אולטרסאונד ראשון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות,

    מתי היה האולטרסאונד הראשון שלכם?
    הרופאה שלי אמרה לא לבוא לפני שבוע 7 כי לא יראו כלום(מה שקצת עצבן אותי)

    מתי היה שלכן?

9 תגובות
עמוד 1
  • היי, כשאת אומרת שבוע 7 את מתכוונת 6 פלוס משהו?
    אני קבעתי ל7 פלוס 4 ואמרו לי פה שזה סבבה.... אני לגמרי מעדיפה לחכות עוד כמה ימים ולא להתבאס ולהיות בלחץ בהמתנה לעוד בדיקה
  • יש בזה משהו.
    אולי אני סתם חסרת סבלנות..מצד שני אני בטוחה שאפשר לראות משהו כבר..
  • אני עשיתי בשבוע 5 וראו שק הריון ובשבוע 6 כבר ראו עובר ודופק.. אבל עדיף כמובן ללכת בשבוע 7-8 כי לפעמים יש חישוב מוטעה של ביוץ והדופק לא מופיע בשבוע 6
  • הרופאה ביקשה שנבוא בשבוע 5 ראינו כבר שק ודופק...
  • מחר אני הולכת לאו"ס ראשון שבוע 7 פלוס 2
    רק בגלל ששבוע 8 יוצא בחול המועד ואין רופא נשים..
    אם היה אפשר הייתי הולכת בשבוע 8.. לא לפני
  • טוב. אני אחכה (בחוסר סבלנות)
  • אני בגדולה הלכתי בשבוע 5.6
    בשניה הלכתי בשבוע 6 בדיוק (6.0).
    בשתיהן ראו כבר דופק,שק חלמון ושק היריון.
    לא יכולתי להתאפק מעבר לזה..
  • אצלי בשבוע 5 ראו רק שק הריון וחלמון
    בשבוע 6 דופק
    (כשאומרים שבוע 6 הכוונה 6 + משהו)
    אבל אצלי אני יודעת בוודאות מתי היה הביוץ
    הבעיה שמספיק שהביוץ שלך היה מאוחר בכמה ימים ואז אולי לא יראו כלום לפני...
    שיהיה בהצלחה!!! :)))
  • תודה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה