הריון נוסף בזמן חופשת לידההה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות
    ילדתי לפני 4 וחצי חודשים בן מדהים והארכתי את החופשת לידה לעוד 3 חודשים עד שהוא יהיה בן חצי שנה. היום לאחר איחור של שבועיים במחזור גילינו שאני בהריון נוסףףףףף בכל אופן השאלה שלי היא האם לפי הזכויות שלי אני יכולה לחזור לעבודה כרגיל ולספר לבוס שלי שאני בהריון נוסף?האם יש לו זכות לפטר אותי או לא להחזיר אותי לעבודה בכלל? אשמח לעזרה תודה

    מורן
4 תגובות
עמוד 1
  • היי מורן,
    קודם כל בשעה טובה!

    גם אני בהריון נוסף, והקטן שלי בן 5 חודשים.

    יש פורום זכויות בעבודה, אולי כדאי שתשאלי שם?
    אני יכולה לומר לך מהידע המצומצם שלי בנושא,
    שביום שאת חוזרת לעבוד, ואת שוב בהריון, אי אפשר לפטר אותך בגלל ההריון.

    זה כמובן לא אומר שהם לא יכולים לפטר אותך כלל,
    אלא אסור שהסיבה הישירה תהיה ההריון.

    אם את מעוניינת לשמור על מקום העבודה שלך,
    הייתי ממליצה לך לחזור לעבוד כפי שתכננת,
    להמתין מספר שבועות, לראות איך את משתלבת ולזרום בעבודה,
    ואז מספרת למעסיק שלך, שאת שוב בהריון.
    נסי גם להראות גישה חיובית, לצמצם ימי מחלה והיעדרויות, ולעשות את המקסימום.

    בהצלחה!
  • וואי מזה תודה נראה אני ינסה לברר את זה יותר לעומק

    איך את מרגישה עם ההריון הנוסף זה היה מתוכנן כי אצלנו זה היה בהפתעה

    מורן
  • מאחלת לשתיכם - מזל טוב
    והמון בריאות וגידול קל קל קל

    היה מתוכנן? יאוו זה קשה נורא
  • היי,

    גם אצלנו זו הייתה הפתעה,
    (כמו גם שני ההריונות האחרונים).

    התלבטנו אם להמשיך, חששות רבות ליוו אותנו ועדיין מלווים יום ביומו...

    אבל החלטנו לזרום עם זה.

    דבר אחד אני יכולה לומר לך בוודאות,
    שני ילדים זה יותר קל מילד אחד. בדוק.

    בהתחלה לוקח מעט זמן להבין ולהתרגל לדינמיקה חדשה בבית,
    אבל במהרה שני הילדים שכ"כ קרובים בגילאים יעסיקו אחד את השני,
    תמיד יהיה להם חבר בבית, חבר בבי"ס וחבר לחיים.

    זה שווה את זה, רק קחו את זה בקלילות.
    עם הכל לומדים להסתדר, וזה יוצא לטובה, את תראי!

    אני פה, אם יש לך שאלות \ חששות \ תהיות או כל דבר אחד.

    בהצלחה!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה