חזרתי .....ובגדול :) - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולן
    אני בהריון ה-2 שלי בשבוע 26
    בעבר הייתי כאן מאוד פעילה אך בשם MYֹ_BABY
    אני שמחה לחזור, פעם שעברה בעיקר חפרתי על העלייה במשקל .....
    אז.... שוב... "עוד חוזר הניגון" ושוב השמנתי והמוןןןןן.
    בהריון של הגדולה עליתי 44 קילו וזה בגלל הדיאטות הקיצוניות שאני עושה במהלך השנים ובהריון הגוף שלי נכנס ל"זעזוע" בגלל הפחמימות והבצקים שאני אוכלת לאחר שמנעתי מעצמי שנים.
    אחרי 5 חודשים הורדתי את הכול ואמרתי לעצמי שבהריון השני אין מצב שאני מתעללת בגוף ואחרי שירדתי התחלתי לאכול מאוזן.
    אבל... שוב...הריון 2 שבוע 26 עליתי כבר 20 קילו
    והפחד שלי שלא יהיו לי את הכוחות לרדת אחרי.
    אשמח לחוויות שלכן לירידה במשקל לאחר הריון 2.

    תודה רבה
25 תגובות
עמוד 1
  • היי
    קודם כל שיהיה בשעה טובה!!!!
    אני אחרי ההריון דואגת שאצטרך לחזור למשקל שהייתי בו לפני שנתיים ככה.. כי התחלתי את ההריון עם עודף משקל רציני
    עד שבוע 20 עליתי 1.6 אבל היום שקילה אצל האחות מעקב ואני מתהההה מפחדדדד.
    אני חושבת שאם זה באופי שלך לעשות דיאטות אז כנראה שתצליחי גם הפעם.
    את מתחילה הריונות עם משקל נמוך?
  • היי שני .
    תמיד הקפדתי להיות במשקל תקין לפי נוסחאת הBMI.
    בהריון הזה בגלל הרבה נסיעות לחו"ל עליתי איזה 5-7 קילו לפני ההריון ולכן התחלתי ב"משקל עודף".
    אני גם נמוכה (1.57) אז כל קילו ממש רואים
  • סליחה...שבוע 20 עלית רק 1.6???
    את לא אוכלת????????
  • אני מכירה מישהי בשבוע 35 שעלתה רק קילו. לא ברור איך...

  • לא אוכלתתתת
    אני אוכלת ממש הרבה
    הדבר היחיד שאולי שיניתי זה שבהתחלה הכל הגעיל אותי ואז נהייתי עצלנית אז הפסקתי לאפות
    אבל אוכלת וגם לצערי הרבה פעמים מאוד לא בריא
    הרבה יותר בורקסים ופיצות מפעם... פחות סלט כי עדיין זה הרבה פעמים עושה לי בחילה אחרי כמה ביסים....
    אולי, עוד משהו קטן שהשתנה זה שלאחרונה מאוד לוחץ לי בערב אם אני אוכלת הרבה. אבל עדיין אוכלת.

    אבל התחלתי במשקל מאוד גבוה וכנראה איכשהו זה מתאזן
    ואני מתכוונת למאוד גבוה
    בואו נגיד שאם אתן לעצמי לעלות 20 קילו אני עוברת את ה100 ובא לי להקיא מעצמי רק מהמחשבה :(
    אבל עכשיו היינו בחו"ל ועוד יותר אכלתי לא בריא כי פחדתי ממש מאוכל מקולקל אז נצמדתי למאכלי ילדים כמו פיצה וספגטי בשמנת וכאלה... וופלים בלגיים בבוקר...
    אז אני מפחדת מהשקילה היום מאוד...
    אחרי הלידה אני אצטרך לעבוד מאוד קשה להוריד את כל העודף משקל שהצטבר בשנה וחצי האחרונות, וזה לא נראה לי יהיה קל בכלל.
  • כנראה בכל זאת הגוף יודע כי אני מכירה כמה בנות ששקלו בתחילת ההריון 45- 50 והעלו 10 קילו בטיל עד שבוע 16 ככה, ככל הנראה שומן שהגוף היה זקוק לו להריון.
    אמא שלי התחילה הריון עם אחותי 50 קילו והעלתה 30 גם
    כמובן שאחר כך ירדה בלי לשים לב אפילו ל47!!!!
  • אני כלכך מבינה אותך!!!! אני התחלתי את ההריון במשקל תקין עפ"י נוסחאת הBMI וגם אחרי שנתיים של דיאטה ותזונה נכונה, הגוף שלי קיבל זעזוע מכל הפחמימות וכמות האוכל שאני צורכת גדולה יותר מאשר לפני ההריון. (הייתי אוכלת כמויות של חלי ממן)
    ואני כבר בשבוע 19 ועליתי 7.5 קילו!!!!!
    מבועתת מהמשך הדרך! כלכך הרבה שנים סבלתי ממשקל עודף ועד שהצלחתי להיפטר ממנו הוא חוזר אליי, אומנם עם מתנה ענקית בדרך שתמתיק את כל העסקה הזו!
  • שני 13 - גם אותך אני מאוד מבינה! אמא שלי אחרי 3 הריונות וכל הריון העלה בערך בין 25-30 קילו, כיום אישה בת 56 שוקלת 47 וקילו ובימים קשים 49 קילו !חחח
    שלא נדבר על זה שהיא פשוט נפטרה מהמשקל של ההריונות במהירות על!!!
    אני ההפך הגמור, תמיד סבלתי מעודף משקל. וכך גם אימי כשהייתה צעירה. הבנתי שאחרי ההריון משהו בהורמונים השתנה אצלה ובגלל זה היא נפטרה מהמשקל כלכך מהר ויכול להיות שזה יעבור גם אליי. ואני מכירה לא מעט דוגמאות על נשים שלפני ההריון היו מלאות או שמנות ואחרי ההריון הן פתאום יותר רזות ממה שהיו!!!!
    יש תקווה!!
  • זה ממש מתסכל.
    חברות שלי בהריון בקושי מעלות 10 קילו ואני נראית בחודש 9 !!!
    וההערות של כולם זה ממש מרגיז ...אני אחת שלא מתייחסת אבל זה ממש מחלחל.
    נתתי יעד לעצמי ...כל קילו שאני מעלה מורידה קילו וחצי !!!
    מקווה לעמוד בזה... אבל ...העיקר שההריון ימשיך תקין ...לכולנו
  • חמודה!
    אמא שלי דוקא כל החיים הצעירים שלה הייתה רזה מאוד
    כיום היא מעט יותר מלאה, אבל ממש סביר לגילה (64), וגם זה רק מאז ההריון איתי כשהיא כבר הייתה בת 37 והמשקל לא עף ממנה כמו בצעירותה... אז נשארו קצת עודפים.

    הלוואי הלוואי שאחרי הלידה אמצא את הכוחות לעשות דיאטה טובה וארוכת טווח
    אבל באמת שכרגע אני יותר מדי לחוצה מדברים שקשורים להריון
    וכיוון שלא התחלתי אותו רזה אז גם אין לי יותר מדי מה להתבאס כרגע... מעבר לבאסה הרגילה שהייתה גם לפני.
    מנסה להתמקד גם בתחושת שחרור של זה
    ובעיקר מקווה להצליח להעלות משקל סביר ולא 20 קילו כי אז כאמור אני פשוט אהיה ענקית.
    נראה היום אעדכן אחרי השקילה,
    באמת מתה מפחד
    :(
  • אני יודעת שאאלץ להיאבק בכל גרם אחרי ההיריון ויודעת שאני עולה הרבה כי אוכלת פחמימות מתחילת ההיריון (ולפניו לא הייתי נוגעת בזה) אבל, וזה אבל חשוב, מקבלת באהבה כל קילו עודף אם זה אומר שיהיה לי היריון תקין ומלא

  • צודקת יאדי... רק בריאות... חוץ מזה כל השאר יסתדר מעצמו
    זו באמת לא קלישאה בעיניי. זה פשוט הכי חשוב

  • בזכותכן בנות, החלטתי שאני משתדלת באמת. לא יותר מזה.
    לא צום, לא דיאטה ולא שום דבר שיסכן את התאומות שלי (אתמול התבשרתי שמדובר בשתי בנות) אני רוצה רק לנסות (נתחיל בלנסות ) לעשות בחירות נכונות ככל שאוכל... פשוט לאכול בריא, לא דיאטטי, בריא.

    זה יעזור להרגלים כי את זה מאד קשה לשנות....
  • פעמיים כי טוב! איזה יופי
  • תודה מותק
  • תאומותתתתתתתתתת
    זהות או לא?
    איזה כיף!! רק בריאות את בטח צריכה לשמור על עצמך הכי הרבה
  • ברוכה השבה ובשעה טובה

  • שני, אלו תאומות לא זהות..
    יש לי כבר בת בבית מהממת, ואחרי חוויתי לצערי 2 הפלות אז מבחינתי, זו מתנה ענקית ואני מודה לאלהים עליה.

    מקווה שיעבור לכולנו הריון תקין ומשעמם!
  • תאומות
    איזה כיףףףףףףף
    המון המון מזל טוב ושיהיה לך הריון תקין :)

    שירה, תודה רבה .... איך אני עושה את הסרגל הריון מהשימושון אני לא מצליחה .
    פעם שעברה היה לי את הHTML שהייתי מדביקה בפרטים ועכשיו הוא שולח אותי להכניס סיסמא.
    אשמח לעזרתך.

    תודה רבה על התמיכה .
  • לא זהות הכי טוב לדעתי.. מבחינה רגשית בשבילן :)
    איזה כיף 3 בנות
    בעלך כבר עובד על לבנות מרתף בשבילו לתקופה שכולן יהיו בגיל ההתבגרות?
    אנחנו עם בת ראשונה בבטן ובעלי כבר צוחק מזה :)))

    רק בריאות!!!

  • שני, הצחקת אותי כ"כ...כי זה ממש מה שבעלי אמר...

    כשיצאנו מהשקיפות, מיד איך שיצאנו מהקליניקה התחבקנו והתנשקנו ושמחנו כ"כ שהכל בסדר בבדיקה.. ואז, בעוד אנחנו מחכים שהמעלית תגיע, בעלי פתאום קלט שיש עוד 2 בנות בדרך אז הוא אמר לי כאילו זה הדבר הכי טבעי בעולם : וואוו, 3 בנות, אני עוקר להן את הדלתות... אין בנים בבית...

    אני הייתי על הרצפה... איך הוא הלך כ"כ רחוק!!!!!

    אמן שיהיו לנו תמיד רק בשורות טובות, הריון משעמם ולידה קלה!
  • כי גברים זה ככה!!!!
    וגם בבגרותם בנות מפחידות אותם מה לעשות :)

    בעלי קיבוצניק שלא אספר לך באיזה חוסר השגחה הורית הם גדלו
    מתחיל להגיד שטויות כמו טוב אז מגיל 13 היא לא תצא מהבית בערב...
    אני אומרת לו שעד שזה יקרה היחיד שלא יצא בערב זה הוא!
  • חשיבה גברית... הן תעשנה לו בית ספר ב"ה!
  • לי יש 3 בנות וזה ממש ממש כיף!!!
    אין על בנות!!!
    טוב, זה לא חוכמה אין לי בנים כדי לומר אחרת


    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • אני יודעת שבנות זה מהמם, זה גידול אחר מבנים ואני רואה אצל חברות ...
    הייתי בטוחה שיהיה איזה בולבול בנוף... אבל ככל שעובר הזמן אני מעכלת (אני עדיין מעכלת שאני בהריון ועוד עם תאומים)...

    אני מכירה הרבה הורים למין אחד ושמחים בחלקם.. בחיאת, חוץ מעניין ה"גיוון", מה זה משנה, העיקר שיהיו בריאים ויתנו לנו נחת (נשמע זקן אבל להביא חיים לעולם זה לא עניין של מה בכך, יש להעריך!)
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה