היי אני לא כל כך מבינה בחום השחר....
ביום שהייתי אמורה לקבל עשיתי בדיקה של לייף ולא היה שום זכר לפס, ובמקביל עשיתי גם בדיקה של בלו קליר שהראתה פס חלש מאד אבל לא היה ספק!
בלי קשר, חודש לפני עשיתי בדיקה של לייף וראיתי מן פס ספק שקוף ספק דימיוני. יום אחרי קיבלתי מחזור.
בכל מקרה מחזיקה אצבעות ומאחלת בהצלחה !!
