ספורט אחרי לידה .. למי יש כוח בכלל ??? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אז אני חודשיים אחרי .. ואין לי כוח להזיז את עצמי !!
    אמנם נשאר לי להוריד עוד 4 קילו כדי לחזור למשקל הקודם .. אבל יותר מפריעה לי הבטן המדלדלה מאשר ה4 קילו ...
    טיפים מישהי ??
    ואני לא ארשם לחוג או סטודיו .. כי אני לא אשקיע וחבל על הכסף :/



6 תגובות
עמוד 1
  • האמת, אני באותה הסירה. ממש ככה.

    בת דודה שלי ירדה 20 קילו
    הייתה שמנה ועכשיו היא שחיפה
    כולל בטן ישבן ושניצלים

    וזה רק מספורט החישוק.
    כמו בבצפר, לסובב חישוק סביב המותן.

    אני רוצה לנסות...

    בכל אופן הליכה וכפיפות בטן הבנתי שעוזרות.



  • ממי אני הייתי בדיוק באותו מצב... הוק=רדתי אמנם אבל נישארה לי הבטן :)
    אחרי הלידה הורדתי 14 קילו, זה לקח לי איזה 7 חודשים.. עשיתי תפריט של חלי ממן של ה 1200 קלוריות...
    לא בקבוצה, התפריט שלה באינט :)
    ועכשיו אני גם שומרת תזונה... כאילו בפירגון גם של המנה מותרת

    לא בא לי להוריד 25 קילו אחרי ההריון
  • אני לא יודעת אם את טיפוס ספורטיבי אבל הליכה עוזרת לחטב ולחזק את כל השרירים בגוף.
    בגלל שאת לא תלכי למכון בחוץ תכניסי את המכון לבית יש מלא מלא תרגילים באינטרנט שאת יכולה לעשות בשביל לעצב ולחטב אזורים שונים לגוף
    גם אני בטראומה שאני לא אעלה הרבה בהריון
    אחותי כבר 5 חודשים אחרי לידה והיא לא מצליחה להוריד יש לה איזה 15 קילו אם לא יותר ואני גם מפחדת מזה אז אני פשוט מוזיקה את עצמי יותר
    טיולים ארוכים עם הכלבה בערב
    מחנה קצת יותר רחוק ממה שאני רגילה
    וכן, יושבת מול הטלוויזיה ( שמחוברת למחשב) ועושה תרגילים לעיצוב הירכיים וחיזוק קרקעית האגן ( תרגילים שמומלצים לנדים בהריון)

    בהצלחה
  • נראה לי שחלק גדול מהבעיה אחרי לידה זה שהתרגלנו לא להחזיק את הבטן ועכישיו זה מה זה קשה!!!

    תרגילי בטן יחטבו מחדש הכל, וכמה שיותר מהר יותר טוב, שימי לב בכל תרגיל עם הנשיפה והמאמץ של התנועה- לסגור סוגרים אחרת עלולה להיות צניחה וזה לא נעים בכלל...
    חשוב מאוד לוודא ששריר הישר סגור (נפתח המון בהריון), אחרת עלולים להגיע לניתוח על מנת לסגור אותו, הוא אחראי על האיברים הפנימיים מעיים וכו- שיעמדו במקומם
  • אין נשמה שלי
    לא משנה כמה תעשי תרגילים לעיצוב וחיטוב עד מחר
    את צריכה להכניס פחות קלוריות ממה שאת מוציאה!!!

    בקיצור - לשרוף יותר קלוריות, להכניס פחות....
    הליכות, תרגילים.... הכל

    העיקר שהמאזן יהיה שלילי מותק

  • קדימה לעבודה אני אחרי פחות מחודש עשיתי ריצות למרות שרזיתי יותר מהמשקל שנכנסתי להריון..זה כייף זה משחרר זה שורף שומנים טזה הרגשה טובה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה