היי שושה,
אין לי ספק שמשהו משתנה אחרי לידה ראשונה,
הדינמיקה משתנה, הסטטוס המשפחתי משתנה.
ההמלצה הכי טובה שאני יכולה לתת לך,
זה בעיקר לעשות עבודה פסיכולוגית על הבעל,
לתת לו להרגיש שיש לו אחריות כלפי כולנו במשפחה,
לתת לו להרגיש "ראש המשפחה" ובעיקר,
לנסות לטפח את הזוגיות, אפילו יותר מאשר לפני הלידה.
במקרה שלנו, הזוגיות שלנו הייתה יציבה וטובה עוד לפני הלידה,
ועם כל לידה, זה רק עלה מדרגה.
אל תחשבי לרגע שזה בא באופן "טבעי" אצל גברים,
אנחנו הנשים, עובדות קשה כדי לייצר זוגיות טובה, לוותר,
לא להתעצבן, לצאת מהבית לבילוי זוגי (אפילו כשאין כוח וכשאני עייפה מתה...)
ולתת לבעלך להרגיש נוח וטוב עם המצב המשפחתי החדש.
אני מבטיחה לך, שאם תעשי לבעלך הפתעות קטנות כשהוא חוזר הביתה
(בישלת משהו במיוחד בשבילו, קנית לו משהו בטיול בקניון, בא לך לצאת רק איתו וכבר סידרת את סבתא שתבוא לשמרטף הלילה...)
את מיד תרגישי שהוא לא שכח אותך, ותזכירי לו מה הוא אוהב אצלך.
בהצלחה!