היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות),
להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
לא יאמן שהיום הזה כבר הגיע, אתמול הייתה לנו סקירה ראשונה..... עם כל הפחד והחששות של תוצאות השקיפות העורפית היה מדהים!! אין דברים כאלו לראות אותו זז ובועט ברחם! זה פשוט לא נתפס!! מעניין ממש לעבור על כל האיברים, לדעת להבין מה המשמעויות.... הבשורה הכי משמחת היא שהסקירה הייתה מוצלחת, הרופא אמר לנו שההתפתחות של העובר תקינה, ואין מה שיעלה את החשד שיש לעובר תסמונת דאון.... אין שפה שסועה, העצמות בגודל מתאים המוח בסדר הלב תקין, אגן הכליות לא מוגדל חבל טבור יוצא תקין.... האמת שזה גרם לנו להוריד קצת את מפלס החרדה
12 תגובות
עמוד 1
איזה כיף שהכל תקין! שיהיה לך בהצלחה בהמשך ... חכי לסקירה מאוחרת הכל יותר ברור
חן אני ממש שמחה לשמוע!! איזה כיף שזה מה שהרופא אמר באמת מעודד מאוד מאוד מתי קבעת מי שפיר?
הסקירה הראשונה יותר כיפית אבל זו רק דעתי :)))
היי קודם כל שמחה שהכל תקין, אם אפשר לשאול למה את עושה מי שפיר אם הכל תקין??
היה לה תוצאות משוקללות אחרי סקר ביוכימי 1:75 לא מזלזלעם בזה אבל בטוחה שהכל בסדר הסקירה ממש מעודדת!!!
אוראל, כמו ששני אמרה הייתה לי תוצאה לא טובה בסקר שליש ראשון..... אמנם הסקירה מעודדת אבל אם יש ספק אין ספק.... מעדיפה בדיקה שתגיד לי חד משמעית שהכל בסדר. בעיקר בגלל שנכנס שיקול של הפסקת ההריון במקרה של תסמונת דאון
איזה כיף... סקירה זה דבר מדהים! גם אני אתמול עשיתי סקירה מאוחרת, היה מרגש ומדהים לראות יצור כ"כ קטן מתקיים שם במשך תשעה חודשים.. ממש פלאי הבריאה!
אגב אני אתמול ראיתי אותו אחרי שהפעם האחרונה שעשיתי א"ס זה היה בשבוע 8 כי אני לא עושה את כל הבדיקות חוץ מסקירה מאוחרת. וסתם לשתף אותך לאור מה שכתבת... גיסתי עשתה שקיפות עורפית וחלבון עוברי ויצא סבירות מאוד גבוהה לתסמונת דאון, גם הסקירה המאוחרת הראתה הרבה סימנים שעלול להיולד לה ילד דאון. מאחר ואנחנו לא עושים הפלה גם בהנחה שזה דאון היא העבירה את חודשי ההריון בתחושות מאוד קשות, ובריצות למומחים כאלו ואחרים. בסופו של דבר נולד לה ילד מדהים, בריא ושלם לחלוטין! רק המחשבה שלולא היא כן הייתה מבצעת הפלה.....
אוי חוה נשמע ממש קשה מה שהיה לגיסתך אני חושבת שאם כבר מחליטים כן לעשות את כל השקיפות והכל - אז במידה ויוצאת תוצאה בעייתית עדיף לעשות מי שפיר ולדעת מאשר להסתובב עם חוסר ידיעה כל ההריון.....
בעיקרון את צודקת.. אבל מי שפיר זו בדיקה בעייתית שעלולה לגרום להפלה. ובין כך גם אם היו אומרים לה שזה מאה אחוז דאון היא לא הייתה מפילה. אז לא היה טעם בזה.
אבל אם גם ככה היא לא היתה מפילה, למה מלכתחילה לעשות את השקיפות העורפית? הרי זו בדיקה שבודקת את הסיכון לתיסמונת דאון
אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את אשר ביכולתי והתבונה להבחין בין השניים