אחרי בדיקה מלחיצה... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הייתי באו"ס ראשון והרופא לא מצא בהתחלה דופק...

    נכנסתי ללחץ.. עברנו לוגינאלי

    מצא דופק ועובר שקטן ב5 ימים.. זאת אומרת שאני בשבוע 6 פלוס....
    קצת מוזר לי אבל אם הוא אומר.....
    הרופא אמר לחזור לביקורת עוד שלושה שבועות

    ובקשר להפרשות אין מה לעשות, הכי חשוב שהסוג דם הוא חיובי..
    בא לי הריון מ ש ע מ ם !
    אפשר?
14 תגובות
עמוד 1
  • באמת מלחיץ, מבינה אותך מאד!!!
    אבל בשביל הרוגע הנפשי הייתי אומרת לך ללכת להיבדק עוד שבועיים, לא לחכות עוד 3 שבועות, אבל איך שבא לך ואיך שאת מרגישה!!!

    אבל אל תדאגי ותלחצי בכלל, תיהיה רגועה, אם הרופא מצא בסוף דופק, אז זה בסדר, אם לא היה דופק או לא היה מוצא בכלל.

    אני גם הגעתי בשבוע 7 להבדק ולראות דופק, ובבדיקה חיצונית לא ראו דופק בכלל, רק בוגאנלי ראו.

    מאחלת לך מכל הלב הריון משעממם ועגוללל
  • לו רק היה לי, את מגיעה מפורום טיפולי פוריות? השם מוכר לי!
    למה הוא לא עשה ישא וגינלי?! למה להלחיץ?! רק משבוע 8/9 מתחילים לעשות וגינלי. ובקשר לגיל ההריון אל דאגה! אני הבנתי שעד שבועיים הפרש זה תקין!
    והכי חשוב... מזל טוב נסיכה! מאחלת לך הריון משעמם מאוד!!! ומלא בעיטות מהנסיך/ה. :)
  • היה לי את זה בהריון הראשון. אל תלחצי (על אף הקושי) זה קורה לפעמים.
    למען הסר ספק הבת שלי היום בת 1.5 ואני עכשיו בהריון שני.
    בהריון השני השכלתי וחיכיתי קצת עד שהלכתי לרופא וזה עבד....??
  • השקיפות בסוף שבוע 12 היתה פעם ראשונה שעשו לי בטני
    עד אז הרופאה שלי בכלל לא ניסתה
    ב5 ימים כבר משנים שבוע?

    אני מסכימה עם העצה של ללכת להבדק עוד איזה שבועיים ככה..
    ולא להלחץ כי יש דופק!!!!!!!
  • הבעיה עם הללכת להיבדק יותר מוקדם היא שאני גרה בעיר עם מחסור ברופאי נשים ועד שיש תור זה סיוט...
    אז קבעתי לעוד חודש מחוסר ברירה...

    לא יודעת מה אני מרגישה לגבי ההריון הזה.. עד שהגעתי אליו לקח לנו כמעט שנה ופתאום הוא כולו הפרשות חומות ופחות כמה ימים ולא מוצאים מיד דופק ו... בחג היה לי דימום אני מניחה שזה היה בגלל הבדיקה הוגינלית כי זה עבר אחרי כמה שעות..
    אוף..

    בהריון הראשון הלכתי בשבוע 8 ופה הכל כזה עמוס והלכתי עכשיו רק בגלל החג ובגלל שלא היה תור בחול המועד...

    מורידה לילד הזה מהדמי כיס שלו על דמי הטרחה שלי!!
    כשיבוא... אם בכלל.... :(
  • גם לי היה ככה באחת הפעמים שהלכתי לרופא.... חיפש חיפש ולא מצא, עד שבסוף מצא


    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • אם הבטא קופצת הכל תקין? יש דופק? או שאי אפשר לסמוך על זה?
  • השאלה הראשונה שלך- בדר"כ לא רואים כלום חוץ משק הריון עד שבוא 6-7, יפה שמצאו לך בכלל דופק
    ובטא- גם אחרי לידה (או משהו אחר..
  • הבטא שלי ביום ראשון היתה 11870 ולפני היתה 890 ולפני 75 יומיים לפני האיחור..
    בהריון הראשון עשיתי בטא רק בשבוע 8 ויצא 104300..
    אולי אחרי החג אעשה שוב בטא לראות מספר מפוצץ כמו מאה אלף
  • רק כדי להבהיר- זה שהעובר "5 ימים צעיר יותר" זה רק אומר שהביוץ שלך הוא לא תוך 14 יום מהמחזור כמו שעון. ממש כמו אצלי.
    לי ברור שהביוץ שלי היה 17 יום אחרי מה שמחושב מבחינת תאריך הווסת האחרונה... ולא 14 (אני עוקבת בשיטת שיטת המודעות לפוריות אחרי הביוץ).
    אז ברור לי גם ששושו שלי "צעיר" יותר ב-3 ימים ממה שהוא אמור להיות (ממה שהרפואה קבעה שהוא אמור להיות, בכל מקרה).
    זה ממש ממש ממש נורמלי. אנחנו נשים, לא רובוטים! לא תוכנתנו בדיוק אותו הדבר.

    שיהיה בהצלחה ובטוחה שאין לך מה לדאוג!
  • מסכימה עם שמים במאה אחוז!!!! זה שהעובר קטן ב5 ימים לא אומר שיש משהו לא בסדר בו אלא שהביוץ כנראה היה מאוחר ולא חושב היטב!

    לו רק היה לי- אני על הרצפה מזה שכתבת שאת מורידה לו מדמי כיס על דמי טריה שלך! אני לא יכולה להפסיק לצחוק!!!!!
    למה עשית לי את זה! חחחחחחחח

    מאחלת לך מכל הלב שבקרוב תחבקי אותו ותנשקי והכל ישכח!
  • חח
    שמחה שהצחקתי קצת..
    עברו ההפרשות ב"ה!!!
    אתמול התפללתי למלאך ששומר על הנשים ההריוניות ( קוראים למלאך הזה לילה..) ונעלמו להן ההפרשות..
    לא מקשרת זה בזה אבל העיקר שזה עבר..
    בקשר לביוץ זה מוזר כי הייתי מבייצת יום שלישי קבוע ושבועיים אחרי ביום שלישי מקבלת מחזור.. זה היה מדוייק ממש.. טוב מה זה חשוב, אחרי שחיכיתי 11 חודשים לעובר הזה זה לא באמת משנה שבוע לפה ושבוע לשם.. העיקר שיוולד בשעה טובה ובזמן שלו
  • איך זיהית את הביוץ? אם אפשר לדעת

  • ערכת ביוץ והפרשות..
    דווקא באותו חודש שנקלטתי לא בדקתי כי המחזור שלי היה סדיר ממש אז זה היה נראה לי מיותר..
    בנוסף הביוץ לדעתי היה יום שלישי, ולכן יום שלישי היה אמור להיות המחזור.. אני חשדתי בהריון עוד שבוע לפני המחזור וערכתי בדיקה ביתית ביום שבת שזה 3 ימים לפני האיחור והיו 2 פסים וביום ראשון עשיתי בדיקת בטא שזה יומיים לפני האיחור והיתה בטא 74 ככה שנראה לי מוזר מאוד אם הביוץ היה מאוחר.. אחרת לא היה יוצא לי חיובי.. לא ככה?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה