שאלה בנושא גמילה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • התחלנו גמילה והילד עושה בסיר. אני עושה זאת בהדרגה עדיין . איך עושים את המעבר ליציאה מהבית עם תחתונים? מפחדת מזה.. מה חושבות על תחתוני גמילה? אחרי כמה זמן להעביר אותו לאסלה?
5 תגובות
עמוד 1
  • בן כמה הילד?
    אני הלך לי בקלות עם הילדה,
    ברגע שיצאנו מהבית כל הזמן שאלתי אותה את צריכה? וגם שהיא אמרה שלא לקחתי אותה בכוח לפינה, ואמרתי לה שאיזה כיף היא תרטיב את הדשא את המדרכה...
    אני אישית שונאת שילדים עושים בפינות ברחוב, אבל מה לעשות?? רק בגיל הקטן הזה זה קורה הרבה, אח"כ הם מסוגלים להתאפק ולמצוא שירותים..
  • אנחנו ישר עברנו לאסלה
  • האמת
    התחלנו לטוש
    זה הדבר היחיד שהוא הסכים.
    עשה תוך כדי מקלחת ומאז רץ בכל פעם...

    אח"כ קיבלנו מתנה מסבתא ישבנון
    אז עשינו טקס הכתרת מלך האסלה חחח
    עם כל המשתמע מכך

  • לדעתי תחתוני גמילה זה דבר מעולה!

    קיבלנו תחתוני גמילה (פול-אפס) של נסיכות של דיסני,
    והבת שלי נורא רצתה את ה"תחתונים" של הנסיכות,
    מה גם זה מרגיש כמו תחתונים רגילים, עם יכולת ספיגה סבירה לפספוסים.

    כשתראי שהוא בבית כבר בלי טיטול, ועם תחתונים,
    לדעתי אפשר לנסות לצאת החוצה עם תחתונים לפרקי זמן קצרים.
    אחרי זה, לפי ההתקדמות.

    בהצלחה!
  • תחתוני הגמילה זה סתם "חארטה" בעיני. הם נראים כמו טיטול והילד יודע שזה טיטול.
    פשוט תאזרי אומץ ותצאו החוצה בלי טיטול. תזכירי לילד שהוא עם תחתונים ואם את חוששת את יכולה ליזום כניסה לשירותים בחוץ מידי שעתיים בערך.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה