תשתדלי לא לקחת ללב.. (בטוחה שזה מאוד קשה לך)
תנסי להבין שזה כנראה הסוג של הבנאדם... לא קל תמיד להסתדר עם החמה..
תשתדלי לפרוק איפה שתוכלי.. בעל חברה טובה.. או כאן בפורום..
נראה כי יש בנות מקסימות שתמיד כאן להקשיב ולעזור...
והכי חשוב לא להיות יותר מידי עצבנית בשביל העובר בבטן...
תשמרי על איפוק ובהצלחה
