עצבים!!!!!!!!!!!! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות, וחג שמח לכולן!!
    אני כלכך עצבנית! עבר עליי לילה מזעזע, לא ישנתי כל הלילה מכאבים איומים בעצמות בכל הגוף,
    אחרי שכל הלילה אני מתהפכת וקמה לשירותים ושוב מתהפכת ושוב קמה לשירותים ב8 בבוקר כבר לא יכלתי לסבול יותר והערתי את בעלי, מרוב כאבים כבר התחלתי לבכות, טוב גם כאבים וגם תסכול כי אני כל הלילה לא ישנתי ואני גמורה מעייפות!!
    בסביבות 9 בבוקר הצלחתי להירדם וגם זה רק לשעתיים.
    אני ובעלי גרים אצל חמי וחמתי בבית, יש לנו קומה משלנו אך עדיין היא לא נפרדת מהבית.
    כאשר חמתי ראתה אותי היא שאלה מה יש לי, ולמה אני נראת ככה אז אמרתי לה את כל מה שעבר עליי בלילה.
    התגובה שלה הייתה "את צריכה לקבל את הכאבים ולא לעשות פאניקה!!"
    באמת?!!?!? את יודעת מה עובר על הגוף שלי? את רמת הכאב שאני חווה???
    היא אמרה שהיא לא בכתה בכלל בהריון שלה, ואפילו לא לקחה חופש מחלה בהריון ואני חושבת לעצמי באיזו זכות את משווה את ההריון שלך להריון שלי??? ולמה את חושבת שזה ממקומך להשוות בכלל? אני בן אדם שונה ממנה!! סיבולת הכאב שלי שונה מסיבולת הכאב שלה!!!
    אוף! כבר חפרתי. אבל העיקר להוציא את על ליבי. זה פשוט נורא מעצבן אותי שהיא מרשה לעצמה להגיד לי כזה דבר, שאני לא צריכה לעשות "פאניקה" כי זה חלק מההריון!
12 תגובות
עמוד 1
  • מבינה לליבך ומזדהה איתך!!!!
    חמותי ילדה 6 ילדים וכל הזמן משווה את ההריונות שלה להריון שלי, היא טוענת
    שאני סתם לחוצה בעוד שהיא הייתה רגועה מאוד. היום סיפרתי שאני צריכה לעשות את החיסון שעלת והיא אמרה ״אני לא עשיתי שום חיסון והילדים שלי יצאו בריאים ושלמים״ פשוט התעלמתי ממנה ולא עניתי! חצופה כזאת!

    מסקנה: להתעלם ממי שמדבר דברי טיפשות, ולצערי יש הרבה כאלה!!
  • אני מזדהה אתך לחלוטין לגבי הכאבי העצמות בלילות, פשוט אי אפשר למצוא שום תנוחה נוחה, זה מזעזע!!! באמת שאין לנו הרבה מה לעשות , חוץ מלהתלונן ולבכות, לפחות זה מה שאני עושה , אבל אך ורק לבעלי, כי הוא תמיד יכול לחבק, ללטף במקום הכואב ולהגיד רק : אווו מסכנה שלי ))) ואיכשהו אנחנו צוחקים על זה בסוף, כי זה יעבור בסוף..

    ולגבי כל השאר, אם שואלים אותי, אני תמיד אומרת שהכל בסדר אצלי, כי אם מתחילים לספר את האמת, כל אחד מתחיל לתת עצות, או להטיף את הדעות שלו. כולל חמתי. אז זה דיי פשוט להסיר מעצמך לפחות את העצבים על העניין הזה, פשוט להגיד שהכל בסדר אצלך ולחייך ) אז הם משתעממים ולא אומרים כלום ))

  • אז המסקנה היא שמעכשיו היא תתחיל להשוות כל דבר אליה? זה נראה לי כלכך לא נכון! וזה מעצבן כי לא ציפיתי לזה ממנה, במיוחד כי יש לנו מערכת יחסים מאוד טובה בנינו. כנראה שבאמת מה שאומרים זה נכון, ילד (נכדים) משנים הכל.
    אם היא מרשה לעצמה להשוות בין ההריוניות אולי היא גם תרשה לעצמה להתערב לנו בחינוך או בכל דבר אחר??
  • את אומרת שיש לכם מערכת יחסים טובה. אולי שווה לך לנסות להציל ולדבר איתה פתוח בעוד כמה ימים, כשתרגעי?
    אני לא מכירה אותך ולא אותה, אז אני לא יודעת כמה זה אפשרי, אבל אם אתם גרים אצלם- אולי זה כדאי, כדי להקל על ההמשך
  • כשלי יצאה בטן בשבוע 16
    חמותי טענה בפניי שאצלה לא ראו הריון עד שבוע 27
    אז מה, את רומזת שאני שמנה???
    שיגידו מה שהן רוצות.. בסופו של דבר תעשי מה שמתאים לך ושימי %&$ !!!
  • תודה רבה על התמיכה בנות!!! לא יודעת מה הייתי עושה בלי הפורום הזה
  • היי אני ממש מבינה אותך, אנחנו גם גרים ליד חמי וחמותי, אמנם לא באותו הבית אלא ביחידת דיור נפרדת מאחורה... אבל אי אפשר שלא להיפגש אחד בשני לפחות פעם ביום. גם אני בקשרים ממש טובים איתם, הם ממש כמו ההורים שלי.... לשמחתי עוד לא קרה לי מקרה דומה לשלך..... אבל יכול להיות שעוד יקרה.....
    אמרת שאתן ביחסים טובים, אז באמת שווה לדבר איתה על זה, ייכול להיות שעל שתיכן עבר משהו באותו היום, והגבתן בצורה לא מותאמת..... חבל להרוס קשרים על "שטויות" כאלו (ממש לא מזלזלת בהרגשה שלך..... מי כמוני יודעת כמה זה מעצבן שלא מבינים אותך ואומרים לך מה לעשות או להרגיש.....)
    אולי זה ישמע קלישאתי, אבל בסופו של הדבר אנחנו בוחרות איך להתייחס לדברים, אם לתת לכל דבר משקל ולהתחרפן מזה, או לשמוע ולהעביר את זה הלאה.....
    לא מכירה אותך או את חמתך, אבל אני בטוחה שהיא מאד אוהבת אותך ודואגת לך, וניסתה אולי לומר לך לקחת את הדברים יותר בקלות.....
    שבי איתה על קפה, שתפי אותה בקשיים שלך... שמעי ממנה כמה היא נרגשת מההריון וכמה את חשובה לה..... זה תמיד נחמד שיחת בנות כזו.....
  • קודם כל אני ממש מבינה אותך
    אני אישית, אחת הסיבות שרציתי שנעזוב את הקיבוץ של בעלי זה כדי לא להיות קרובים למשפחה שלו
    אני ממש לא אומרת שאמא שלי מושלמת... ממש לא
    אבל אמא זאת אמא ועצם זה שעם החמות תמיד יש צורך לשמור על נימוסים וכאלה...
    ולוקחים דברים אחרת כי בסוף היא לא האמא שלנו... זה מאוד קשה.

    לגבי המקרה הספציפי - זה נכון היא צודקת
    פעם לקחו דברים אחרת, והריונות באופן ספציפי
    מה לעשות? לדור שלהם היו באמת (הרבה פעמים) חיים מאוד לא פשוטים!
    גם כשאני מדברת עם אמא שלי היא לפעמים מופתעת מכל מיני דברים
    ומידי פעם זורקת הערות - ממש לא בקטע מעצבן האמת כי אני יודעת שהיא הכי דאגנית
    אבל כן
    היא למשל גרה קומה רביעית בלי מעלית בדירת חדר וחצי כשהתחתנו
    הם לא קיבלו שקל ועוד יותר מזה - היו לה 6 אחים קטנים אז היא היתה באה לעזור לאמא שלה במקום שאמא שלה תעזור לה
    והיא אומרת שהם פשוט לא ידעו שיש דרך אחרת לחיות....
    וזה ככה עם כל דבר!
    וגם היא אגב בחיים לא הפסיקה לעבוד בגלל הריון או חשבה לבקש הקלות
    אבל אנחנו דור אחר! אני עובדת עכשיו חצי משרה וקשה לי!!
    לא מתביישת להגיד, באמת קשה לי. אני בקושי ישנה בלילות וכשאני צריכה לקום מוקדם אני כמו זומבי. לא נוח לי ועוד מליון תלונות. מה לעשות לא גידלו אותי בתנאים שהדור שלהן גדל בהם....

    ותות - אותו דבר.. אמא שלי לפעמים אומרת אגב שהיא לא מקנאת בנו עם כל מה שאנחנו צריכות לעבור בהריון, כל כך הרבה בדיקות מלחיצות והכל...

    בקיצור מה שמנסה להגיד
    שבאופן כללי לדור שלהן באמת קשה יותר להבין....
    ושבאופן ספציפי זה שזה בא מחמותך שאת לא הכי יכולה לענות לה
    ועוד שאת גרה בבית שלה... בעייתי מאוד

    חיבוק!!!!
  • כמה שאני מכירה ומזדהה עם הסיטואציה...

    בהתחלה הייתי מקבלת ג'ננה
    אבל למדתי זה לא שווה את זה.
    הגוזל הקטן מרגיש הכל ולמה שאוציא עליו את טפשות אחרים?

    מה שאני תמיד עושה
    זה

  • שני 13, את האמת מה שאת אומרת נשמע ממש הגיוני. אין בכלל ספק שההריונות של האמהות שלנו (כולל חמתי) היו קשים יותר.
    את צודקת ב100%.
    את האמת כבר עברו כמה ימים מהמקרה ודי חזרתי לשגרה, ולא נתתי לה להרגיש שאני כועסת עליה או משהו. באמת שאין צורך עכשיו במריבה או בתחושה לא נעימה בבית.
    ומה עוד, תודה רבה לכולן!!!! אין לי מילים כמה עזרתן לי. בעקבות כל מה שנאמר לי כאן החלטתי לא לעשות מזה עניין כזה גדול,ופשוט לחיות עם זה.
    תמיד יהיו אנשים שיחשבו שהם יודעים יותר טוב ממני, מה טוב בשבילי!
    שבוע טוב לכולן!!
  • כל הכבוד!!
    את באמת גיבורה
  • תשתדלי לא לקחת ללב.. (בטוחה שזה מאוד קשה לך)
    תנסי להבין שזה כנראה הסוג של הבנאדם... לא קל תמיד להסתדר עם החמה..
    תשתדלי לפרוק איפה שתוכלי.. בעל חברה טובה.. או כאן בפורום..
    נראה כי יש בנות מקסימות שתמיד כאן להקשיב ולעזור...
    והכי חשוב לא להיות יותר מידי עצבנית בשביל העובר בבטן...

    תשמרי על איפוק ובהצלחה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה