ג'ואי כרום או בייבי ג'וגר מיני סיטי - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני מאד מתלבטת בין 2 עגלות:
    ג'ואי כרום או בייבי ג'וגר מיני סיטי.
    הייתרון של הבייבי ג'וגר הוא שהיא מתקפלת ממש ממש בקלות ונח.
    והיתרון של הג'ואי , שגם מתקפלת לא רע, זה שאפשר לבחור אם להושיב את הטיולון עם הפנים אלי או עם הגב.
    השאלה היא עד כמה זה חשוב, אני עוד לא יודעת.
    איזו עגלה מומלצת יותר?
    תודה.
7 תגובות
עמוד 1
  • השאלה אם הטיולון מיועד מגיל לידה, אם כן הכיוון יכול לשנות, אבל זה לא קריטי כי יש חלונות בכל גגון היום, ותוכלי לראות מה שלום הפשוש/ה

    לי יש את הסיטי מיני ואין עליה. נוחה גמישה, נוסעת חלק!!
    מדהימה באמת. מי שיש לו סיטי מיני- מתקשה מאוד לעבור לעגלות אחרות
  • לי יש גוי כרום .. אני בינתיים מאוד מרוצה !
    עוד לא ניסיתי את הטיולון



  • בייבי ג'וגר.........

  • יש דגם של בייבי גוגר שכן ניתן להחליף את הטיולון. לשני הצדדים, אני אישית מתכוונת לקנות בייבי גוגר:)
  • מממ תודה! זה מאד מבלבל אז איזה מהן טובה יותר?...
    כנראה שפשוט צריך להחליט וזהו...
  • אני חושבת שאת צריכה פשוט (או לא כל כך) ללכת לחנות ולבדוק מול עצמך, מה נוח לך להוביל, מה יתאים לילד שלך (נולד כבר? אם כן, בן כמה הוא? לתינוק בן כמה חודשים יש כבר עדיפות להשכיב עם הפנים קדימה שיראה עולם אז אולי אפשר לוותר על דו כיווניות)
    ידית אחת או שתיים, גודל סל, ריפוד- או מזרון שאת קונה בנפרד, פרקטיות בכביסה ועוד.

    אחרי ששתחווי אותן בידיים (ולא בתמונות והמלצות במדיה) יהיה לך הרבה יותר קל להחליט, וזה כמובן החחלטה שלך- מה יותר נכון לך לקנות .

    תצליחי!!
  • לי יש בייבי ג׳וגר מומלץ



מותר ואסור לאכול בהריון והנקה