היי בנות,
אז ככה ....
הלידה הקודמת של הבת שלי הייתה מאוד קשה והסתיימה בניתוח קיסרי חירום.
לאחר 3 ימים בבית-חולים הילדה לא עברה בספינה ונתקעה ונאלצו לעשות לי ניתוח.
כעת אני בהריון ה2 שלי בשבוע 30 וכל רופא/מומחה ששומע את הסיפור של הלידה ממליץ לי עד כדי "מחייב אותי" לעשות ניתוח קיסרי מהסיבה שהייתי בפתיחה של 10 קרוב ל6 שעות והילדה נתקעה .
הרופא שלי לא בעד וממליץ לי לחכות לפחות עד שבוע 36 בשביל להחליט.
אני ממש לא יודעת מה לעשות מצד אחד אני מאוד מאוד מפחדת ולא רוצה שהלידה השנייה תסתבך כמו הראשונה ומצד שני ההחלמה מקיסרי מאוד מאוד קשה ואני ממש רוצה לידה רגילה .
חייבת לציין שרוב החברות שלי ילדו לידה ראשונה קיסרי ולידה שנייה לידה רגילה ואפילו קלה מאוד.
מה דעתכן?
תודה
