-
היי
אני לא דוגמא כי לא שמרתי בסוד יותר מדי ושיתפתי לא מעט אנשים שקרובים לי
להורים שלי סיפרתי באותו יום שעשיתי את הבדיקה הביתית + בדיקת דם... סיפרתי לאמא שלי שהלכתי לעשות בדיקת דם ובערב כשחזרו התוצאות.
גם כשניסינו לא שמרתי את זה בסוד מהקרובים לי (לא מכל העולם כן. ממי שקרוב ומנהלת איתו שיחות אישיות ואינטימיות על עוד הרבה נושאים) - ולכן מי שידע שניסינו ידע שהצלחנו....
להורים של בעלי הוא סיפר כמה ימים אחר כך אבל באמת לא היה משנה לי שידעו או לא ידעו.
לאחותי ולאחי (או יותר נכון גיסתי) גם סיפרתי באותו יום לדעתי אולי למחרת,
לאחים שלו ביקשתי שלא יספרו עד הסקירה כי הם לא סיפרו לנו.
-
להורים שלי באותו יום
להורים של בעלי ולגיסתי בראש השנה
ולאחים שלי עוד לא סיפרתי...
-
נראה לי שבאמת זה כל כך תלוי בסביבה ובאופי
בהריונות של אחותי ידעתי מהר ממש
לא זוכרת אם ביו םשל הבדיקה או מתי
אבל הרבה לפני הסקירה הראשונה זה בטוח
גיסתי גם ידעתי ממש מהר וגם באמצע לפני הילדה השלישית כשהיו שתי הפלות ידעתי עליהן....
אז פשוט ככה רגילה. לא מפחדים מעין הרע או משהו בתוך המשפחה
וגם אם חס וחלילה קורה משהו רע - מדברים על זה אין קשר שתיקה או משהו.
האחים שלו עשו טובה שסיפרו בכלל, אז מבחינתי כנראה ככה נכון להם,
אז נהגנו אותו דבר...
אם הם היו מספרים בהתחלה הייתי גם מספרת להם.
כנל בחברות שלי שככה מקובל :)
-
בהריונות קודמים סיפרתי די מוקדם
בהריון הזה, בגלל היסטוריה של הפלות חוזרות, אז לאבא שלי ולהורים של בעלי סיפרתי רק לאחר השקיפות
לפני זה, בערך עם ה-2 פסים סיפרתי לאחיות שלי ולחברות קרובות שיכלו לתמוך בי עם הלחץ הנפשי שהתלווה להיסטורית ההפלות
לשאר החברות רק אחרי הסקירה
על מין העובר סיפרתי רק ל-2 אחיות קרובות שלי ולכמה חברות ממש טובות
בע"ה אחרי הסקירה השניה נספר גם על מין העובר
אלי, תן בי את השלווה
לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
האומץ לשנות את אשר ביכולתי
והתבונה להבחין בין השניים
הזורע חיטה דואג לשנה,
הנוטע עצים דואג לשנים,
המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)
אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)
-
בהריון הראשון בשבוע 8 כבר כל העולם כמעט ידע שאני בהריון..
בהריון הנוכחי (שבוע12) רק ההורים
היום שקיפות!
נראה לי אחרי הסקירה הראשונה ב״ה נספר לכולם
__
מעיין קטנה שלנו את המתנה הכי יפה שיכולנו לקבל...
__
"ההחלטה ללדת ילד היא כבירה. זו החלטה שכל חייך, יהלך ליבך מחוץ לגופך"
[
-
להורים של בעלי עדיין לא סיפרנו ואנחנו מתכננים לספר רק אחרי הסקירה המוקדמת + תוצאות של בדיקות דם שמחליפות שקיפות. לאבא שלי מתכננת לספר בשבת (כי טס אח"כ). לאמא שלי סיפרתי קצת לפני השקיפות והיא באה איתי לשקיפות (קניתי לה ספל של הסבתא הטובה בעולם, וככה סיפרנו לה).
-
לאמא ואחותי אחרי בדיקת דופק, לאבא ולשאר האחים אחרי השקיפות , לא רציתי להדאיג ואחים שלי קטנים אז שלא יספרו לכולם
-
אני סיפרתי לאמא שלי ואחותי אחרי השקיפות ואחרי הסקירה סיפרתי לאבא שלי ולאחים שלי בעלי ולהורים שלו.
לכל השאר לא סיפרתי שיראו בעצמם...
-
בהריון הראשון:
להורים והאחים משני הצדדים סיפרנו בשבוע 6.
לחברות בשבוע 8 אחרי שראיתי דופק. פשוט סיפרנו בארוחת שישי.
בהריון הנוכחי:
החברות הקרובות ידעו מרגע הבדיקה כי הייתי צריכה ללכת למיון.
להורים והאחים משני הצדדים סיפרנו בשבוע 8 אחרי הדופק.
הדרך בה סיפרנו:
קניתי לבת שלי (שהיתה ברגע הוידוי בת 10 חודשים) חולצה עם הדפס
"אני האחות הגדולה"... וחיכינו שמישהו יקלוט...
היה ממש ממש מצחיק!!
-
לא סיפרנו לאף אחד
עד חודש שלישי לפחות
עם המשפחה של בעלי אנחנו בנתק חלקי
ואם הייתי מספרת אצלי
הוא היה מספר אצלו...
ממש לא היה בא לי עין.
-
סיפרנו להורים בשבוע 12 אחרי שבת בר מצווה של אחיין של בעלי ששני הצדדים היו..
אחרי שבוע וחצי סיפרנו לאחים שלו באירוע שכולם ביו ויום אח"כ לאחים שלי..
בשבוע 15 אחרי הסקירה סיפרנו גם לדודים
שיר (:
-
אני סיפרתי לאמא שלי שלי ביום שנכנסתי לחודש תשיעי והיא ספרה לשאר המשפחה,נורא התביישתי הייתי בת 19..
לעומת זאת לגיסתי סיפרתי איך שגיליתי בבדיקה ולחמתי בשבוע 8 :)
-
בחודש תשיעי???
מה לא ראו עד אז??
ואת מתוקה איך את היום, בן כמה הילד\ה?
-
אנחנו סיפרנו לקראת אמצע חודש 3! אני מאמינה מאוד בעין אז העדפתי לשמור כמה שיותר :)
-
בכל ההריונות -
אבא שלי ידע ראשון, מיד אחרי שני הפסים.
בהריון הנוכחי סיפרתי לשלושה אנשים מיד:
אבא שלי, שירררה, ועוד חברה קרובה.
הם עזרו לי להחליט על גורל ההריון.
לאמא שלי - אבא שלי העביר לה מסרים,
לאחיות שלי דרך הודעה בוואטסאפ.
אמא שלי לא תומכת בהתחלה,
ואוהבת להאשים אותי בחוסר אחריות ופזיזות
-
עשיתי בדיקה ביתית ... ורק אחרי שלושה ימים הייתי אצל הרופא ולאחר מכן התקשרתי להורים וסיפרתי להם ..
נראה לי שבהריון הבא אני אחכה לפחות עד השקיפות ...
בהצלחה :)
-
בחודש תשיעי רק סיפרת? לא הייתה לך בטן? אני בשוק! זה החלום שלי לספר או שניה לפני הלידה או אחרי שילדתי ייחחחחיי מתברר שכן ניתן להגשים אותו.
-
חופשי חלום! אם אפשר היה, הייתי מספרת להורים שלו רק כשהילד היה מגיע לבר מצווה
-
בהריון הנוכחי הודעתי לאמא שלי אחרי האולטרסאונד, זה היה בערך שבוע 7
ולהורים של בעלי בשבוע 12.
לכל השאר לא הודעתי רשמית כי בשבוע 16 כבר יצאה לי בטן ולא יכולתי להסתיר.
-
אנחנו סיפרנו להורים אחרי שחזרו תוצאות בדיקות הדם שבישרו לנו שאנחנו בהריון (שבוע 5 בערך). לא יכולנו לשמור את זה בבטן ממש היה קשהההההה
פשוט הלכנו עליהם ישבנו יחד והודענו להם. כמובן שהייתה שמחה והתרגשות גדולה
לאחים- סיפרנו אחרי האולטרסאונד הראשון (שבוע 9) שראינו שיש דופק והכל בסדר
לחברים ולשאר המשפחה- סיפרנו אחרי הסקירה הראשונה (שבוע 16) שידענו כבר מה מין העובר והבדיקה עברה בשלום ברוך השם!
איזה כיףףףףף!! בהצלחה!
-
עד שבוע 9 לאף אחד
-
אני כמו שני, לא ממש הסתרתי מהקרובים אליי....
אחותי הקטנה הייתה הטלפון הראשון שעשיתי לספר על ההריון
לאמהות סיפרנו ממש באותו יום או יום אחרי בדיקת הדם שאישרה את ההריון.....
לחברה ממש טובה שלי ולאחותי הגדולה גם באותו זמן בערך..... אולי כמה ימים אחרי
לאבא שלו סיפרנו אחרי שראינו דופק וגם לבני הזוג של האחיות
לאחיות שלו סיפרנו אחרי השקיפות העורפית
ואבא שלי לא ממש בתמונה אז הוא עודכן רק בסופ"ש האחרון
תעשי מה שאת מרגישה שנכון.... רק את יודעת מה נכון לך ומה לא
קחי בחשבון שאת מספרת לאנשים הקרובים ביותץר שחס וחלילה יהיו לתמוך בך שם אם יקרה משהו....
-
מסכימה עם חן
אגב לגיסי לא סיפרנו אחותי סיפרה לו אוטומטית וכמה ימים אחרי הוא שאל איך אני מרגישה אז הבנתי שאני בהריון
כמו שהבנתן אנחנו לא משפחה מאוד דיסקרטית אחד מהשני :)
ואז הוא גם פלט ליד האחיינית שלי שהיא כזאת קלפטע\יכנע\שניהם ששומעת הכל אז יצא שגם היא ידעה מהתחלה...
לאחיינים האחרים סיפרנו רק אחרי הסקירה או טיפה טיפה לפני לגדולים יותר
ומאז הבת הקטנה של אחי (בת 3 וחצי) מסתובבת ומספרת לכולם שיש לה תינוקת בבטן
שהיא מגדלת אותה ומאכילה אותה
ושהיא מאוד עסוקה אז היא לא תוכל לעזור לי עם התינוקת שלי!!!!
אני חולה עליהההההההה!!!!
-
אז אתמול לא יכולתי וספרתי לאמא שלי.. שבוע 6
לחמותי אני לא מתכוונת לספר בקרוב.. וגם לכל השאר רק עד שבוע 12 בערך..
אה ועוד חברה שלי יודעת כי היא שאלה בשבילי רב על הקלות ביום כיפור..