י ל ד ת י ! ! ! ! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בשעה טובה ומוצלחת ילדתי את שתי הנסיכות שלנו, אורי ודורון,
    בשבוע 34 בלידה רגילה
    החוויה הייתה מדהימה.. אתההתרגשות והאושר - אי אפשר לתאר!!
    בקרוב אתאושש מעט טאז אוסיף כאן את סיפור הלידה..
    בינתיים נשיקות לכולןןןן
    ליטלילי
28 תגובות
עמוד 1
  • וואווווווו שיהיה המוןןןן מזל טוב!!!!
    תרגישו טוב כולכן ותמזיכי לעדכן...
    המון הצלחה ובריאות

  • בשעה טובה

  • וואו איזה אושר !!!
    מחכה לסיפור לידה שלך !!!!!
    רפואה שלמה נחת והמון אהבה :)



  • מ ז ל טוב
    הרבה נחת ואושר
  • בשעה טובה!! חיכיתי כל כך לעדכון ממך!
    שמחה כל כך לשמוע. הרבה נחת והצלחה!!
  • איזה שמחה, רגשת אותי-מזלטים
    שמות מדהימים - טעם טוב יש לך
    תרגישי טוב מאמי ומחכה כבר לסיפור שלך, מהר מהר
  • ליטלי היקרה שלי
    איזה כיף לפתוח עם בשורה כזו שבוע חדש

    המוני מזל טוב!!!!!!!!!!!!

    מאחלת לך את כל הנחת שבעולם
    מגיע לך יפתי.

  • מאממממייייי שבועעע מצויייין

    מזללל טוב בובייייי
    תגדלי אותן בנחת
    המון אושרררר בריאות

    רפואה שלמה לך ..
    ויאללה מחכה לסיפוררר

    אוהבתת
  • מזל טוב!!!
    הרבה נחת, אושר ושמחה.
  • מזל טוב איזה אושר עצום!
    תגדלי אותן בנחת:) חיכית להן הרבה זמן
  • בשעה טובה!
    תגדלו אותן בנחת...
    וכל הכבוד על הכוח ללדת תאומות בלידה רגילה,תעריכי את עצמך זה לא פשוט בכלל!!!
    "אין בעולם אהבה כמו אהבה של אמא..."
  • מזל טוב!!!!
    איזה כיףףף
    הרבה בריאות ונחת
  • וואוו איזה כיף!!!!
    התאוששות מהירה והמון הנאה ומזל טוב
  • מזל טוב.....אושר גדול

  • מזלללל טוב!!!
    הסיפור שלך מדהים!!
    מאחלת לך רק אושר ונחת מהבנות:))

  • וואי איזה כיף!! ממש משמח אותי לקרוא.
    המון נחת אושר שמחה ואהבה...
    מחכה לסיפור
  • ליטליי איזה יופיייי
    מזל טוב!!!!
    כל כך התרגשתי שהודעת שאת בהריון אני בשוק שהן כבר פה!!
    רק נחת והמון בריאות ואושררר

  • ליטליי איזה יופיייי
    מזל טוב!!!!
    כל כך התרגשתי שהודעת שאת בהריון אני בשוק שהן כבר פה!!
    רק נחת והמון בריאות ואושררר

  • מזל טוב מאמי. גם אני עקבתי אחריך. שמחה לראות שאת אחרי ובידיים מלאות!!
    את בטח לא יודעת מי אני אבל קוראים לי קרן. שלחתי לך פעם מייל
    מאחלת לך שתגדלי אותן בנחת בשלוה עם המון אהבה

    קוקי 28
  • מזל טוב חמודה, איזה אושר
  • המון מזל טוב להולדת שתי נסיכות
    שמות מהממים


    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • מזל טוב!!!
  • המון מזל טוב!
    כמה כיף! איזו ברכה!!

    תגדלי אותם בנחת ואהבה!
  • מזל טוב!!! רק בריאות אושר ונחת! שמות מהממים 55555
  • מזל טוב!!!!
  • בשעה טובה!!!
    איזה בשורות משמחות!!!!
    תגדלי אותן בנחת והמון אהבה
  • ליטלי יקירה המון , המון מזל טוב , תגדלי אותן בנחת. מחכה לסיפור לידה שלך.
  • ליטלי יקירה המון , המון מזל טוב , תגדלי אותן בנחת. מחכה לסיפור לידה שלך.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה