היי ניק ניק,
קודם כל אם זו לידה ראשונה אז לא בטוח שתלדי בתחילת תשיעי
אני את הראשונה שלי ילדתי ב-41+1 כך שבלי לחץ.
שנית, אני פתח תקוואית ובחרתי ללדת בתל השומר ממספר סיבות:
- רמת המקצועיות שם מאוד גבוה
-הרופאים שאיתם הייתי בקשר במהלך ההריון כולם היו מתל השומר
- יש שם מלונית.
נכון ללפני שנה וחצי בתל השומר ישנן 2 מחלקות יולדות (א׳ וב׳) אחת מהן משופצת
השניה לא. המחלקה שמשופצת ממש סבבה. (הקביעה לאיזה מחלקה את הולכת נקבעת לפי שעת הלידה באחת המחלקות יש יותר אחיות במהלך הלילה)
צריך גם לזכור שכל האשפוז הוא ליום- יומיים אז ככה שגם אם את במחלקה הישנה זה לא נורא.
אני כרגע בהריון ואין לי שום ספק שגם את הבא בתור אלד שם.
היחס שקיבלתי שם היה מדהים. מה גם שהלידה שלי הסתבכה מעט: אחרי 8 שעות ופתיחה מלאה היה לי מים מקונליים וירידות דופק אצל העובר. בעקבות כך נכנסו 5 רופאים ואחיות לחדר לידה וילדו אותי בוואקום. ברוך השם בעזרת הצוות המקצועי שהיה שם הכל נגמר בשלום.
אם תרצי לדבר אשמח לעזור
קרן
