טיולון מומלץ - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני מחפשת טיולון קל וזול- רצוי כזה שיתאים מגיל לידה
    אשמח לשמוע חוות דעת והמלצות.
    תודה מראש,
    קרן
8 תגובות
עמוד 1
  • אני משתמשת בביבי גוגר, לא הכי זול אבל מומלץ בחום!!
    מי שניסה לא מצליח לעזוב אותו, והוא מתאים בעיקרון מגיל לידה.
    נוסע מדהים, חלק, וכיפי!!



  • טיולון מגיל לידה?... אין הרבה אופציות
    כי את צריכה נשכב 180°.

    אני בנוסף למוצי,
    קניתי את הצ'יקו הנוח והקליל
    מתקפל בקלות, נכנס לכל בגאז' וקל מאד
    מה שכן ממליצה רק מ-4 חודשים
    כי הוא לא נשכב לגמרי וזה לא הכי מומלץ לגב.



  • שירה, הלייטואיי או מגנום של ד״ר בייבי הם בהחלט כיוונים שחשבתי עליהם
    יש לנו עגלה רגילה (בצבע דובדבן - יש שם חלק בגגון שהוא ורוד)
    ואני לא בטוחה כמה נוח אני ארגיש אחרי הלידה (עם כל ההורמונים) של הבן
    להסתובב עם עגלה שבאופן חלקי היא ורודה.
    אני בודקת אפשרות לתפור חתיכת בד שחורה מעל לחלק הורוד
    או לחילופין למכור את העגלה הנוכחית (שבנוסף לכל אני לא מתה עליה)
    ולקנות משהו קצת יותר פשוט שאפשר להשתמש בו מגיל לידה.
    קרן
  • מקלרן,ואין מה להוסיף! יקר אבל שווה כל שקל ..
  • יש לי 2 אחד של בייבי ציפ משהו כזה משילב ועוד אחד של אינטפיני משהו כזה..לא מרוצה משנים!! באחד כמעט הבן שלי התקפל ונפל על הפנים..אולי אני זה לא אופציה כי שלי שמנמן ולא כל עגלה טובה לו..מבחינתי בפעמים הבאות רק להשקיע טוב על משהו אחד מאשר לקנות כמה זולים..יש לי 2 עגלות ו2 טיולונים.. לא מרוצה מהם
  • יש לי 2 אחד של בייבי ציפ משהו כזה משילב ועוד אחד של אינטפיני משהו כזה..לא מרוצה משנים!! באחד כמעט הבן שלי התקפל ונפל על הפנים..אולי אני זה לא אופציה כי שלי שמנמן ולא כל עגלה טובה לו..מבחינתי בפעמים הבאות רק להשקיע טוב על משהו אחד מאשר לקנות כמה זולים..יש לי 2 עגלות ו2 טיולונים.. לא מרוצה מהם
  • לכי על מקלארן
    טובה זולה ואמינה, קלת משקל ומה זה נוחה... קנינו בבייבי סטאר יש להם מבצע עליה
  • היי, אפשר למצוא טיולון מצויין באתר עגליס.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה