-
אני מוסיפה באיזה גיל התחלתם?
בסיר- ישבנון או מקטין אסלה ולמה?
האם השתמשתם בפול אפס או ישר תחתונים ולמה
-
לנהוראי הורדתי ממש לקראת גיל 3,
הלכתי עם הלב שלי
חיכיתי לבשלות מלאה ללא תסכולים
יומיים פיפי ושבועיים קקי.
-
אגב, עניין הקקי לא היה קשור לפספוסים
אלא יותר חרדת קקי ואסלה...
-
בגיל 1.10
תוך יומיים קלט את העניין.. שמה לפעמים פול אפס בלילות אבל קם יבש כדי לא להרטיב את המכונית :)
ישבנון ישר.. לא רצה סיר..
וכמובן העץ בגינה הושקה המון
-
מה זה פול אפס?
-
הגדולה שלנו - בגיל שנתיים בדיוק.
בהתחלה היינו מתרגלים איתה ישיבה על הסיר,
שמים לה תחתונים רק בבית...
אבל איכשהו מאז שהיא התחילה ללכת לגן, היא כמעט הפסיקה לפספס.
בהתחלה בגן הייתה ישנה צהרים על טיטול,
א ל כשהגננות ראו שהיא קמה יבשה, גם את זה הורדנו.
תמיד יש פספוסים, גם עכשיו, בגיל 3, יש (מקרים בודדים) פספוסים.
לדעתי, אם רואים שהילד מוכן ורוצה, מורידים את הטיטול,
ופשוט חיים עם פספוסים עד שזה נגמר.
הבת האמצעית שלי לדוגמה, כבר גמולה בבית (בת שנה ו-8) כי זה בא מיוזמתה.
כיום אנו שמים לה טיטול רק בלילה ומחוץ לבית.
כשהטיטול יהיה יבש, נוריד.
-
פול אפס זה תחתוני גמילה. בנוי בצורת תחתון, אבל החומר- חיתול רגיל.
כביכול אמורים להרגיש בו יותר את היציאות, והוא מתאים לגילאים גדולים, שאין כבר חיתולים לגיל שלהם.
בינינו- גימיק שיווקי שמיועד לקחת מאיתנו עוד כמה כסף
-
בגיל שנה ו-10 חודשים.
בהתחלה הלך חלק ולא פספסה בכלל. לגבי קקי, בהתחלה היתה מבקשת טיטול וזרמתי איתה עד שהעזה לעשות קקי באסלה.
התחלנו עם סיר ובהמשך אסלה.
**אחרי כמה חודשים היתה נסיגה והתחילו פספוסים של פיפי פה ושם..
-
התחלתי עם הגמילה בעדינות בעדינות בגיל שנה וחצי כי זה הגיל המינימלי שבו אפשר להתחיל, בפועל הגמילה נמשכה כמה חודשים (לא ממש ספרתי...)
לנו הפול-אפס (תחתוני חיתול לשלב הגמילה) היו מעולים וגרמו לו לקום יבש גם אם לפעמים היו פספוסים בדרך. התחלנו עם הסיר הקטן אגב, מקטין האסלה נראה לי קצת מאיים מידי בהתחלה.
-
התחלתי בגיל שנתיים ושבע חודשים (בערך)
פיפי - לא פספסה בכלל
קקי - עוד עכשיו קצת קשה לה, פעם עשתה על הרצפה פעם בתחתונים, אבל בגדול משתדלת לתפוס את הטיטול של הבוקר , אבל לפעמים צריכה ממש דחוף אז כן עושה בשרותים.