אוף.. ההפרשות החומות לא נגמרות. . - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני ממש מודאגת..
    ממש ממש ממש
    ורק ברביעי יש לי תור לרופא..
    אין אצלנו מרכז בריאות לאישה, אם כבר זה רק מיון..
    וזה לא דימום זה רק חום.. ובכל זאת מאוד מפחיד.. מישהי חוותה את זה? שבוע 6 פלוס 5
16 תגובות
עמוד 1
  • כבר 5 ימים שיש את ההפרשות...
  • היי מתוקה,
    ההפרשות החומות בשבוע הזה הן תקינות וכך גם יהיה לך לאורך כל ההריון, כל הזמן הגוף מפריש משהו חח..
    בכל מקרה הבנתי שרק במידה ויש ריח רע מההפרשות, הפרשות עם דם זה סימן לא טוב.
    אבל בכל מקרה לא יזיק אף פעם להתייעץ אם את ממש לא רגועה.
    בכל מקרה לדעתי זה תקין, גם לא היה ככה ועד עכשיו יש לי הפרשות.

  • תודה. . לא בא לי לרוץ למיון..
  • תתקשרי למוקד אחיות ותתארי להן
    גם אצלנו אין מרכז בריאות האישה במכבי וחייבת להגיע למיון אם צריכה דחוף
    אבל האחיות יגידו לך אם זה תקין או לא
    אם יהיה חשש ישלחו אותך למיון
    אבל אם לא הן לא ממהרות לשלוח זה עולה כסף לקופה....
  • הייתי בבוקר בבדיקות דם אצל האחות וספרתי לה והיא אמרה לי שכל עוד זה חום ולא אדום ולא דם זה בסדר..
  • אז תחכי ליום רביעי אם כבר התייעצת עם אחות
    זאת דעתי..
    באמת מאוד מבאס שאין מוקד נשים נורמלי ונגיש
    ואני כל פעם אומרת שרק בגלל זה אשקול לעבור ממכבי לקראת ההריון הבא,
    למרות שחוץ מזה מרוצה מהם בטרוף ולדעתי הם טובים בהרבה מכללית באופן כללי
    (בעלי בכללית אז יכולה להשוות מקרוב)
  • שני 13,
    איפה את גרה שאין שם מוקד שניתן להגיע במקרה חירום?
    אני בתל אביב ויש בתל אביב ובבני ברק וזה לא עולה כסף מ08:00-18:00 מ18:00 זה עולה כסף.
    אני תמיד נוסעת לשם.
    בקשר לדימום חום, גם לי היה. אבל היה נראה כמו נקודה על התחתונית ולא יותר מסה. בכל פעם שהיה לי נסעתי למוקד לבדוק שהכל בסדר. לדעתי אם זה דימום שממלא יותר מתחתונית 1, תגשי למיון או למוקד באזור מגןרים שלך.
  • זה לא ממלא יותר מתחתונית
    אבל אי אפשר להתעלם מזה....
  • תות, אני מהקריות
    יש מוקד מכבי כללי שהוא אחלה
    אבל לא לנשים בהריון
    אין רופא נשים או א"ס שם
    ולכן הוא יכול רק להפנות למיון
    שזה טרטור בפני עצמו!!! ולא תמיד בא על כל דבר ללכת לבית חולים
    ולסבול שם את כל הגועל
    אני עובדת בבית חולים וכל פעם שאני צריכה להסתובב באזור של המיון מגעיל לי

    חוץ מזה אני באמת מרוצה ממכבי מאוד
    אבל זה חיסרון גדול מאוד בעיניי שבכל הצפון אין מוקד נשים.
    ואפילו חוצפה שהם לא מציעים פיתרון!
    מלא אם היה כמו בכללית שאפשר לעלות ישר למיון בשעות הערב וסופשים לבתי החולים של הקופה (שהם רבים, בחיפה למשל יש את כרמל),
    אבל למה אני צריכה לעבור כזה טרטור?
    ומנסיון האחיות בטלפון לא ממהרות לשחרר הפניות למיון,
    ולא בא לי לשקר להן שיש לי חס וחלילה דימומים או צירים או משהו.
  • יצא בטא 11986..
    שבוע 6 פלוס 5 ימים..
    בשבוע 5 היה בטא 875
    אז להירגע עד לרופא? למרות ההפרשות..?
  • הבטא בהחלט מעולה
    שוב - כנראה שתלכי לרופא ויגידו לך שזה כלום
    אבל קשה להרגע עד שזה לא באמת קורה
    מהנסיון שלי.. :(

  • אני בשוק! איזו חוצפה שאין לכם הצפונים לאן לפנות!! ממש גועלי מצידם לדאוג רק למרכז.... וזה הכי חשוב אישה בהריון! חובה מוקד נשים שם!

    אני חשבתי שיש כי יש לי משפחה בחיפה וכן הם הלכו למוקד בחיפה.... אברר איתם היום לאן הם פנו ואודיע...
  • סבבה
    סביר שפנו למוקד איפה שיש רופא משפחה רק
    אבל תבררי ותעדכני אותי :)
  • היי שני 13, היא אמרה שבזבולון יש מרפאה לבריאות האישה מאוד גדולה.
    היא בפעם שעברה הלכה באמת למרפאה שהיו שם אחיות והן הפנו אותה למיון...
    ממשהזוי שאין שם משהו לפני מיון עם רופאים מומחים (רופאי נשים, מוניטור, אולטרסאונד....)
  • נכון
    זה הזוי ולדעתי זה גם חוצפה
    או שלפחות יאפשרו לעלות למיון בלי הפניה בשעות מסוימות
    כמו שאמרתי אני סך הכל מרוצה ממכבי גם באופן כללי,
    אבל זה ממש ממש חיסרון רציני בהריון...
  • גם לי התחילו הכתמות בשבוע 5.. נמשכו הרבה זמן עד שבוע 11. אבל גם אני בשבוע 6 עשיתי בטא וקצת נרגעתי, פלוס הופיעו לי בחילות. אני מקווה שלא יהיה לך ארוך כמו אצלי אבל תדעי שזה קורה לפעמים. אצלי אולטרסאונד בשבוע 7 הראה את מקור הדימום כך (קריש דם) כך שאולי גם את תקבלי הסבר לזה ביום רביעי
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה