מצטרפת לשירררה ! לעודד אותו ולחזק אותו, וכמובן לא לכעוס על הפספוסים.
אגב, לשינה את יכולה להשתמש בפול אפס שמרגישים יותר כמו תחתון אבל סופגים, וזה אולי יקל עלייך כשיש את הפספוסים.
בכל מקרה עם הזמן הוא ילמד לבקש לבד, במיוחד אם זה יהיה לו ממש דחוף.
וכמו שכתבה שירה שיתוף הפעולה עם הצוות החינוכי בגן מאוד חשוב לתהליך הזה.
שיהיה בהצלחה!


