שלום לכולם!!!!
אני בשבוע 36.5 אני כבר מספר ימים עם כאבי ראש (עשיתי בדיקת שתן ולחץ דם זה לא רעלת הריון). אני עם צירים מוקדמים כבר משהו כמו 3 שבועות.
בימים האחרונים אני לא יוצאת מהשירותים (מצטערת על הגועל) ויש לי כאבים סטטיים (כל הזמן) כמו מחזור ממש כמו מחזור לפעמים זה בא עם כאבים חדים ולחץ מטורף למטה ובטן מתקשה
מישהי יודעת להגיד לי האם זה מעיד על לידה קרבה? אני ממש מתרגשת לקרת הנסיך הקטן שבדרך
בהצלחה לכולנו
