דימום קל שבועיים לאחר גרידה -מחזור?! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • עברתי גרידה בשבוע 10 , לאחר ביקור אצל הרופא בשבוע 9+3 שהעובר התאים לשבוע 8+3 ללא דופק. בשבוע 9+3 הביאו לי כדורי ציטוטק שלא עזרו אלא רק גרמו לדימום קל ולכן שבוע לאחר מכן בתאריך ה17.9 עברתי גרידה. הגרידה היתה לפני שבועיים ויומיים והציטוטק לפני שלושה שבועות ויומיים . לפני כמה ימים התחילו לי הפרשות חומות צמיגיות , אתמול דימום קליל מאוד אדום טרי פלוס הההפרשות החומות והתכווצויות של כאבי מחזור ממש קשים פלוס מיגרנות (מה שבדכ מאפיין מחזור) אך הדימום קל מממממש .רצוי לציין שהבדיקה לאחר הגרידה היתה תקינה ולא נראו שאריות ולא היה לי דימום כבר יום למחרת הגרידה. הייתכן שזה מחזור כרגע? או שזה מוקדם שבועיים לאחר גרידה?
10 תגובות
עמוד 1
  • שלום לך, ראשית משתפת בצערך.
    שנית... זה פשוט הזוי, כל מה שרשמת פה למעלה זה מה שעובר עליי. חוץ מהעובדה שהעובר שלי היה בשבוע 9 (הייתי בבדיקה ב9+3 ושלושה ימים לפני פסק הדופק)
    עברתי בדיוק את מה שעברת, ציטוטק גרידה והדימומים הצמיגים שהחלו אתמול עם סימני המחזור.. אך המחזור לא הגיע אלא רק טיפטופים חלשים. ציפיתי מאוד שהמחזור כבר יגיע וכל הסיוט יהיה מאחורי. הבוקר עשיתי בדיקת בטא בציפיה שהתאפסה אך התוצאה יצאה 300.
    לפי התייעצויות לא רבות החלטתי שכדי לחכות למחזור רגיל כמו שאני מכירה כי כמראה זה לא מחזור אלה רק שאריות שיוצאות.. ואחכ לבדוק את איפוס הבטא. מציעה לך לעשות אותו הדבר.
    מקווה שניפגש בפורום הזה ונעביר חוויות משמחות יותר.
  • אכן הזוי!! משתתפת גם בצערך :( אבל אני באמת מאמינה שהכל יהיה בסדר והבא יהיה מושלם גם עבורך:)?? נמשיך לעדכן פה ..
    הרופא שלי (פרופסור סיון מנהל היחידה להריון בסיכון בתה״ש) אמר שזה או מחזור או ירידת ההורמונים .. בכל אופן זה לא מסוכן תודה לאל! כן מאחלת לשתינו לשוחח בחודש הבא על תופעות תחילת הריון ???????? גמר חתימה טובה :)
  • היי
    מה איתך? איך הדימום? הפך למחזור או פסק?
    עקב אי איפוס הבטא הייתי אצל רופאת נשים והיא ראתה שנשארו שאריות 8מ"מ
    אני מקווה מאוד שהמחזור יגיע וינקה את הגוף לבד
  • אני לא מאמינה. עברתי גם גרידה בשבוע 8 פלוס 6, ואותו דבר. דימום חלש אחרי שבועיים וחצי שהפסיק אחרי יומיים שלושה, ועכשיו 4 שבועות וחצי אחרי שוב דימום שמרגיש כמו מחזור... אבל לא יוצא בכמויות.. יותר בניגוב עם כל הכאבי בטן הנלווים.. תגידו אז ממתי לספור ביוץ? מתחילת הדימום הזה?
  • היי בנות גם אני עברתי את כל מה שאתן מספרות פעמיים אחד אחרי השני וקרה לי בשניהם בדיוק את אותו הדבר
    אני מקווה שבקרוב מאוד ניפגש פה כולנו עם בשורות משמחות

    ושירי אני מאוד ממליצה לך לא לנסות להיכנס ישר שוב להריון הגוף שלך עבר טראומה תתני לגוף שלך לחזור לעצמו המלצה שלי כמובן שקיבלתי את ההמלצה הזאת מרופא ממוחה לילודה באיכלוב תתני לגוף שלך לפחות חודשים (פעמיים מחזור)

    בהצלחה לכולנו
  • תודה מורן, הרופא (רופא בכיר) אמר לחכות מחזור אחד... :)

    שירי
  • תודה ששיתפתן! בתחילת השנה עברתי הפלה בשבוע 10, הייתה שארית ולכן עברתי את תהליך ההמתנה, ציטוטק שלא עזר ולבסוף היסטרוסקופיה... לאחר חודש התחילו לי הכתמות קלות ולא סדירות, בהתחלה חשבתי שזה מחזור אך זה נמשך הרבה זמן, כשלושה שבועות ואז פניתי לרופא לשאול אם זה נורמלי, אולי תופעות לוואי... עשיתי בדיקת הריון ביתית שיצאה שלילית, הוא ביקש שאעשה בדיקת דם והיא גילתה שאני בהריון (בטא 10,000) ניגשתי לאולטרסאונד ולצערי היה מדובר בהריון חסר תוכן... עברתי גרידה ועכשיו אני שוב במצב של דימום קל שקיוויתי שהוא מחזור... מקווה שיגיע בקרוב!!! והלוואי שנשוחח בנושאים חיובים בעתיד! שוב, תודה לכם ששיתפתן, הנחתן את דעתי שאני לא לבד!
  • היי בנות. לצערי צריכה לעבור גרידה בבית חולים עתידים בתל אביב אצל ד"ר עמוס שפירא. מישהי עשתה אצלו או במרפאה הזאת? אני לא מוצאת כמעט שום חוות דעת או פרטים על המקום. פליז עזרו לי.
  • היי עברתי גרידה מאוחרת בשבוע 22 אמרו לי שאם הדימום נמשך יותר משבועיים יש לגשת לבדיקה אצל הרופאת נשים
    מחזור אמרו להגיע קצת יותר מאוחר.. נאמר לי לפחות שישה שבועות
    בשורות טובות ??
  • ממש מתוסכלת עברתי לידה שקטה לפני 3 שבועות בשבוע 22 ולאחר מכן גרידה מחשד לשאריות שליה ברחם
    וכל פעם אחרי מאמץ הכי קטן יש לי דימומים/הפרשות חומות מתי זה יעבור
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה