שאלה לאמהות :) - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אחרי הלידה הראשונה , משהו השתנה במערכת יחסים שלכן עם הבעל ??
    לטוב או לרע ? מרגישה שהוא קצת שוכח אותי :/
    אני הכי מאושרת שהוא מתלהב ומשחק וכל היום סביב הילדה , אבל מה איתי ??
    איך זה אצלכם ??

2 תגובות
עמוד 1
  • היי שושה,
    אין לי ספק שמשהו משתנה אחרי לידה ראשונה,
    הדינמיקה משתנה, הסטטוס המשפחתי משתנה.

    ההמלצה הכי טובה שאני יכולה לתת לך,
    זה בעיקר לעשות עבודה פסיכולוגית על הבעל,
    לתת לו להרגיש שיש לו אחריות כלפי כולנו במשפחה,
    לתת לו להרגיש "ראש המשפחה" ובעיקר,
    לנסות לטפח את הזוגיות, אפילו יותר מאשר לפני הלידה.

    במקרה שלנו, הזוגיות שלנו הייתה יציבה וטובה עוד לפני הלידה,
    ועם כל לידה, זה רק עלה מדרגה.

    אל תחשבי לרגע שזה בא באופן "טבעי" אצל גברים,
    אנחנו הנשים, עובדות קשה כדי לייצר זוגיות טובה, לוותר,
    לא להתעצבן, לצאת מהבית לבילוי זוגי (אפילו כשאין כוח וכשאני עייפה מתה...)
    ולתת לבעלך להרגיש נוח וטוב עם המצב המשפחתי החדש.

    אני מבטיחה לך, שאם תעשי לבעלך הפתעות קטנות כשהוא חוזר הביתה
    (בישלת משהו במיוחד בשבילו, קנית לו משהו בטיול בקניון, בא לך לצאת רק איתו וכבר סידרת את סבתא שתבוא לשמרטף הלילה...)
    את מיד תרגישי שהוא לא שכח אותך, ותזכירי לו מה הוא אוהב אצלך.

    בהצלחה!
  • היי
    אני יכולה לספר שאצלי ב40 יום שאחרי הלידה היה ממש ריחוקקק ולי לא היה ממש זמן להתייחס לזוגיות כי את כולך שקועה רק בתינוק ואצלי קרה הפוך הוא הרגיש שאני שכחתי שהוא קיים ושהוא לא מעניין אותי יותר חחח אבל אחרי ה40 יום אחרי שטבלתי במקווה עשיתי לנו ערב רומנטי אחד ומאז הכל הסתדר וזה גם לוקח להם זמן לעכל את הסיטואציה החדשה אבל זה עובר

    מורן
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה