איפה מומלץ יותר ללדת? בילינסון או תל השומר? דחוף - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בננות אני שבוע 40 (לידה ראשונה) וממש מתלבטת לגבי בית החולים שבו אני רוצה ללדת.....
    אני שואפת בע"ה ללידה טבעית ללא אפידורל וללא זירוז ונורא רוצה להניק אח"כ....
    אני יודעת שתל השומר דוגל בזה ודוחף לזה אך מאוד מפריע לי איך שנראה שם עם כל השיפוצים המזעזעים שנמשכים מעל שנתיים...והמחסור בחניה והחוסר נוחות....
    שמעתי תגובות לא רעות על בילינסון

    אשמח לשמוע תגובות וחוויות אישיות....תודה מראש!
5 תגובות
עמוד 1
  • לדעתי תל השומר, יש לו שם יותר מקצועי מכל בית חולים אחר
    לגבי השיפוצים - ילדתי לפני שנתיים שם - ודוקא היה בסדר, היולדות לא שמות לב לשיפוצים, יש מחלקה חדשה דוקא, 2 יולדות בחדר, מהמםםםם לדעתי
  • היי,

    ילדתי לפני 4 שנים בתל השומר וכבר אז החלו השיפוצים .
    אבל לא הרגשתי את השיפוצים חוץ מהחדר במלונית ששמעתי קצת רעש של קידוח וחפירה באמצע היום חוץ מזה אחלה של בית חולים!!!

    ממליצה מאוד את משה המיילד התותח !!!!! ולא לוותר על המלונית!!!!
  • אני אישית לא ילדתי (עדיין) אבל אני יכולה להמליץ לך מחברות על תל השומר
    יש לי גם חברה שעובדת שם בתור אחות בתינוקיה והיא ממליצה בחום (:

  • אני ילדתי את 2 בנותי בבלינסון והיה מעולה..מתכננת גם את הלידה הזו ב"ה שם.
    צוות מקצועי החל מהקבלה באחיות דרך צוות חרדי לחדה ועד למחלקה ולתינוקיה.
    מקווה שלא יהיה עמוס בגלל התוכנית בייבי בום כשיגיע זמני ללדת...
  • תמיד גם מומלץ ללכת לסיור לראות לאיזה מהמקומות את יותר מתחברת.. אני הייתי ב -3 בתי חולים תה"ש מאיר ובלינסון ובסופו של דבר ילדתי בבלינסון זה מה שהרגיש לי הכי נכון.

    רויטל, אמא של אגם ו-ים
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה