חיתולים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שבוע 39+2 כבר בקושי סוחבת.. אז ביקשתי מבעלי שיגש אחרי העבודה לקנות חיתולים לקראת הלידה שיהיה בבית. איזה מידה וכמה כדאי לקנות להתחלה?

    ישתבח שמו לעד!
13 תגובות
עמוד 1
  • קונים מידה NB
    אני אישית השתמשתי בפמפרס החבילה הלבנה
    אבל חבילה אחת או שתיים זה מספיק
    כי מהר הם עוברים למידה 1



    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • פמפרס !!!
    החבילה הקטנה.
    הכי דק והכי יושב טוב על תינוקות.

    שתהיה לידה קלה!
  • אני הייתי עם ניו בורן כמעט חודש+
    זה שיקולים שלך .. אני השתמשתי במפמפרס
    שחזרנו הביתה השתמשתי בהאגיס הניו בורן שלהם
    לא משהו כלכך ..

    ואז קניתי שןב פמפרס והם אלופיים !!!
    וושהילדה עברה לצידה 1 עברתי להאיגס בחזרה.

    אז עדיף שתקני 2 בינתיים ולהמשך תראי אם תצטרכי עוד
    כי שהם קטנים יש המון יציאות והחלפות

    בהצלחחחה

  • אני בחודש הראשון השתמשתי בNB ואז עברתי בחודש השני למידה 2 ... של האגיס .
    תלוי מה המשקל של הבייבי שלך .
    לידה קלה :)



  • אני תמיד השתמשתי בהאגיס ניו בורן, לדעתי משהו כמו 2-3 חבילות מספיק ואז עוברים למידה הבאה... אבל שוב תלוי בגודל של הילד
  • תודה מקסימות!! מצםה ומתרגשת...

    ישתבח שמו לעד!
  • את יכולה להתקשר לחברות החיתולים השונות ולבקש דוגמיות - הם ישלחו לך דוגמיות חינם 3-4 חיתולים בחבילה.
    בבית החולים את תקבלי את כל החיתולים שתצטרכי ותוכלי לבקש כמה הביתה, ככה תוכלי לבחור בין החברות.
    בכול מקרה היום החיתולים כל כך מתקדמים שאין לדעתי כזה הבדל מהותי ביניהם, מדובר יותר בהעדפה של האם מבחינת החברה, עובי הטיטול וכו'....
    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
    "I see your ture colors shining through
    I see your true colors and that's why I love you
    So don't be afraid to let them show
    Your true colors are beautiful like a rainbow"
    (מילים מתוך השיר true colors של Cyndi Lauper )

  • מרגש ביותר השלב הזה....זה שבוע שכבר מרגישים את הלידה ממש בפתח..מאחלת לך לידה קלה:)
  • מאמי יש חדש כבר?
    מאחלת לך שאת אחרי כבר..
  • אני קניתי nb והשתמשתי רק בחצי חבילה.
    מדובר בטיטולים עד משקל 4 קילו
    ושוהם נולד 3.5 כמעט
    תוך שבועיים וחצי כבר לחץ לו.

    שמתי לב שבקפלן מהלידה
    משתמשים בפרימיום קייר מספר 2 (!)
    וזה עוטף נהדר, נוח ונעים.
    במיוחד אחרי הברית שצריך טיטול נינוח.

    אז כשבוע אחרי הברית
    שהעור התאחה
    השתמשנו בהאגיס מידה 1 שכבר קניתי מראש
    והיה חבל לי לזרוק...

    ובגיל חודש וחצי עברנו ל-2 של הפרימיום

  • כמו שאמרה פלפלת אפשר לבקש דוגמיות וגם בערכות לידה תמיד יש דוגמיות..
    אני אישית הכי אהבתי את הניו בורן של האגיס, הם התאימו במידה וגם יש להם פתח לטבור וזה עזר למנוע חיכוך עד שהטבור נשר.
    שיעבור בקלות ותעדכני אותנו!
  • אני ממליצה על ההתחלה גם פמפרס או האגיס...
  • תודה הוא באמת קנה את ההאגיס NB בסוף עם הפתח לטבור. ולא.. עדיין אין חדש..
    מקווה שזה יקרה ממש בקרוב כי הצרבות כבר הורגות אותי!!!

    ישתבח שמו לעד!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה