לאימהות שאלה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הבת שלי בת שנתיים וישנה איתנו במיטה עדיין..אני לא מצליחה להוציא אותה מהחדר שלי ומהמיטה שלי...עם שני הבנים הגדולים היה יותר קל אבל היא ממש מפונקת..בת יחידה ונסיכה של הבית..קניתי לה מיטה יפה בחדר הילדים..איך מעבירים אותה לחדר? אני בלחץ קצת בגלל ההריון גם ..חייבת לגמול אותה מהשינה המשותפת איתנו...
5 תגובות
עמוד 1
  • קודם כל... קחי כוס עם שתיה שאת אוהבת.... זה הכי מפריע
  • יש גישות שונות בצורה שבה עושים דברים.
    אני גם אוהבת לעשות דברים בהדרגה...
    אבל לאחרונה התחלתי ליישם גישה שנקראת באנגלית "Cold Turkey"
    כלומר - חד וחלק.

    הבעיה עם ההדרגתיות היא, שזה לוקח זמן ומחויבות,
    שעלולים להימרח ואת עלולה לוותר בגלל המצב הרגיש שלך עכשיו והחולשה שאת חווה. מה גם, שהיא מבינה 100% מה החולשה שלכם, ואת חוסר הרצון להיכנס איתה לעימותים. ילדים הם חכמים מאוד.

    היא כבר מספיק גדולה להבין מה מדברים איתה.
    תנהלי איתה שיחה, שבה את מסבירה לה שהיא לא יכולה לישון אתכם יותר,
    שהיא גדולה, ולכל אחד יש את המיטה שלו בבית.
    גם לאמא יש את המיטה שלה, וכל אחד ישן במרחב הפרטי שלו.

    קחי אותה למיטה שלה, תני לה ספר, מנורת לילה, צעצועים שהיא אוהבת,
    ותגידי לה שמעכשיו זו המיטה שלה בלבד, ולא של אף אחד אחר.

    זה לא יהיה קל בהתחלה, היא כנראה תגיע אליכם מספר רב של פעמים,
    אבל צריך לדעת להחזיר למיטה, בעקביות ובשקט, בלי צעקות ועם אותו ההסבר:
    זו המיטה שלך, ולאמא יש את המיטה שלה.

    אחרי מספר ימים זה יסתדר, מבטיחה!
  • בדיוק באותו סיפור עם נהוראי
    שעד גיל שנתיים וחצי היה קשור למיטה שלו בטירוף
    ופתאום - החליט לישון איתנו.

    הוא מגיח לביקור בלילה שאנחנו נוחרים ולא יודעים ימין ושמאל
    ונדחף לאחת הפינות בשושו.

    כבר פעמיים שהתעוררתי בבהלה מבום טראח
    שהוא פשוט נפל מהמיטה
    ואני לתומי עוד מסבירה לו שאם הוא בא, שיכנס באמצע

  • לדעתי צריך להראות לה נחישות.
    פשוט לדבר אליה ולהסביר שהנה את כבר גדולה וקנינו לך מיטה
    ומצד אחד לדבר ברכות ומצד שני לשדר שזה לא נתון למיקוח ושאתם החלטיים בעניין.
    מהיום כל אחד במיטה שלו וככה יהיה נוח לכולם. אם את צריכה אותי בלילה פשוט תקראי לי ואגיע. רוצה שנתרגל את זה? והיא יכולה לשכב במיטה ולקרוא לך ואת תגיעי. חשוב להגיד שתקרא לך ולא להיפך.כלומר לא שהיא תגיע אליכם..
    ברור שבהתחלה היא יכולה עוד לבוא בלילה אבל לפחות עד אז היא במיטה שלה ולאט לאט תתרגל.
  • .תודה יקרות!!עזרתן לי מאוד בעצות
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה