עזרה / עצה ..!!! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שבוע טוב לכולן ..
    חייבת את העצה שלכן !!
    אתחיל בזה שאני גרה רחוק מהמשפחה שלי אני בצפון והם בדרום .. מי שקרוב אלינו גיאוגרפית זה ההורים של בעלי ..
    לפני הלידה כ״כ אהבתי להיות בחברתם .. ללכת אליהם ושהם באים אלינו .. אפילו גרנו אצלהם שנה וחצי !!
    אני מאוד אוהבת את המשפחה של בעלי כיף לי איתם ואני גם מרגישה מאוד בנוח יותר מבבית של ההורים שלי !
    אבל מאז הלידה .. מאוד קשה לי לשחרר !! הם לא מציעים עזרה כי אני מאוד מכונסת בתוכי ובבית שלי עם הילד שלי .. כל פעם שאנחנו אצלהם או שהם באים אני כמו בולדוג על הילד כאילו אין להם נסיון וגישה ( יש עוד נכדה והם די בעניינים אפשר לסמוך עליהם )
    התחלתי לקשר את הנושא הזה לזה שההורים שלי רחוקים ממני אז כאילו בגלל שהם לא יכולים לבוא ולעזור או סתם לבקר אז לכן אין צורך שההורים של בעלי גם יבואו ..
    אני די מסתדרת עם הקטן לבד .. מקלחות אוכל החלפות טיולים באמת אני מאוד עצמאית יחסית לגיסה השנייה שהם מקרקרים סביבה ..
    בקיצור הבעיה היא - שאני לא יודעת לשחרר , אני מרגישה כאילו רק אני יודעת לטפל בתינוק שלי ואף אחד אחר לא ! אני מניחה שהם נרתעים ממני בגלל זה ואולי זה קצת מציק לבעלי ..
    מה אתן אומרות ??
    מקווה שירדתן לסוף דעתי .. תודה :)



10 תגובות
עמוד 1
  • רק בקצרה, להרגיע- זה נורמלי ומתקבל על הדעת
  • תדעי לך שזה טבעי וזה עובר עם הזמן.

    גם אני הייתי ככה עם נהוראי, ותהל בכלל בהגזמה...
    אבל עם שוהם אני כל כך משוחררת
    כל פעם שנפגשים עם משפחתי אני כמעט ולא איתו
    רק להרדמות והנקות.
    מצד אחד הם נהנים איתם ושמחים שאני קלילה
    ומצד שני אני יושבת, צוחקת, יש לי קצת שקט וסבבה לי.

    אם אתם בקשר טוב, ואת גם סומכת עליהם
    אני ממליצה לך לא להכנס לסרט ולסכסוכים בגלל זה
    אני נמצאת בתוך זה 5+ שנים ואל תשאלי איזה סיוט

    לא צריך לתת להם אותו בייביסיטר
    פשוט ליזום ביקור קצר פעם פעמיים בשבוע איתך
    להזמין גם אליכם סתם לקפה
    ולתת לתת לתת בלי סוף, שישחקו איתו שיהנו איתו
    טיטול פה ושם... זה בכלל לא ביג.



  • מבינה אותך כ״כ !!!!
    שאני אצל חמתי אני צמודה לילדה , קשה לי הגישה שלה לגבי ילדים אני לא מסכימה איתה כמעט בכלום!
    אבל אין מה לעשות היא סבתא שלה ואני מנסה לשחרר כמה שאפשר כמובן במגבלות שלי.
    עם אף אחד זה לא יהיה כמו עםם ההורים שלך , אז וויתרתי לחפש את זה אצלה, אין לה את זה חח פשוט אין .
    בהצלחה
  • בילד ראשון בעיקר זה טבעי הלחץ, אבל תנסי לשחרר, תזכרי שהם כבר עם ניסיון, ואת שם לפקח, את לא עוזבת אותו, את רק טיפה מרפה...
    באופן טבעי הם מצפים שתתני להם קצת להחזיק את התינוק, לטפל, לעזור, גם אותי זה היה קצת מרחיק אם אחותי/ גיסתי היו חוסמות אותי ככה...
    אני חלילה לא מנסה לפגוע או להיות קשה, רק כנה


    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • תודה לכולכן אתן צודקות !!
    היום אני אצלהם ( מיוזמתי )
    מקווה לעמוד במבחן ;)
    אני באמת רוצה לשנות גישה !!



  • כל הכבוד לך
  • תודה מאמי

  • וואי איך אני מבינה אותך
    עוד לא ילדתי וכבר אני חושבת איך אשחרר וכאלה...
    אני חושבת שזה ממש מהמקומות שמאלצים אותנו להתמודד עם שאלות יותר גדולות
    כמו איזה אמא אני רוצה להיות... ובאיזה אווירה אני רוצה לגדל את הילד שלי...

    אני ממש מנסה לעבוד על עצמי מעכשיו
    להגיד לעצמי שאם לא לכל דבר שקשור לילדה תהיה מבחנתי דרך אחת נכונה-
    אז יהיה קשה יותר לטעות.
    ולהכין את עצמי לבדוק מה הסדרי עדיפויות שלי ועל מה אתפשר ועל מה לא...

    בהצלחה ותעדכני
  • אני חייבת לומר שלא משנה מה
    הכי חשוב הרוגע והשלווה.

    יש לי דודה היסטרית ברמות על
    לא משנה מה קורה, אפילו הילדה משמיעה ציוץ
    היא מזנקת כאילו מה קרה בהיסטריה הזויה

  • היי בננות ..
    אעדכן שהיה מעולה !
    ישנתי שם !!
    הם רצו שאשן כל הלילה כדי להתפנק .. אבל מרוב ההרגל קמתי ב3 בלילה :/
    אחדד שהם מקסימים ותמיד מוכנים לעזור .. אני הבעיה שאני לא משחררת מספיק !
    בכל אופן אני עובדת על זה ומקווה להשתפר ..:)
    תודה לכן :) :) :)



מותר ואסור לאכול בהריון והנקה