בס"ד
מה שלומך נשמה ? אני עוקבת אחרייך לראות איך את ואני שמחה לראות שלאט לאט את קמה על הרגליים כמו שירה שאנחנו מכירות
ואני גם שמחה על כך שהחלטת לא לגור עם סבתא כי כמו שאמרת גם ככה אתם קרובים ויש עוד אנשים במשפחה שיחלקו איתכם את כיבוד הסבתא
אצלי הכל בסדר תודה לאל היום קיבלתי את המפתח לבית התחלתי לנקות מקווה לסיים עד יום א ויש הרבה מה לנקות ברוך ה' מחכה כבר להתחיל דרך חדשה
הילדים בגן עכשיו נותר לי רק לחזור לשוק העבודה
לאט לאט הכל יסתדר בע"ה
שתהיה שנה טובה מתוקה מלאה בבריאות נחת התחלות חדשות וטובות
שנת הגשמת חלומות ושנת שלום ושימחה אוהבת אותך
שנה טובה מותק
