היי בנות ושוב תודה לכולן..
אני מנסה לברר כעת שלחתי להם פנייה באתר..
ביטוח לאומי סגור בגלל החג לפי מה שהבנתי אז בינתיים חשבתי להתייעץ כאן..לפעמים מניסיון מגלים דברים שלא ידענו דרך אחרות שכבר קרה להן מקרה דומה..
לגבי המענק לידה הוא משולם בוודאות תמיד? גם אם אני מובטלת? הוא לא קשור לעבודה? ואם את יודעת מה הסכום בלידה שנייה?
תודה מראש שוב...
