-
שיהיה בשעה טובה!
מה זה אומר אתר מותאם? יש אפליקציה או פשוט האתר יעלה נורמלי?
-
בשעה טובה - אין כמו אמא !!
עד שהתרגלתי לישן ....
-
בשעה טובה:) איזה מרגש!!
הייתי בטוחה שאת מודיעה לנו על הריון נוסף!!
-
חחחחחח תות, הרסת אותי
אפילו לא קיבלתי
הנקה מלאה כמה שאני אוהבת אותה
-
היי שירה. כשאני נכנסת לאתר דרך האייפון אז לא משנה אם אני בוחרת לכניסה לאתר מותאם או לאתר רגיל אני נשארת באותו המסך וזה לא מעביר אותי לאתר. לא יודעת אם הבעייה רק אצלי. בכל אופן רציתי שתדעי לכל מקרה שיש בעייה שצריך לתקן
-
גם אני חשבתי שאת באה לבשר על הריון נוסף, קצת נלחצתי בשבילך
-
איזה התרגשות זה...
-
בשעה טובההההההההההההההההההה!!!!!
את חייבת לשלוח לי תמונה עדכנית של שניהם!!
יש לך את המספר שלי כן?
-
נטשה לדעתי האתר המותאם עדיין בהקמה
יש המון חוסרים בינתיים...
ניתן לעניין קצת זמן ותעדכני אותי אם יש שינוי.
תודה בנות
-
איזה יופי, מזל טוב לשהם! באמת נורא מוקדם!!
לגבי האתר - אני מגלאקסי 2 וכן נכנסת דרך הפורטל לנייד... חדש חדש, צריך להתרגל :-)
-
כל הכבוד לנטע!
אולי יהיה גל מפתיע של חזרת בנות אבודות לפורום
-
חשבתי עלייך היום ג'פי
את לא מבינה איזה טלפתיה יש בנינו
-
כל כבוד למתוקי, את אמת גם לבכור שלי יצאו שיניים בגיל חמשה חודשים, נראה איך יהיה אם איתנוש, שירוש אם את יכולה להכין לי סרגל של איתן. תודה מאמי . רק איפה הסמיילים פה?
-
כל כבוד למתוקי, את אמת גם לבכור שלי יצאו שיניים בגיל חמשה חודשים, נראה איך יהיה אם איתנוש, שירוש אם את יכולה להכין לי סרגל של איתן. תודה מאמי . רק איפה הסמיילים פה?