-
אין לי מושג
אני בבעיה הפוכה ממש חשוב לי ביות מלא גם בלילה.
שתדעי שיש הרבה מדינות מאוד מערביות, כמו אנגליה למשל,
שבכלל לא קיימת תינוקייה.....
-
אני בשוק שככה עשו לך !!
אני ילדתי ברמבם והתקשרו אליי רק בשעה 8 בבוקר לאחר שנגמרת ארוחת הבוקר במחלקה..וכל פעם שרציתי שקט - החזרתי אותו ואף אחד לא התלונן ...
לדעתי זאת ממש חוצפה מצידם להתקשר ולטרטר את האמא והאחיות כנראה היו חסרות סבלנות !
-
היי,אני ילדתי ליפני 3 שנים בוולפסון ואני זוכרת שכשהתינוק היה בוכה היו מתקשרים לבוא לתינוקייה.
אני ילדתי בבוקר וממש 3 שעות אחרי הייתי צריכה ללכת להאכיל אותו ובעלי פשוט הודיע להם שבאותו יום אני לא אקח אותו אלא ביקש שיביאו אותו אליי ובלילה ביקש מהם להאכיל אותו לבד כי עדיין קצת קשה לי.
לעומת זאת למחרת קמתי בבוקר והרגשתי הרבה יותר טוב וכבר התחלתי להוציא אותו ואפילו בלילה קמתי ב 5:00 והלכתי להאכיל אותו בתינוקייה.
ושם דרך אגב יכלנו להוציא אותו מהתינוקייה מהבוקר ועד 9 בערב מתי שמתחשק לנו.
אני חושבת שאת יכולה לברר ולבקש..
-
אני גם ילדתי ברמבם לפני שנתיים
וזה היה מקסיםםםם
ילדתי ב 12.30 בלילה, ובבוקר באה האחות הנקה עם התינוק
והתחלתי להניק
אבל באופן כללי... באתי והוצאתי אותו מתי שרציתי
וגם החזרתי מתי שרציתי... והם ביו ממש מקסימים ורגועים
-
את האחרון ילדתי בארה"ב,
ואין פה תינוקייה!
הייתי בהלם, אמרתי להם:
"אני אמורה להיות עם התינוק מהרגע שהוא נולד?
אי אפשר לנוח קצת?"
והמיילדת צחקה עליי ואמרה לי:
"את צריכה להיות איתו מעכשיו ועד סוף החיים".
צודקת... מה לעשות...
במקומך הייתי מבקשת מבעלי להיות בחדר,
ובגלל שאת לא מניקה, לבקש מבעלי שייקח את התינוק כשמתקשרים ויאכיל אותו בזמן שאת נחה.
בשביל מה יש בעלים? לקישוט?
יאללה, שיתחיל לעבוד כבר מיום הלידה.
בהצלחה ולידה קלה!
-
מבינה אותך. באיכילוב אין שעות קבועות לשהייה עם התינוק ואין השכמה אלא אם את מבקשת שיקראו לך להניק
-
מזדהה ומבינה את המירמור.
אני רוצה להגיד לך
שעם הזמן הגעתי לקצה השני מבחינת ההשקפה.
עם נהוראי עברתי לידה מאד ארוכה ומתישה
ובאמת, כל מה שרציתי זה לנוח ולהתאושש.
קראו לי להנקה בבוקר ולא רציתי לקום.
אני זוכרת שהייתי בדיוק בנעליים שלך
במיוחד שהיה לי מאד לא קל מבחינת ההחלמה...
בלידה השניה ברוך ה' היה קליל יותר
ככה זה לידות שניות בד"כ...
הייתי די לבד, בעלי עבד, ההורים עבדו
ופשוט עצמתי עיניים והכנסתי לעצמי לראש -
שהבייבית הטרייה שלי בהלם לא פחות ממני
גם היא עברה טראומת לידה לא קלה
היא כבר לא עטופה בחמימות מכווצת ברחם
שומעת את דפיקות הלב והקול של אמא
היא כבר מתמודדת עם העולם הגדול
האורות והקולות.
וזה עשה לי כזה צביטה בלב
שמלידת תהל הפכתי להיות אפילו אובססיבית
בחודשים הראשונים לכל ציוץ שלהם...
רציתי שיהיו קרוב אליי ככל הניתן
שיריחו וירגישו וישמעו וידעו את אמא.
אגב, זה עשה פלאים.
גם בהמשך הזמן שאנשים דאגו "להזהיר" אותי
שאני מרגילה לטו מאצ' ידיים וקופצת על כל בכי -
שמתי פס ופשוט הלכתי עם החום והאהבה שלי.
עם התחושות האמהיות שלי.
מה שקרה, זה שתהל כל כך עצמאית, ג'דעית
מלאה בביטחון עצמי, חייכנית ורוויית אהבה
שאני יודעת בוודאות שהשנה הראשונה צמוד לאמא
פשוט עשתה את שלה.
אז ממליצה לך לנסות לקחת את זה בכיף
כמובן שלא בכל מחיר
מסכימה לגמרי עם ג'פי לגבי הבעל
וכל עזרה שמסביב מבורכת.
לידה קלה ורק תהני מהם
-
אני ילדתי בלניאדו והם היו מביאים את התינוקות בבוקר בחמש וחצי שש ואחכ חוץ מביקור רופאים בתינוקיה יכלת להחזיר ולקחת את התינוק מתי שרצית
-
הייי..
אני את 2 בנוציי ילדתי בבלינסון וכך מתכננת ב"ה גם בלידה הזו.
הסדר יום הוא כך:
06:00 או 06:30 לא זוכרת בדיוק השכרה ואיסוף התינוקות מהתינוקיה להאכלה/הנקת בוקר.
ב-08:30 עד 10:00 מחזירים לתינוקיה לצורך ביקורי רופאים שלנו ושלהם .
כשמסתיים הביקור רופאים באזור 10 לוקחים את התינוקות עד לשעה 14:00.
14:00-16:00 מנוחת צהריים יולדות במחלקה תינוקות בתינוקייה אם זכור לי נכון גם אין ביקורים בשעות האלה...
16:00-20:00 בערך לא סגורה אם זה 20:00 או 21:00 התינוקות איתנו במחלקה.
20:00-21:00 מחזירים לשנת לילה לתינוקיה.
כמו"כ חייבת לציין שאם במשל זמן השהות של התינוק במחלקה ויש לך צורך במקלחת/יציאה מהמחלקה ניתן להחזיר את התינוק לתינוקיה - אין בעיה עם זה.
לי הסידור היה מאוד נוח.. כך היה לי זמן לנוח ולהתאושש וזמן להיות עם הבייבי
-
תודה רבה לכל המגיבות. עזרתן לי להתגבש יותר עם עצמי.
אז ככה:
האמת שתכננתי ללדת בבלינסון בלידה הזו (דקה מהבית
-
גם לי קרה אותו הדבר פחות או יורת בתל השומר.......
אני ממממממממש לא חושבת שאתן צודקות......3 לידות עברתי שם.ורק באחרונה היה את כול הקטע עם הביות....וזה היה ממממש לא קל....לפעמים אין לך מיש יהיה איתך ואת לבד ובנוסף רוצה לנוח או יורת נכון חייבת והתינוקת איתך...ואין איך....
יש בתי חולים שיש בהם ביות מלא.יש כאלה ביות חלקי ויש כאלה לפי החלטת היולדת.......צריך לברר.
לגבי העצמאות-לפי הניסיון שלי .
2 הראשונים שלא היה את הקטע עם הביות הם עצמאיים מאוד ודווקא האחרון שכולללל הזמן היה איתי מהרגע הראשון)ובלי שהתמרמרתי כן .....נישקתי ואהבתי אותו כול הזמן) יורת מפונק וקשור אליי.....לא יודעת למה זה קשור.אופי זה אופי...אני לא חושבת שתינוק שלא מחזיקים אותו כול הזמן יגדל מוזנחח ועם בעיות רגשיות ממממש לא!!!!!!
אהבה זה אהבה והיא לא תלויה בכמות אלא באיכות.......
-
אני ממש לא חושבת שהיומיים האלה יקבעו את כל החיים :)
יותר מפריע לי בבית חולים הקטע של מלא תינוקות בוכים ורעש ואור
שכמו ששירה הסבירה מקסים
ממש לא נעים לתינוק שרק יצא מהרחם
ופחות עצם זה שהוא שעה שעתיים יהיה עם אנשים אחרים
ככה אני מרגישה לפחות
מזכיר לי, אמא שלי לא הניקה אותנו
והיא כאילו אומרת שהלוואי שאני אניק אבל אני מכירה אותה
אם יהיה לי קשה ישר היא תנסה לשכנע אותי לוותר שלא אסבול
ואני כל הזמן מכינה אותה ללהיות תומכת!!!
אז פעם אחת שהיא שוב אמרה לי שאני לא חייבת בכוח ואם יכאב לי וזה...
אז לא נורא לוותר
אמרתי לה שמזל שאמא שלה שגידלה 7 ילדים לא אמרה עליהם ככה
כי אחרת הם לא היו שורדים בכלל לפחות 65 שנה בטוניס!