אני חושבת שנכון שזה מבאס שפיספסת את החודש הזה אבל תחשבי על זה שאולי זה לטובה והגוף שלך צריך קצת לנוח ולהתאושש..
בכל מקרה אם זה ממשיך ככה גם בחודשים הבאים אני ממליצה לך לפנות לרופא נשים להתחיל מעקב זקיקים ...
שיהיה בהצלחה וכמובן בשורות טובות והריון תקין בקרוב!!

"אין בעולם אהבה כמו אהבה של אמא..."