בנותתתתתתת !!!!!!!!!!! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ערב טוב לכולן איך מעלים תמונה להודעה
    עשיתי בדיקת הריון עכשיו ואני רוצה לדעת האם זה רק אני רואהההה או מהההה
    [

15 תגובות
עמוד 1
  • http://tinypic.com/

    מחכה לראות!!!!!!!!



  • [IMG]http://i61.tinypic.com/2zdrtbl.jpg[/IMG]

    [img]http://davf.daisypath.com/3i4wp3.png[/img]
    [img]http://dfrf.daisypath.com/2Nalp3.png[/img]
    [img]http://dhbf.daisypath.com/w6Dsp3.png[/img]
    [
    [IMG]http://img-s3-01.mytextgraphics.com/eastertext/2014/01/09/dcb345c257dd85b04772762d06034eb8.gif[/IMG]
  • חחחח לא הבנתי ואני מעתיקה את זה לפה או שם בהגדרות ??
    [

  • הנה עכשיו רואים ????
    אחת של הלילה השניה של הבוקר
    [

  • חחחח לא לתייחס לאצבע המזעזעת שלי הלך הלק .. חח
    [

  • נראה שיש שם פס ממש דק.....
    בבדיקה שהגל אדום לא הייתי מסתמכת....
    מה ת.וסת אחרונה?

  • עם פס כזה שקוף אני בשבוע 24 עכשיו


    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • בתמונה זה נראה ככה אבל זה ממש ורוד שניהם
    וזה אם האדום כי זה ממש על התחלה הראה עוד פס ואז הוא היה ורוד חזק דק ..

    השאלהההה זה יכול להיות תקלה ??
    קרה דבר כזה פעם ..??

    בכל מקרה אני קונה עוד בדיקות היום על הבוקר חח
    [

  • אני רואה פס חלש.
    תחזרי על הבדיקה ובהצלחה!!!!!!!!!!!!
  • אני גם רואה פס חלש, אולי תעשי בדיקת דם??

  • אני רואה פס. גם אצלי בבדיקה הראשונה זה היה נראה ככה.
    ממליצה לך לעשות מחר בדיקת דם או עוד בדיקה ביתית (ממליצה על קליר בלו היחידה שזיהתה אצלי ביום האיחור עם פס ממש נראה לעין)
    אבל שוב הכי טוב בדיקת דם אם מתאפשר....
    בהצלחה !!!!
  • אז בנות .. אני חולת נפש שוב קניתי וקניתי את הבלו הזה החדש הזה
    ויצא לא בהריון ....
    נו אני ישתגע בסוף .. למה בבוקר יצא לי קו ורוד דק נכון אבל רואים אותווו ובלילה גם קו ..
    והיום בצהריים עשיתי
    ויצא לא בהריון ...
    כנראה שהבלו הזה צודק לא
    אוף קיבלתי באסה
    עד מחר לבדיקת דם אני אשתגע ...
    [
    [
  • בהצלחה מאמי, תעדכני מחר
    הבדיקת דם הכי אמינה
  • בדיקת דם הכי אמינה שיש!

    מחכה לראות איזו בטא מהממת
    בהצלחה יפתי!!!!
    מתרגשת בשבילך
    תעדכני

  • בשעה טובה :)



מותר ואסור לאכול בהריון והנקה