צמח אברהם maca root, vitex- - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי
    מישהו יודע לתת המלצה או מידע נוסף על אחד מהתוספים שרשמתי (maca root, vitex) ? אני גרה בארצות הברית והמון נשים שסובלות משחלות פולציסטיוצ pcos המליצו להשתמש בשניהם כמאזני הורמונים. קראתי המון המלצות מנשים שנטלו את התוספים הטבעיים וקיבלו מחזור סדיר לאחר שימוש של שבועיים עד חודש. היו נשים שזה השפיע עליהן לאחר מספר חודשים אבל לא קראתי כלל על נשים שלא מרוצות. רציתי לדעת אם יש לכם מושג על התוספים הללו כמאזני הורמונים? המלצות? מכירים אותם? אני מודעת לעובדה שזה טבעי ושאולי לא יעבוד עליי כלל אך אני מעדיפה לנסות משהו טבעי ולא להתחיל עם איקוקלימין וכדומה. אני פוליציסטית והמחזור שלי מגיע אחת לכמה חודשים ועכשיו שאני מנסה להיכנס להריון אני רוצה לנסות שיטות טבעיות לפני הורמונים וכדומה. אשמח לשמוע אם מישהי יודעת על התוספים הללו.

    תודה!!

    עדי
3 תגובות
עמוד 1
  • שלום עדי.
    שני הצמחים מוכרים לי היטב ויש לי נסיון קליני איתם במצבים שונים. שיח אברהם מסייע לביות פוריות וחוסר איזון הורמונלי, אך בהגדרתו אינו פותר את תופעת השחלות הפוליציסטיות. אפשר לקחת אותו באופן קבוע למשך מספר חודשים לפני הכניסה להריון.
    לעומתו צמח המאקה אף הוא עשיר לבאסטרוגן טבעי ומשתמשים בו להגברת חשק המיני אצל נשים. שני הצמחים טובים אך הייתי בוחרת בשורש אברהם.
    במקביל לשם טיפול טבעי בשחלות פוליציסטיות אני ממליצה שתגשי למטפל מוסמך בדיקור סיני המטפל בדיקור סיני ולאחר איבחון יתאים לך פורמולה מצמחי מרפא סיניים וזאת בשביל להגביר את סיכוייך לבייץ בכל חודש בייצית יפה ובשלה.
    בשנים האחרונות נמצא קשר בין שחלות פוליציסטיות ותזונה בעלת אינדקס גלימי גבוה (עם הרבה פחממות וסוכרים).
    הנה כמה משפטים מתוך מאמר שלם שהכנתי על PCOS:
    יש המכנים את התסמונת בשם "סכרת של השחלות" עקב עמידות תאי הגוף בפני פעולתו של הורמון האינסולין. עמידות לאינסולין מביאה לשיבוש והאטה בחילוף החומרים המטבולי שמביא להשמנה בטנית הנקראת "השמנת תפוח".
    רמת אינסולין הגבוהה בדם משפילת אנזימים שאחראים על ייצור אנדרוגנים . חוסר האיזון ההורמונלי משבש את תהליך הפיכת האנדרוגנים לנגזרת הורמון הנשי אסטרוגן ומונעת התפתחות והבשלה מלאה של הביציות.
    מצרפת לך גם קישור לכתבה אם תרצי לקרוא.
    מקווה שזה יעזור לך ואני בטוחה שעם טיפול נכון המשלב גם בדיקות אולטראסאונד סביב ימי הביוץ, תכנסי להריון.
    אשמח לעזור בכל שאלה גם בעתיד.
    בברכה
    אניה גלרון המעיין-
    מנהלת פורום רפואה משלימה
    http://www.peymot.blogspot.co.il/search?updated-max=2013-05-13T00:10:00%2B03:00&max-results=15
  • היי אניה!!
    תודה רבה, עזרת לי מאוד!
    :)

    עדי
  • הי עדי.
    שמחה שעזרתי
    בהצלחה
    אניה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה