הריון 2 ניתוח קיסרי - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות,

    אז ככה ....
    הלידה הקודמת של הבת שלי הייתה מאוד קשה והסתיימה בניתוח קיסרי חירום.
    לאחר 3 ימים בבית-חולים הילדה לא עברה בספינה ונתקעה ונאלצו לעשות לי ניתוח.
    כעת אני בהריון ה2 שלי בשבוע 30 וכל רופא/מומחה ששומע את הסיפור של הלידה ממליץ לי עד כדי "מחייב אותי" לעשות ניתוח קיסרי מהסיבה שהייתי בפתיחה של 10 קרוב ל6 שעות והילדה נתקעה .
    הרופא שלי לא בעד וממליץ לי לחכות לפחות עד שבוע 36 בשביל להחליט.
    אני ממש לא יודעת מה לעשות מצד אחד אני מאוד מאוד מפחדת ולא רוצה שהלידה השנייה תסתבך כמו הראשונה ומצד שני ההחלמה מקיסרי מאוד מאוד קשה ואני ממש רוצה לידה רגילה .
    חייבת לציין שרוב החברות שלי ילדו לידה ראשונה קיסרי ולידה שנייה לידה רגילה ואפילו קלה מאוד.
    מה דעתכן?

    תודה
6 תגובות
עמוד 1
  • לפי דעתי כל עוד את מרגישה טוב וחושבת שאת יכולה ללדת בלידה רגילה... אז למה לא.. הרי אין מניעה רפואית שזה יקרה
    ואם הרופא שלך עוד בעד אז מה טוב.
    אולי גם תחכי קצת ועוד תחשבי.. תראי לאן הרוח נושבת

    העובר מצב ראש?
  • כן, העובר כרגע מצב ראש
  • נו אז מעולה... עוד יותר טוב מה את דואגת :)
  • היי,

    השאלה אם הרופא יכול לקבוע אם אני צריכה קיסרי או לא? הגיוני שלפי לידה קודמת?
    במידה והעובר במצב ראש והמשקל לא כזה גבוהה, מעניין אותי על פי מה הוא יחליט האם יש בדיקות נוספות?
  • היי,

    קודם כל, לפני הכל,
    אני מכירה מספר בנות באופן אישי, שהתאוששות נהדר אחרי קיסרי,
    ואילו אחרות, ההתאוששות שלהם מלידה רגילה (עם תפרים) הייתה קשה יותר.
    חברה קרובה שלי מספרת שמספר שעות אחרי הניתוח,
    היא כבר עמדה והלכה לבד לשירותים...

    קחי בחשבון שכל חווית לידה היא שונה אצל כל אישה,
    וכל לידה שונה מוקדמתה.

    מה שאני הייתי עושה אילו הייתי במצבך,
    היה לתכנן לידה טבעית, אבל להתכונן נפשית לניתוח.
    אם הלידה תתפתח באופן תקין - מה טוב...
    ואם ייקח הרבה זמן או כל דבר אחר, אז להחליט במקום על ניתוח.

    אי אפשר לדעת מה יהיה, אולי יתחילו לך צירים וזה יתפתח ללידה כ"כ מהר שלא תספיקי אפילו למצמץ והתינוק יהיה בחוץ - הכל אפשרי.

    חשבי חיובי ולעולם אל תאבדי תקווה.

    בהצלחה!
  • תודה רבה JEFF.
    אני מחכה לרופא שלי שיגיד לי איך להתקדם. ואז אחליט .

    תודה רבה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה