נכנסתי כדי לומר שלום....... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הייייי בננות
    מה שלומכן?
    מקווה שזוכרות אותי.....
    עברתי על הפוסטים ואיני מכירה את הבנות ההריוניות הנחמדות
    אבל מכירה חלק מהמגיבות
5 תגובות
עמוד 1
  • שלום ישראלית, מה שלומכם? מה שלום הקטנציק? :)

    שיר (:
  • איזה חיים ארוכים.
    בדיוק אתמול תהיתי היכן את, בטטה ומשיח.

    התגעגעתי

  • ישראלית!

    מה שלומך?
    כמה שנים לא היית בארץ עד לביקור האחרון?
    איך היה?
    תובנות?

    אנחנו כנראה לא נגיע ארצה בשנתיים הקרובות...
    לא נורא, אנחנו לא סובלים כאן
  • היי בננות!!!!
    בישראל היה נהדר
    חודשיים של אושר וכיף אחרי שנה וחצי שלא הייתי וזה היה ביקור ראשון של הבייבי וזה היה מאוד מרגש
    הכל היה מצויין חוץ מכך שלא ממש הסתדרתי עם אמא שלי....... נראה לי שבפעם הבאה אנחנו לא נהיה אצלה הרבה זמן.... כי היה לה קשה וגם לי. כמובן שאני מעריכה את כל האירוח שלה והעזרה אבל היה לא קל.......
    עכשיו חוזרים לשיגרת עסקים לאט לאט
    הבייבי כבר גדול זוחל המון יושב ואוכל הכל
    מנסה להעמד כשמחזיק בדברים ועכשיו מתחיל גן חדש ומקסים
    הנקתי אותו שמונה חודשים בגאווה גדולה
    בן זוגי התרגש מאוד לראותנו אחרי החופשה והיינו כמה ימים יחד בריזורט על החוף הקאריבי והיה אחלה
    בארץ היה קשה להיפרד מהמשפחה ובעיקר מהאחיינים ואבא שלי שממש נקשרו לתינוק ומקווה ששנה הבאה ניסע שוב ב"ה
    מה איתכן?
    מה חדש?
  • יואו ישראלית!!!!
    איזה קטע!
    נכנסתי עכשיו לראות מה קורה עם הבנות שהיו ביחד איתי בהריון! התחלתי לדפדף אחורה ומצאתי הודעה ממך! התגעגעתי לכולן פה, וגם אני לא מכירה את החדשות, די נטשתי לצערי. זה לא בסדר.

    איזה כיף לשמוע שהקטנצ'יק שלך גדל באושר ובא לביקור מולדת!
    איך קראת לו?

    עומר שלי בן שנה וחודש כבר הולך, והופך לי ת'בית! אני כ"כ נהנית ממנו, תענוג צרוף!

    איזה כיף לדעת ממך!!!
    נשיקות!!!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה