שלום בנות יקרותתתת הרבה זמן לא הייתי פה.. אחרי שהקטנה נולדה אין זמן לנשום :)
אנחנו צריכים כסא בטיחות לקטנטונת שלנו.. למישהי יש המלצות? דברים מיוחדים שחשוב לשים לב ? אשמח לשמוע קצת מהניסיון שלכן מה חשוב ומה לא.
מה שכן אני צריכה כסא בטיחות מגיל אפס, כזה ששמים גם נגד כיוון הנסיעה.
תודה רבה לכולןןןןן
