-
בדרך כלל הפרשות חומות זה דם ישן: תיגשי להבדק רק שתורידי ממך לחץ ושתראי שהכל בסדר. בקשר לכאבים בצד שמאל גם לי יש והרופא אמר שהוא לא מודאג מזה וגם בדק לי עם אולטרסאונד שם.
פשוט תיגשי להבדק ככהתרגעי שתראי שהכל בסדר
-
גם אני ממליצה לך להבדק בשביל להיות רגועה
-
אלך להיבדק, תודה בנות!!
-
חח..אני גם כזאת שנלחצת מכל דבר שנראה לי חריג..
אבל את יכולה להתקשר לשאול רופא/אחות תורנית או משו כזה לפני שאת הולכת ממש להבדק..בטח ישאלו אותך כמה דברים ובסוף יגידו שאין לך למה לטרוח לבוא למרפאה ושהכל תקין....
-
אז אולי באמת עדיף להתקשר קודם למוקד אחיות? הן יוכלו לעזור לי?
-
תלוי
אני בשבת התקשרתי למוקד אחיות של מכבי
היא תשאל אותך שאלות שאמורות לאתר רעלת וצירים מוקדמים וכאלה
ובתכלס אני יכולה להשבע שמודדים אותם על הפניות למיון ויש להם ממש אינרטס לא לשלוח
אני סיימתי את השיחה איתה והתחלתי לבכות כי הרגשתי שחייבת להבדק
(כאבי בטן מטורפים ולא הרגשתי תנועות, לא משנה)
בסוף הלכתי למוקד והרופא שם ישר הפנה אותי למיון
הכל היה בסדר אבל עדיין היא הייתה ממש חצופה ורק רצתה לחסוך להם הפניה!
אז בתכלס לכי לבדוק וזהו...
למרות שנשמע שזה כלום אבל עדיין.
-
היי לפי דעתי תמיד כדאי ללכת לבדוק מאשר להתקשר כי יכולים להגיד לך שזה כלום וחלילה אי אפשר לדעת.. בטלפון לא יכולים לעזור..
המון בריאות :)
-
ב3.11 הייתה אמורה להיות לי סקירת מערכות שניה, והקדימו לי אותה ליום רביעי הקרוב. אולי אני אחכה עד יום רביעי? כעיקרון הכאבים בצד שמאל נרגעו מאתמול, כמעט ולא כואב לי ולגבי ההפרשות הן עדיין שם.
אני גם ככה אהיה אצל הרופא בעוד יומיים, להמתין או ללכת????
-
חד משמעית ללכת! לא להתקשר למוקד אחיות! אני חושבת כמו שני 13 שיש להן אינטרס לא לתת הפניה ושהן כנראה מוגבלות בהפניות או משהו כזה.
הייתה פעם אחת שהתקשרתי והייתי עם צירים והפנו אותי למוקד (שעלה לי כסף כמובן! 82 שח) ומהמוקד הפנו אותי לביהח כי לא ידעו מה לעשות איתי.....
את לא בשבוע 6 שזה יכול להיות השתרשות! תגשי להבדק! לא לחכות!!!!!
-
תות 27, את לא חושבת שכדאי לי לחכות יומיים שגם ככה אני הולכת לראות רופא? הפרשות חומות זה עד כדי כך סימן רע?????
עכשיו אני ממש לחוצה!!!!
-
אני חושבת כך
דבר ראשון לנשום עמוק
לחץ לא יועיל בטוח.
לי היו גם, ונבדקתי, זה לא היה מהרחם
אלא מצוואר הרחם
כנראה מיחסים
או לעיתים רחוקות יכול להיות פטריה בצוואר הרחם.
אז לא להזניח, לבדוק
אבל לקחת הכל בפרופורציה
תעדכני
-
ללכת להיבדק ...
-
היי בנות, מעדכנת!
אתמול הלכתי לרופאה תורנית במרכז האישה. ברוך השם הכל טוב!!!!
היא אמרה שיכול להיות שההפרשות החומות זה מקיום יחסי מין.
וזכיתי לראות את העוברית שלי קצת :)
אז מפלס הלחץ ירד ועכשיו אני רגועה!
תודה על התמיכה של כולן!!
-
אני שמחה שניגשת בסוף להבדק!!
ועכשיו את רגועה. :)))))
בהצלחה בסקירה השניה! תהני שוב בעוד כמה ימים
-
אני גם שמחה
שימשיך ככה
-
טוב שניגשת להיבדק
-
כן יכול להיות ממלא סיבות
לחברה של אחותי מחודש שמיני היום כל הזמן ממש דימומים
לא טיפות דימום דימום
וכל פעם בית חולים
וכל פעם כלום - זה הפעיל לחץ שם על איזה וריד שכל הזמן היו בו כמו פיצוצים קטנים כאלה... לא מהרחם והשליה בכלל...
אבל מכניס להיסטריה כל פעם מסכנה
בסוף נולד בזמן בריא :)