כסא בטיחות לרכב - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום בנות יקרותתתת הרבה זמן לא הייתי פה.. אחרי שהקטנה נולדה אין זמן לנשום :)
    אנחנו צריכים כסא בטיחות לקטנטונת שלנו.. למישהי יש המלצות? דברים מיוחדים שחשוב לשים לב ? אשמח לשמוע קצת מהניסיון שלכן מה חשוב ומה לא.
    מה שכן אני צריכה כסא בטיחות מגיל אפס, כזה ששמים גם נגד כיוון הנסיעה.
    תודה רבה לכולןןןןן
10 תגובות
עמוד 1
  • אין לך סלקל לעגלה? בדר"כ הסלקל שמותאם לעגלה הוא גם לנסיעות.
    אם אין לך - מנסיון תקני את הכי זול, אין צורך להשקיע, מילא זה באוטו ודוהה בשמש, לכי לחנות זולה ותבקשי כסא בטיחות זול שמותאם לגיל של התינוק.

    המלצה קטנה- לקנות צבע כהה, לא בהיר, שלא תצטרכי לנקות אותו כל חודש

    בהצלחה
  • ?? ???? ???? ???????:
    1. ?? ???????
    2. ??? ???? ?? ?????? ???? ???????
    3. ??? ?? ????? ?????? ????? ??????

    ?????? ?????? ???? ?? ????????? ??? ?? ????? ??? ???? ??? ??? ?????? ??????? ???? ??? ????.
    ??? ????? ??????? ????? ?? ????? ???? ?? ??? ????? ????? ????? ???.
    ??? ????? ??????? ??? ??? ?? ?? ????.
  • ?? ???? ???? ???????:
    1. ?? ???????
    2. ??? ???? ?? ?????? ???? ???????
    3. ??? ?? ????? ?????? ????? ??????

    ?????? ?????? ???? ?? ????????? ??? ?? ????? ??? ???? ??? ??? ?????? ??????? ???? ??? ????.
    ??? ????? ??????? ????? ?? ????? ???? ?? ??? ????? ????? ????? ???.
    ??? ????? ??????? ??? ??? ?? ?? ????.
  • יש לי סלקל אנחנו פשוט צריכים כסא נוסף ואני כבר אקנה לטווח ארוך.. הילדה בת 9 חודשים אבל היא קטנטונת ולכן צריכים מגיל 0.
  • chava יש כנראה איזשהו באג כי כל מה שרשמת רואים סימני שאלה
  • נכון חוה, יש לך באג במחשב,
    חשבתי בהתחלה שהבאג אצלי, אבל אם גם את אומרת ככה אז זה אצלה...

    בקשר להמשך השאלה, לדעתי לקנות כסא בטיחות שמתאים לגיל הזה ומיוחד לרכב, לא להשקיע יותר מידי, בהצלחה

  • כתבתי מהנייד אז אולי זה מה שגרם לבאג.
    בקצרה אני אכתוב שוב את מה שכתבתי:
    אני קניתי כיסא זול. הוא אמנם בטיחותי אבל מאוד לא נוח לחבר אותו למושב וכל פעם שרציתי להוציא אותו זה היה לי מסורבל מאוד.
    הפעם אני חושבת ללכת על כיסא יותר יקר אבל מאוד חשובה לי הנוחות.
    את צריכה לבדוק מה יותר חשוב לך.
    אבל אם בין כך את לא מתכוונת להוציא אותו מהרכב אז אין באמת הבדל.,
  • עכשיו בסדר
  • תודה על התגובות בנות.
    האמת היא שאנחנו עושים יחסית הרבה נסיעות ארוכות אז חשוב לי כסא איכותי.. זה פשוט נראה לי חשוב שיהיה משהו בטיחותי לילדה וכמובן נוח.

    בכל מקרה תודה רבה.
    אם יש עוד בנות שיכולות לתרום מהניסיון שלהן אשמח לשמוע.
    שבוע טוב לכולןןןןן
  • היוש תבדקי את הסימפוני http://www.mamibuy.co.il/store/cat/Symphony%20GRAPHIC%20BLACK
    של אוונפלו
    מתאים לשימוש עם כיוון הנסיעה וגם נגד
    הוא עכשיו במבצע במאמי ביי
    לנו יש אותו וממש מרוצים הוא נחשב בין הכיסאות הטובים בשוק היום
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה