-
רק בקצרה, להרגיע- זה נורמלי ומתקבל על הדעת
-
תדעי לך שזה טבעי וזה עובר עם הזמן.
גם אני הייתי ככה עם נהוראי, ותהל בכלל בהגזמה...
אבל עם שוהם אני כל כך משוחררת
כל פעם שנפגשים עם משפחתי אני כמעט ולא איתו
רק להרדמות והנקות.
מצד אחד הם נהנים איתם ושמחים שאני קלילה
ומצד שני אני יושבת, צוחקת, יש לי קצת שקט וסבבה לי.
אם אתם בקשר טוב, ואת גם סומכת עליהם
אני ממליצה לך לא להכנס לסרט ולסכסוכים בגלל זה
אני נמצאת בתוך זה 5+ שנים ואל תשאלי איזה סיוט
לא צריך לתת להם אותו בייביסיטר
פשוט ליזום ביקור קצר פעם פעמיים בשבוע איתך
להזמין גם אליכם סתם לקפה
ולתת לתת לתת בלי סוף, שישחקו איתו שיהנו איתו
טיטול פה ושם... זה בכלל לא ביג.
-
מבינה אותך כ״כ !!!!
שאני אצל חמתי אני צמודה לילדה , קשה לי הגישה שלה לגבי ילדים אני לא מסכימה איתה כמעט בכלום!
אבל אין מה לעשות היא סבתא שלה ואני מנסה לשחרר כמה שאפשר כמובן במגבלות שלי.
עם אף אחד זה לא יהיה כמו עםם ההורים שלך , אז וויתרתי לחפש את זה אצלה, אין לה את זה חח פשוט אין .
בהצלחה
-
בילד ראשון בעיקר זה טבעי הלחץ, אבל תנסי לשחרר, תזכרי שהם כבר עם ניסיון, ואת שם לפקח, את לא עוזבת אותו, את רק טיפה מרפה...
באופן טבעי הם מצפים שתתני להם קצת להחזיק את התינוק, לטפל, לעזור, גם אותי זה היה קצת מרחיק אם אחותי/ גיסתי היו חוסמות אותי ככה...
אני חלילה לא מנסה לפגוע או להיות קשה, רק כנה
אלי, תן בי את השלווה
לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
האומץ לשנות את אשר ביכולתי
והתבונה להבחין בין השניים
הזורע חיטה דואג לשנה,
הנוטע עצים דואג לשנים,
המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)
אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)
-
תודה לכולכן אתן צודקות !!
היום אני אצלהם ( מיוזמתי )
מקווה לעמוד במבחן ;)
אני באמת רוצה לשנות גישה !!
-
כל הכבוד לך
-
תודה מאמי
-
וואי איך אני מבינה אותך
עוד לא ילדתי וכבר אני חושבת איך אשחרר וכאלה...
אני חושבת שזה ממש מהמקומות שמאלצים אותנו להתמודד עם שאלות יותר גדולות
כמו איזה אמא אני רוצה להיות... ובאיזה אווירה אני רוצה לגדל את הילד שלי...
אני ממש מנסה לעבוד על עצמי מעכשיו
להגיד לעצמי שאם לא לכל דבר שקשור לילדה תהיה מבחנתי דרך אחת נכונה-
אז יהיה קשה יותר לטעות.
ולהכין את עצמי לבדוק מה הסדרי עדיפויות שלי ועל מה אתפשר ועל מה לא...
בהצלחה ותעדכני
-
אני חייבת לומר שלא משנה מה
הכי חשוב הרוגע והשלווה.
יש לי דודה היסטרית ברמות על
לא משנה מה קורה, אפילו הילדה משמיעה ציוץ
היא מזנקת כאילו מה קרה בהיסטריה הזויה
-
היי בננות ..
אעדכן שהיה מעולה !
ישנתי שם !!
הם רצו שאשן כל הלילה כדי להתפנק .. אבל מרוב ההרגל קמתי ב3 בלילה :/
אחדד שהם מקסימים ותמיד מוכנים לעזור .. אני הבעיה שאני לא משחררת מספיק !
בכל אופן אני עובדת על זה ומקווה להשתפר ..:)
תודה לכן :) :) :)