן הייתי מתעסקת ובודקת ופורומים וכאלה והפעם אני כיאילו אדישה... לא מעקלת כזה- ובעלי בשמיים!!!!
    הוא התחיל לעבוד בעוד עבודה. העיקר שאני אשב בבית כח הוא לא רוצה שאני איבוד הוא מפחד שהמקרה יחזור על עצמו אבל כמובן שאני הולכת לעבודה...
    עוד דבר שמפחיד זה שהבטן שלי ממש ממש נפוחה
  • אני יודעת.. בעלי תמיד אומר שהסבלנות מרה אך פירות יה מתוקים ואני יודעת גם שאומרים שעדיף לעשות בדיקה ראשונה סביב שבוע שביעי
    ואין לי בעיה לחכות אני לא פאנטית בהריון הזה משום מה... בהריון הקודם כל הזמן הייתי מתעסקת ובודקת ופורומים וכאלה והפעם אני כיאילו אדישה... לא מעקלת כזה- ובעלי בשמיים!!!!
    הוא התחיל לעבוד בעוד עבודה. העיקר שאני אשב בבית כח הוא לא רוצה שאני איבוד הוא מפחד שהמקרה יחזור על עצמו אבל כמובן שאני הולכת לעבודה...
    עוד דבר שמפחיד זה שהבטן שלי ממש ממש נפוחה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה