לא מאמינה רשמתי לך מגילת רות והיא נמחקה לי!, ביזיון! חחחח.
בקיצור אני בדיוק במצב שלך עבדתי 11 חודשים בעבודה חלומית עם בוס זהב וחברות עוד יותר, אך לאחר שפיטרו אותי עקב קיצוצים התחלתי עבודה במקום חדש שבו אני עובדת כבר חודשיים(אחרי שבועיים שהתחלתי פה גיליתי שאני בהריון) והחלום הכי מתוק שלי זה לעזוב, האנשים מגעילים, מתנשאים, רציניים יתר על המידה, אין פה חיים, את עושה אפצ'י זה כאילו שלחת זיקוק לשמיים מרוב ששקט פה, והכי גרוע אני בת 23 וכולם 40 ומעלה!,העצבים שאני מקבלת פה על אנשים זה משהו לא רגיל, אבל בדיוק כמוך אני רוצה לקבל את מה שמגיע לי מביטוח לאומי אחרי שאלד ולא להשאר במשך כל התקופה הזאת עד הלידה ואחריה תלויה בבעלי בכל שקל.

אז לצערי אני סובלת מאוד ובשקט כמה שאפשר, לדעתי זה הדבר הכי נכון גם בשבילך.
3> linoy