חח

שמחה שהצחקתי קצת..
עברו ההפרשות ב"ה!!!
אתמול התפללתי למלאך ששומר על הנשים ההריוניות ( קוראים למלאך הזה לילה..) ונעלמו להן ההפרשות..
לא מקשרת זה בזה אבל העיקר שזה עבר..
בקשר לביוץ זה מוזר כי הייתי מבייצת יום שלישי קבוע ושבועיים אחרי ביום שלישי מקבלת מחזור.. זה היה מדוייק ממש.. טוב מה זה חשוב, אחרי שחיכיתי 11 חודשים לעובר הזה זה לא באמת משנה שבוע לפה ושבוע לשם.. העיקר שיוולד בשעה טובה ובזמן שלו
