היי בנות,
לפני כשנה עברתי הפלה בשבוע 9 (עובר הפסיק להתפתח)
הבנות פה בפורום תמכו בי הרבה,ובמיוחד שירה שהיא פשוט מקסימה...
לא ניסנו עד עכשיו לנסות להיכנס כי לקחתי את ההפלה מאד מאד קשה.
התחלנו לנסות החודש,אני בלי גלולות כבר שנים,מחזור כל 28-30 יום.
מחזור אחרון היה לא מובן,ב-23.9 התחיל כהפרשות חומות עם כאבים מטורפים וב 25.9 המחזור התחיל בפועל, לכן לא יודעת אם זה 23 או 25.
ב 6.10 הרגשתי את הביוץ,כעיקרון יודעת לזהות לפי ההפרשות.
קיימנו יחסי מין בימים אלו יום כן ויום לא...
לפני כמה ימים היו לי כאבים ממש חזקים ברחם,אולי השתרשות (מקווה מאד)
ועכשיו כבר נרגע..
יש לי די הרבה סימנים כי לחשוב שאולי מדובר בהריון
טעם לא טוב בפה,חזה מנופח וכואב ברמות שאי אפשר לגעת אפילו,
סורי על התיאור אבל גם הרבה מאד גזים וסוג של עצירות מה שלא היה לפני.
וכמו כן הרבה הפרשות לבנות...
אני חושבת לעשות בדיקת דם בעוד יומיים ככה,אבל גם מפחדת לקבל תוצאה שלילית....
אילו סימנים היו לכן עוד לפני האיחור?
תודה רבה למי שהגיע עד לכן,מאחלת לכולן הריון קל וכמובן בידיים מלאות..


