איפה ??? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • איפה רחלי ...
    מירי שליו ..
    Me ?? -שאמרה שיש לה פתיחה 4 בלי צירים!!!! והיתה אמורה ללדת שבוע לפניי ונעלמה פתאום :/



8 תגובות
עמוד 1
  • אקרא להן

  • הייי מאמוששש אני כאן.

    מה שלומך ? מה עם הבייבי ?
    מה חדש איך עבר הצום ?

  • הייי מאמוששש אני כאן.

    מה שלומך ? מה עם הבייבי ?
    מה חדש איך עבר הצום ?

  • אהלןן
    אני בסדר .. הצום עבר לי קשה !!
    אני סובלת כרוני מאפטות .. כל ההריון לא היה לי והופ! עבר חודש וחצי מהלידה והן חזרו במכה אחת .. (7 פצעים בפה !!! )
    בקיצור היה לי קשה .. לקחתי אופטלגין באמצע ... אבל העיקר שעבר !!
    הבייבי שלי חמוד מאוד ובכיין לא קטן .. :)

    תקשיבו אני די חוששת לMe - היא לא עדכנה שילדה .. והיא נעלמה !!

  • חחח שתהיי בריאה ..
    מתוק קטןןןן ..כל בכי שווה הכל זה כזה מרגש

    ואני לא מכירה אותה .. אולי שירה מכירה אישית

  • הייי מה נשמע ליהי??
    כיף שחשבת עליי! :)
    תאמת מאז שילדתי אני פחות פעילה פה:/
    הקטנה לא נותנת לי זמן חחח
    בת חודשיים וחצי כבר!
    איך הזמן עובר שנהנים...
    מה איתך?? מה עם הקטנצ׳יק שלך?
    איך הלילות? תעדכני
    סוכות שמח
  • רחלי, גם אני חשבתי עליך
  • חח איזו חמודה כיף לקרוא!
    היא ממש מפונקת כל היום רוצה על הידיים.
    בקשר לשינה היא קמה לי כל שעתיים וחצי - שלוש.
    בהתחלה זה היה ממש קשה אבל הגוף שלי כבר התרגל לישון בהמשכים
    (אם בכלל לישון). ואני מצליחה לתפקד יחסית סבבה.
    עושה כביסות,שוטפת,מכינה אוכל..
    חזרתי היום מההורים שלי אחרי כמה ימים היה כיף והם עזרו לי כרגיל
    אין עליהם!!
    ובקשר להנקה טפו טפו אני מניקה בלעדית!
    התזונה הכי בריאה לבייבי שלי וגם חיבור מיוחד.
    נ.ב כן החתימה שלי זה היד שלי עם היד שלה חחח חיים שלי
    אני מטורפת עלייה,אין אהבה כזאת בעולם
    טוב חפרתי קצת הייתי אומרת חחח
    מה איתך,מה חדשש??
    שיהיה שבוע טוב ומועדים לשמחה לכולן
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה