חודש (קשה לקריאה) - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • עבר, מאז שסבא שלי נפטר.

    חודש שנראה כמו שנים
    כמו נצח.

    אני חייבת לפרוק, קשה לי מאד.

    מחר השלושים
    החזאים אומרים שיהיה גשום, מעונן
    השמיים בוכים איתנו.
    אז מפאת הגשם נאלצנו להעביר את הסעודה
    הכל כבר כמעט מוכן ומסודר...
    אבל אנחנו עדיין מסרבים להאמין

    סבא
    מחר נבקר את קברך אחרי חודש של געגועים
    קשה לעכל שאתה טמון שם
    קשה להאמין שילדות פורחת נקברה איתך
    קשה לנו מאד.
    אני עדיין יושבת ומחכה שתבוא
    אני עדיין רואה אותך הולך במדרכה ממול
    אבל מה שנשאר זה רק מודעות
    ותמונה אחת שנשענת על המדף.

    סבא
    אני מקווה מתפללת ומאמינה
    שאתה נמצא במקום טוב יותר עכשיו
    תנוח על משכבך בשלום
    תתגאה בנו מהשמיים
    ותבקש מאלוקים שיתן המון כוחות לסבתא.

    אני אוהבת אותך כל כך.


8 תגובות
עמוד 1
  • בס"ד

    ה' יתן לכם הרבה כוחות אוהבת אותך ומחבקת מרחוק
    מהיום רק בשורות טובות נשמתי

  • תהיו חזקים שירה. גם סבי נפטר, אתמול בלילה. הוא וסבתא היו הורים שניים בשבילי, תמיד גרו איתנו וגידלו אותנו. הוא היחיד שניצל בשואה מתוך עשר אחים ואחיות. לצערי גם לא אוכל להיות בהלוויה כי אני גרה בחו״ל ושבוע 25. אני ובעלי חושבים לתת את השם של אמו כשם אמצעי לתינוקת...
    עם כל הכאב אני מבינה שזה מחזוריות החיים ומתנחמת בזה שהוא מת בשיבה טובה. הוא לא הספיק לראות את בתי אבל לפחות הספיק לראות את הילדה של אחותי שנולדה ביולי. יש לי זכרונות ממש מתוקים מסבא ואני בטוחה שגם לך והם לעולם ישארו איתנו.. אין כמו סבא!! ובאמת רק בריאות וחוזק לסבתות שנשארו עכשיו לחיות לבד..לא האמנתי כמה סבתא שלי חזקה היום כשדיברתי איתה..
  • הרגת אותי אני בוכה !!!

    ה' ייחזק אתכם

  • נוגע ללב.....אם חיבוקים יעזרו אז שולחת לך המון

  • שלא תדעו עוד צער
    שה' יחזק אתכם!!
  • חיבוקים יפתי...

  • שירוש אהובה,
    כואב לי לקרוא על מה שאת עוברת.

    מילים לא ינחמו,
    אבל אני מקווה שאת מתפקדת כהלכה,
    עם הכאב והקושי.

    אני פה בשבילך, תמיד.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה