שלום לכולן

אני בהריון ה-2 שלי בשבוע 26

בעבר הייתי כאן מאוד פעילה אך בשם MYֹ_BABY

אני שמחה לחזור, פעם שעברה בעיקר חפרתי על העלייה במשקל .....
אז.... שוב... "עוד חוזר הניגון" ושוב השמנתי והמוןןןןן.
בהריון של הגדולה עליתי 44 קילו

וזה בגלל הדיאטות הקיצוניות שאני עושה במהלך השנים

ובהריון הגוף שלי נכנס ל"זעזוע" בגלל הפחמימות והבצקים שאני אוכלת לאחר שמנעתי מעצמי שנים.
אחרי 5 חודשים הורדתי את הכול ואמרתי לעצמי שבהריון השני אין מצב שאני מתעללת בגוף ואחרי שירדתי התחלתי לאכול מאוזן.
אבל... שוב...הריון 2 שבוע 26 עליתי כבר 20 קילו



והפחד שלי שלא יהיו לי את הכוחות לרדת אחרי.
אשמח לחוויות שלכן לירידה במשקל לאחר הריון 2.
תודה רבה
