עשיתי בדיקת דופק שבוע שעבר - לא שמעתי דופק אבל בעלי שיש בצד השני אמר ששמע וגם הרופא התרגש....וחייך כמובן ואמר שהדופק (170 אני חושבת) (איפה הייתי בכל הזמן הזה....? נראה לי שחלמתי.....)

בכל מקרה הוא זימן אותי לעוד שבועיים שוב.....למה אין לי מושג חשבתי שרק עוד 4 שבועות אני צריכה להגיע (שוב תירוץ שצריך למצוא לעבודה למה אני עלולה להיעדר). אני אופטימית! נחכה ונראה
