ברייטקס או בייבי גוגר? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי
    מה אתן ממליצות?
    אני מכירה את הבייבי גוגר אבל גם הברייטקס נראת טובה
2 תגובות
עמוד 1
  • היי
    אנחנו התלבטנו רבות בדיוק בנושא הזה...
    אחרי הרבה המלצות על הבייבי ג'וגר ומחיר ממש טוב שיכלנו לקבל החלטנו בסוף ללכת על הברייטקס....
    בשתיהן הקיפול הוא מאד נוח, המשקל שלהן מאד דומה.
    היתרונות שראינו בבייבי ג'וגר - אמבטיה גבוהה שכמעט לא צריך להתכופף ושהיא זזה טיפה חלק יותר לדעתי.
    היתרונות של הברייטקס (שבגללם גם בחרנו בה) - הידית מתכווננת (הבייבי ג'וגר הייתה לי מעט גבוהה ולבעלי הייתה נוחה, בברייטקס אפשר לשחק עם הגובה), וניתן להרים את האזור של הרגליים של הילד בטיולון וכך כשהוא שוכב בו הרגליים לא יהיו שמוטות מטה.
    עוד יתרון שראינו בברייטקס היה הסלקל שנחשב מאד בטיחותי ולא מתאים לבייבי ג'וגר (לבייבי ג'וגר אין סלקל יעודי, אפשר להשתמש בסלקלים אחרים שמתאימים לו כמו ג'וי וכמה של סייבקס נראה לי).
    בסופו של דבר קנינו את החבילה עם האמבטיה, טיולון, סלקל ומתאם לרכב (הגיעו עם זה כל מיני מתנות קטנות בנוסף).
    כדאי לך בכל מקרה ללכת לחנות ולנסות את שתיהן, כי המבחן הכי חשוב זה מה לך יהיה הכי נוח.
    המלצה שלי היא לקנות את הדגם של ה 4 גלגלים (לא משנה בייבי ג'וגר או ברייטקס), היא נראית לי הרבה יותר יציבה, ואני מכירה בנות שהיו עם 3 גלגלים ועברו ל 4 בגלל הנושא הזה.
    בהצלחה!
  • רק 4 גלגלים!!
    ה-3 ממש לא בטיחותית.

    לי יש ביבי ג'וגר ואין עליה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה