שינה על הבטן - תינוקות - מיואשת - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות .. שוב אני צריכה את דעתכן ..!
    אני משכיבה כל פעם את הקטן לישון על הגב אבל הוא לא רגוע !!
    בעלי השכיב אותו על הבטן והוא ישן רצוף !! ואפילו משך ארוחה בלילה - דבר שנתן לנו לישון יותר טוב .. אבל ..
    אני נורא מפחדת !! מהסיכון שיש בזה !! אני לא מצליחה להרדם ואני כל רגע קמה לבדוק שהכל בסדר למרות שיש בייבי סנס !
    ניסיתי להרדים אותו על הבטן ואחרי 20 דקות להעביר לגב .. והוא שוב קם והיה לא נינוח !
    איך אתן משכיבות לישון את הקטנים ?? שלי בן חודשיים והוא עדיין קטן בשביל זה - אני מודאגת מאוד :/



11 תגובות
עמוד 1
  • חמודה, אני נשמעת כל הזמן מאוד כפרנית, אבל הדעות שלי די מבוססות.
    אלפי שנים גידלו ילדים על הבטן, ואי אילו אחוזים שרדו תמיד
  • אני מההתחלה עוד בבי״ח השכבתי על הצד, כל פעם צד אחר
    ואת השמיכה אני מרכזת בצמוד לבטן שייתן תמיכה וככה היא לא תתהפך על הבטן..
    זה גם מפעיל קצת לחץ על הבטן וגם אם הם פולטים זה יוצא ולא חוזר לגרון
    בהצלחה
  • את יכולה להיות יותר מרגועה.........
    אני השכבתי אותו מגיל 0 על הבטן, ישן יותר רגוע, אמנם בהתחלה גם נילחצתי קצת וקמתי לבדוק אם הוא נושם טוב
    אבל אחר כך מתרגלים..... חודשיים זה גיל בהחלט מצויין להתחיל :):):)

    הצלחות:)
  • גם אצלי הם ישנים רק על הבטן.

    לתהל היה ריפלוקס
    והמליצו לנו לא להשכיב על הגב מחשש חנק הפליטה

    כל פעם משגעים אותנו עם משהו אחר...



  • וואו הכנסתן אותי לפרופורציות ...!
    אני קצת יותר רגועה .. נראה איך יעבור הלילה !
    אין על הפורום - מרגיע תמיד :)
    שבת שלום לכן !

  • וואו בנות אני די מופתעת
    אף אחד מהשבעה אחיינים שלי לא ישן על הבטן...
    לא יודעת מה אעשה אם אהיה במקום ליהי
    אבל בלי לפגוע
    אני חושבת שמאוד מסוכן להגיד על הנחיה של משרד הבריאות שזה שטויות
    בעיקר שימו לב שזה תמיד קורה עם הנחיות שלא נוחות לנו...
    למשל יש הנחיה לא לתת לתינוק מים מתמי 4 כי זו לא רתיחה מלאה והרבה אומרות שזה קשקוש.
    לא אומרת לאף אחת מה לעשות אחותי למשל לכל ה4 נתנה ככה
    אבל בואו לא נעמיד פנים שזה ממחשבה ממעמיקה, כי זה פשוט כיוון שככה קל יותר! אז אם בוררים הנחיות לפחות להיות מודעים למדוע כי חס וללילה לא עלינו אף אחת לא רוצה להיות מהמקרים הבודדים ש....
    אם מדברים על מה היה פעם אמא שלי כל החיים הרתיחה מים על הגז לתינוקות.
    רק נקודה למחשבה
    ובהצלחה ליהי :)
  • מותק אף אחת לא אמרה שההנחיות האלה שטויות
    אבל כל שנה משנים הנחיות
    ובייחוד בנושא הלא מוסבר של מוות עריסה..
    כל אחת תעשה מה שניראה לה
    אבל צריך לזכור שזה לא תורה מסיני
    אותו דבר ההנחיה של דבש על גיל שנה.... חמותי ואמא שלה וגם אמא שלה (וגם אני :)) הבאתי דבש קרה משהו?!.... צריך לקחת בפרופורציות.............. והבאתי לו ליטעום עוד המוןןןן דברים בכפית שהוא עוד ינק... גבינה וכו...

    שיהיה לכולן בהצלחה :):)):)
  • זה לא אומר שההנחיות של משרד הבריאות לא נכונות.
    הבעיה היא שהן לא מבוססות על מחקרים אלא על סטטיסטיקות.
    כאשר בדקו את כל התינוקות שנפטרו ל"ע במוות עריסה גילו שאחוז גבוה מהם ישנו על הבטן ולכן יצאה הנחיה שעדיף להשכיב על הגב אבל גם אני משכיבה את כולם על הבטן בלי יוצא מן בכלל והם ישנים הרבה יותר טוב.
    כשהם על הגב הם בולעים אויר ואז צריכים גרעפס ולא מצליחים להוציא או שנחנקים מפליטות וכדו' כך שאני לא חושבת שזה כל כך נורא שמשכיבים על הבטן ואני לא חושבת שזה מאוד מגביר את הסיכון.
    אני מנסה להקפיד על כל ההנחיות האחרות אבל זה משהו שאני מרגישה שאני לא יכולה לעמוד בו.

    מירי, אמא לחמישה מדהימים!!!
  • דוקא כן נאמר כאן שההנחיות שטויות אם כי לא במילה שטויות
    אז בזה את צודקת.

    מירי אני מבינה מה את אומרת
    כמובן שבתחום כזה לא ניתן לעשות מחקר מבוקר ומדעי כי אי אפשר לגרום כזה דבר... כמו שסטטיסטית יודעים שדברים מסוימים מביאים לסרטן וסטטיסטית יודעים שדברים מסוימים עושים אסטמה לילדים וכו'.

    שוב, אני לא נדחפת לכל אחת, מי שרוצה לתת דבש בגיל צעיר או כל דבר אחר
    סתם לידע כללי - ההנחיה של ארגון הבריאות העולמי לגבי דבש היא לא לתת עד גיל שנתיים
    ונכון שמלא ילדים יאכלו דבש (בתור דוגמא כי העלית את זה) ולא יקרהלהם כלום
    רק רק לא מזמן היה ילד שהגיע במצב אנוש בגלל זה ולא יודעת מה קרה לו בסוף...
    כל מה שאני אומרת זה שני דברים פשוטים:
    א. כשהכל טוב הכל טוב, הרבה אנשים גם שותים ונוהגים ולא עושים תאונות, אז מה.
    ב. כמו שמירי אמרה לדעת שזה לא אידיאלי ולא סתם לפטור את זה כקשקוש, בעיקר כשממליצים לאחרים... ולכן נתתי את הדוגמא של אחותי והתמי 4.
    היא יכולה לתת לילדים שלה מה שבא לה וארבעתם יצאו בריאים טט"ט.
    אני לא אתן. החלטה אישית :)
  • אז אני מעדכנת ..
    הוא ישן בהרבה יותר טוב על הבטן ... ובגלל שאני מפחדת - אני לא ישנה בכלל :/
    אני ערה מ3 בלילה !
    אני צריכה להתרגל לנושא ...



  • את תתרגלי. חמודה.
    אל תדאגי.

    ואחר כך שניכם תשנו כמו תינוקות
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה