גורת חתולים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • החליטה שאנחנו הבית החדש שלה...

    לא יודעת מאיפה היא באה ומה נפל עליה.

    בהתחלה ישבה לידינו כל החג בסוכה
    נתתי לה חלב בקערה וגם יחס
    (היא פשוט מתוקה)
    ואז בא חתול ענק מרושע שתקף אותה
    מאז הגנו עליה במשך כל היום...

    הכל היה סבבה
    עד הרגע בו נכנסנו הביתה והיא אחרינו כמו זנב
    נכנסה מתחת לספה וסירבה לצאת

24 תגובות
עמוד 1
  • אני לא אובייקטיבית כי אני מטורפת על חתולים. אני גרה בקנדה ואין פה חתולי רחוב, אחרי שלקחתי את בעלי לביקור בארץ והוא ראה את כל החתולי רחוב הוא אמר מזל שאת לא גרה בארץ... נראה שהחתולה התאהבה בכם ומחפשת בית? אולי תתני לזה סיכוי? או שאין מצב?? ואל תתני חלב אבל לחתולה.. רק מים
  • אני גם בעד לתת לה צ׳אנס..
    אני באמת מאמינה שלהציל נפש של בעל חיים זאת גדולה:)



  • היי שירוש מה קורה<??
  • אנה מה קורה ??
    באמת הרבה זמן לא היית ... מה עם הבייבי ?



  • היי מאמי הכל בסדר!!! גדל כל יום משתנה ומפתיע מחדש!! איך את ?? חייבת לכן סיפור לידה עדיין חח !יגיע בקרוב באיחור קטן זה יהיה ארוך אנא הצטיידו בפופקורן!

    <a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/zJAnp3.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>
  • חחחחחחחחחחחח
    איזה בעל יש לי
    בהתחלה אמר לי למה הכנסת אותה?!

    והנה, הוא שמע אותה מייללת בחוץ
    הוציא לה אוכל מהסיר
    אני מחפשת אותו בכל הבית
    קוראת לו מאמי מאמי
    פתאום שומעת מבחוץ "אני פה!"

    פותחת את הדלת
    רואה אותו עומד ליד עמוד תאורה
    עושה לו "מתן? מה אתה עושה שם?"
    אני מחכה שהקטנה תסיים לאכול
    יש איזה חתול ברברי שמציק לה.

  • היי,
    קודם כל נשמע שהגורה הקטנה הזו ממש התאהבה בכם, מרגישה ביטחון מכם. אני באמת לא אובייקטיבית כי אני בעלים גאה של שני חתולים. יחד עם זאת אני יכולה גם להגיד לך שה"נטל" הכלכלי לא כזה גדול. החיסונים שלהם ממש לא יקרים, ואם את מצילה מהרחוב ישנם וטרינרים שגם עושים הנחה או בחינם, שווה לבדוק עם הוטרינר בעיר מגורך.
    מה שאני בטוחה זה שהיא תביא איתה מלא שמחה הביתה והילדים שלך בטוח יהיו מאושרים!!
    ואכן מים עדיף לתת כי החלב לא טוב להם למערכת העיכול, במיוחד לגורים!
    מקווה שתשני את דעתך ותצילי אותה
  • אולי אני אשמע שונה מכולן אבל לא תמיד זה כיף..
    נושא הניקיון ח
  • שירה
    מבלי להיכנס לאם תקחי אותה הביתה או לא
    שתדעי שלתת לחתול אוכל או שתייה זה כמו לתת לו טבעת יהלום... :)
    אחותי מאכילה שתי חתולות רחוב שאימצו אותה בגינה שלהם
    היא לא חיסנה אותן הן לא בתוך הבית
    אבל קונה להן אוכל לחתולים זה לא מאוד יקר
    או נותנת להן שאריות וכאלה
    (בתוך הבית יש לה כלב)
    אז זו גם אופציה אם את מרחמת עליה
  • אני אשמע שונה מכולם אבל זאת האמת..
    לי יש כלבה קטנה כבר שנה והחלטנו שאנחנו מעבירים אותה הלאה.
    זה לא קל לטפל בבעל חיים שכל הזמן יש לו נשירה והפרווה מגיעה לבגדים ולא תמיד יוצאת במכונה והכל נראה מלוכלך ואם יש ספת בד זה פשוט נשאר שם(למרות כל מה שיש להסרת פרווה מבדים וספות עדין זה תמיד בסביבתך). שלא נדבר שחתול אוהב לשרוט רהיטים וחפצים לעלות על מיטות ואותי אישית זה מגעיל
    כך שליד הבאת חתול מחמד לילדים, לך יהיה ראש לניקיון של החתולה כל היום..
    זה בסדר להשאיר אותה בחוץ ולהמשיך להאכיל אבל ההכנסה לבית מצריכה לא רק חיסונים ואוכל..
    לפעמים הבעל חיים לא מרגיש טוב ואז באמת מרגישים את הנטל הכלכלי וזה יכול להגיע למאות ואלפי שקלים.
    בהצלחה בכל דרך שתבחרי..
  • אני מצטערת על מה שאני הולכת להגיד עכשיו..
    אבל להביא כלב/חתול הביתה..לגרום לו להתרגל לחיים טובים בבית..
    לגרום לו לאהוב אותך ואת המשפחה שלך ולתת לו הרגשה של בן בית
    ואז פשוט למסור אותו למישהו אחר או יש מקרים לזרוק אותו בעמותה
    זה דבר נוראי..

    פרווה..לכלוך ולעיתים הוצאה כלכלית זה שיקול שצריך לקחת לפני שמביאים את
    החיה הביתה..
    ואם כבר לקחנו הביתה צריך להתמודד עם זה..

    הכלב/חתול עוברים טראומה מאוד גדולה כאשר הם מאבדים בית..

  • חן אני גם מקווה שלפחות מצאת משפחה טובה למסור לה את הכלב
    ולא שאת נותנת אותו לעמותה או משהו
  • הכלבה לא נזרקת לרחוב..
    היא עוברת להורים שלי ושם היא תחייה עם המשפחה ועם ילדים קטנים שישחקו איתה.
    אין לי רוע לב לזרוק אותה לעמותה כדי שיכניסו אותה לכלוב ותאמיני לי שלא בחרתי להביא אותה לבית אלא שבעלי פשוט הביא אותה יום אחד.
    אני מאוד אוהבת אותה וקשורה אליה ואפילו האלפי שקלים שהשקעתי אצל הוטרינר לא גרמו לי לחשוב אם לתת אותה או לא ... אבל הניקיון והפרווה בכל מקום אותי אישית זה מגעיל ולכן צריך לחשוב טוב טוב לפני שמכניסים בעל חיים לבית כי קל להגיד שזאת מצווה וכייף לילדים חייה בבית אבל עדין יש לכך השלכות שאני כבר לא יכולה לקבל.
  • אני לא מבינה איך אפשר להגיד את זה.
    כשאני אימצתי את החתל הראשון שלי לא חשבתי כמה נזק הוא יעשה לי, כמה לכלוך כמה פרווה. זה נראה לי מחשבה קצת לא הגיונית!
    אולי אני קצת חוצה גבולות אבל בשבילי החתולים שלי הם כמו הילדים שלי, זה כמו שבחרת להביא ילדים את לא חושבת על הלכלוך, הבלאגן הכאוס שהם יביאו איתם ולפי זה תחליטי אם את רוצה אותם בבית שלך או לא.
    זה נראה לי קצת אגואיסטי (ואני ממש לא מנסה לפגוע, ואם כן אני מתנצלת) לשים את כל הרצונות שלי לבית נקי ונטול פרווה לעומת האושר שזה יכול להביא איתו.
    אני לא שופטת רק מציינת שזה לדעתי לא אמור להיות פקטור בכלל אם לאמץ או לא. או שאוהבים את החיה ומקבלים את כל מה שהיא מביאה איתה או שפשוט לא לוקחים מלכתחילה.

  • אף אחד לא אמר שלא לאמץ.. אבל אי אפשר להשוות ילדים לבעלי חיים.
    לי אישית מאוד חשוב הניקיון של הבית כל יום אני מנקה ואם אחרי הניקיון אני עוד רואה פרווה זה מגעיל אותי (למרות שהכלבה שלי נקייה ומתקלחת כל הזמן ומטופלת כל הזמן בטיפות נגד פרעושים) עדין זה לא נעים לי.
    אני חלילה לא זורקת אותה אבל יש עוד מלא דברים לחשוב לפני שמכניסים חיה לבית.
    אולי לך זה מקובל שהבית והבגדים יהיו מלאים בפרווה אותי אישית זה דוחה .
    כל אחת ומה שהיא מסוגלת להכיל בבית שלה
  • חן אז אני מקווה שבאמת את תתני לכלב בית טוב
    ופעם הבאה תדעי שאת לא יכולה לקחת בע"ח הביתה..

    כי תמיד עדיף לא לאמץ מאשר לאמץ ולמסור..
    אני מכירה אינספור סיפורים של חיות שבורות לב שנמסרו בגלל מעבר דירה/ חוסר התאמה לבית וכו'..וזה שובר לי את הלב כל פעם מחדש..

    אל תחשבי שאני תוקפת אותך או משהו כזה..פשוט קשה לי להתעלם תמיד מנושאי שיחה כאלה, זה מרגיש לי כאילו רוב האנשים לא מבינים שגם לחיה יש לב ורגשות והיא אוהבת ונקשרת אלינו בדיוק באותה מידה כמו שאנחנו אליה..

    ושיר..בעלך מקסים:)
    הלוואי עוד אנשים היו מגלים חמלה כלפי חתולי רחוב

  • אני מסכימה עם 1חן1, אבל גם עם מאיה פ9
  • לדעתי לא צריך להסחף
    זה בסדר גמור שיש אנשים שלא מתאים להם הלכלוך הזה...
    אני מאוד אוהבת כלבים וחתולים ועדיין יש דברים מסוימים שמגעילים אותי
    ומודה שיש בתים עם כלבים שלפעמים אני נכנסת אליהם וממש רע לי ומגעיל לי ואני כנראה רגישה... אבל גם ממש לא תמיד!
    לאחותי יש כלב שישן עם הילדים במיטות ויותר נקי מהרבה אנשים
  • בננות, כל אחת תעשה הטוב בעיניה
    זה טבעי וזה בסדר שיש לכל אחת השקפה משלה.

    אני אישית מאד אוהבת ומרחמת על בעלי חיים
    וכן חשוב לי לחשוב על כל הצדדים.

    חברה שלי אספה מהרחוב חתולה
    הייתה צריכה לעבור איתה פרוצדורות של סירוס
    או איך שלא קוראים לזה... מסכנה
    שזה כל כך לא בשבילי.

    וחיסונים וכל המתלווה, הוצאה כספית שכרגע אין לי
    גם אם ארצה.
    ושהחתולה לא הרגישה טוב הריצות לוטרינר
    הטיפול שעלה לה יותר מ-800 שקל

    אני לא בעד להכניס הביתה ולהזניח
    העיקר להכניס...

    מה גם, שאנחנו גרים בשכירות ואין אופציה להכניס בע"ח
    הוציאו המון על שיפוץ הדירה.

    אז בינתיים שלחתי הודעות לחברים ומשפחה
    לאנשים שאני יודעת שאוהבים ומוכנים
    למצוא לה בית חם
    ובמקביל ממשיכים לגונן עליה ולהאכיל.


  • אני רק אציין שהכלבה מקבלת אהבה ותנאים שאין אפילו לבני אדם..
    אני אוהבת בעלי חיים אבל מחוץ לבית, כל החיים שלי היו לי כלבים אבל בגינה ובגלל שהיא כלבת צ'יוואוואה קטנטנה החלטתי שהיא תגור בתוך הבית אבל אני לא עומדת יותר בזה..
    בעלי הביא לי אותה מתנה בלי לשאול לכן לפעם הבאה הוא ידע להביא רק כלב גדול שיגדל בתוך מלונה בגינה.
  • קודם כל, אם העברתי תחושה של תקיפה אני מצטערת. זו באמת לא הייתה הכוונה שלי.
    אני באמת לא אובייקטיבית באהבתי לבע"ח ואת האמת אני משווה בין בני אדם לבע"ח כי אני אוהבת אותם באותה מידה.
    שירה, אם את מעוניינת את יכולה לשלוח לי תמונה של החתולה ואני יכולה לפרסם בפורום להצלה של בע"ח ואולי אוכל לעזור לך ולה למצוא בית חם ואוהב, אם את אינך יכולה לעזור לה.
    אשמח לעשות זאת!
    ושוב אם מישהי חשה בתקיפות מצידי, אני מתנצלת.

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה